הדוגמנית אילנית לוי נבחרה על יד רשת נעלי גלי להוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור לעונת הקיץ הקרובה. גלי הינה רשת נעליים המציעה, כך מוסר דובר הרשת, את המגוון הגדול ביותר של מותגים לכל המשפחה.
ככזו, אמרו בגלי, חיפשה הרשת דמות מובילה, שנתפסת באופן חיובי ומשפחתי ומשדרת כריזמה אישית ומראה רענן.
אילנית לוי נבחרה בהיותה דמות אהובה, כל-ישראלית, משפחתית ומעוררת הזדהות. בבדיקה שעשתה הרשת נמצא, כי אילנית לוי מוכרת למרבית הציבור וכי משויכים אליה ערכים חיוביים ואופנתיים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום לין&לין, יעלה במודעות ובקטלוגים, וכן ב-70 חנויות הרשת.