X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת פרויקט של האגודה, ניתנים מגוון טיפולי יופי וטיפוח ללא תשלום לנשים חולות סרטן במרכזים הרפואיים בכל רחבי הארץ
▪  ▪  ▪

פרויקט "look good….feel better", "להיראות טוב... להרגיש טוב יותר", הוא פרויקט בינלאומי ייחודי, המופעל ומיוצג בלעדית בישראל על-ידי האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת הפרויקט, ניתנים מגוון טיפולי יופי וטיפוח ללא תשלום, לנשים חולות סרטן במרכזים הרפואיים בכל רחבי הארץ.
מטה הפרויקט מגייס בהתנדבות קוסמטיקאיות, מאפרים וספרים מכל רחבי הארץ, המעניקים את טיפולי היופי לנשים החולות בסרטן, המאושפזות במכונים האונקולוגיים, או שוהות במסגרת אשפוז יום בבתי חולים, מרפאות, הוספיסים ואף בסניפי האגודה למלחמה בסרטן.
הנשים החולות מקבלות ללא תשלום, טיפול קוסמטי והדרכה כיצד לשמור ולטפל בשיערן ואף זוכות לתספורת. מטרת הפרויקט היא לשפר את הרגשתן בעת ההתמודדות עם המחלה, לסייע להן להראות טוב ובעקבות כך להרגיש טוב יותר - ככל שניתן. חלק מהנשים הזקוקות לכך מקבלות גם פאות ללא תשלום, במידה ואין ידן משגת לרכוש אחת.
ד"ר פרנסין רובינסון, המנהלת בהתנדבות את הפרויקט באגודה למלחמה בסרטן, מסרה כי: "הפרויקט נוסד בארה"ב במטרה להעניק לנשים המטופלות בבתי החולים עקב מחלת הסרטן, טיפולי יופי אשר ישפרו את הרגשתן, יסייעו להן להתמודד עם תופעות הלוואי של הטיפול כדוגמת יובש בעור, חיוורון ונשירת שיער ויעניקו להן איפור מקצועי וטיפול מפנק ומרגיע. בתום כל מפגש של חולה עם קוסמטיקאית, מקבלת החולה חבילת שי של מוצרי איפור וטיפוח לשימושה, שנתרמה על-ידי חברות קוסמטיקה שונות. את החומרים והציוד עבור הטיפולים הקוסמטיים רוכשת האגודה למלחמה בסרטן, או שהיא מסתייעת בתרומות לשם כך".
כיום פועל הפרויקט בבתי החולים מאיר בכפר סבא, רמב"ם בחיפה, הדסה עין כרם בירושלים, העמק בעפולה, לניאדו בנתניה, ברזילי באשקלון, במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, סורוקה בבאר שבע, אסף הרופא בצריפין, בית החולים הגליל המערבי בנהריה, וולפסון בחולון, במרכז רפואי רבין קמפוס בלינסון, קפלן ברחובות, בשתי מחלקות במרכז הרפואי על שם סוראסקי תל אביב, שערי צדק בירושלים, במעון על שם צ'ארלס קלור בגבעתיים, ביחידה פליאטיבית אונקולוגית בשירותי בריאות כללית בראשון לציון, במרפאת לין בחיפה, במרכז היל"ה משגב בכרמיאל, בית חולים רבקה זיו בצפת, בבית מעגן בבאר שבע, בסניפי האגודה למלחמה בסרטן בדימונה ובאופקים, ובמרכז התמיכה "חזקים ביחד " The Wellness Community של האגודה למלחמה בסרטן בגבעתיים.
במהלך השנה הקרובה, בכוונת האגודה למלחמה בסרטן להעמיק את פעילות הפרויקט בערים ובישובים נוספים.
בחלק מהמקומות מתקיימות לעיתים גם סדנאות איפור קבוצתיות, בהן משתתפות כעשר נשים המקבלות הדרכה בטיפול פנים, באיפור ובסידור השיער. סדנאות אלו עתידות להיפתח אף במקומות נוספים בארץ.
קוסמטיקאיות, מאפרים וספרים מכל רחבי הארץ המעוניינים להתנדב לפרויקט, מוזמנים לפנות לאגודה למלחמה בסרטן לטלפון 03-5721618.

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הכי ישיר: "אנחנו על סף קריסה, ספק אם הפניה לבית המשפט תוכל להציל אותנו"    חייבת גם 30 מיליון שקל לפניקס    החובות - 60 מיליון ש"ח
שי פאוזנר
מרכז השלטון המקומי: מופעלת נוסחת התייעלות בארנונה של 20% ולפיה המדד הקובע לעידכון ארנונה על-פי חוק ההסדרים הוא 3.1%
יפעת גדות
דפיברילטור מושתל של "מדטרוניק" הוגש לסל הבריאות בהתוויה של טכנולוגיה מניעתית    טיפול יעיל המפחית סיכוי למוות פתאומי בחולי לב הנמצאים בסיכון גבוה, עוד קודם ההופעה של הפרעת קצב מסכנת חיים    הדפיברילטור המושתל פועל כמו א.ק.ג    נותן שוק חשמלי פנימי להחזרת קצב הלב
מירב לוי
התעודות לח"כים המצטיינים הוענקו במושב הפתיחה של כנס באר שבע לשלום הילד    מחר: מושב מיוחד לקראת בחירות 2006 בהשתתפות כל נציגי המפלגות
גלית יצחק
במסגרת תפקידו, ינהל אביב אזולאי מערך מכירות של לקוחות אסטרטגיים בחברה, תוך התמקדות במתן פתרונות מחשוב כוללים לעסקים בינוניים-גדולים בירושלים ובארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il