X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוני גולדבלט-לבב, חבר ליכוד, העלה את אתר השיטנה הפוליטי הראשון במערכה זו, אתר שכולו מוקדש לאהוד אולמרט "ננסה לחשוף מעט ממעטה המסתוריות"
▪  ▪  ▪
סרטון של הליכוד

עומר שיקלר
הליכוד: "אל תתנו לאולמרט מדינה"

   יואב יצחק
אולמרט לא שירת במלחמת ששת הימים

אתרי שנאה באינטרנט, הם דבר ידוע ונפוץ. על כל אתר אהדה והערצה שנפתח על סלבריטאי, עולים גם אתרי שנאה והכפשות. על כל מועדון מעריצים, ישנו מועדון מכפישים. כעת הגיעה התופעה גם למערכת הפוליטית. אתר חדש ששמו אהוד אולמרט, שם לו למטרה להשפיל את אהוד אולמרט, ולהציגו כמנהיג בלתי ראוי. אתר השנאה הפוליטי הראשון.
"אהוד אולמרט - כל מה שלא יספרו לכם על 'המחליף' של אריק שרון", מבשרת כותרת האתר. לאחר מכן נכתב: "באתר שלפניכם ננסה לחשוף מעט ממעטה המסתוריות שנוצר סביב האיש שמועמד לראשות הממשלה. יועצי התקשורת של קדימה לא יאהבו את החשיפות באתר. אנו נביא באתר עובדות בלבד. כל הרשום באתר מגובה על-ידי ראיות ומסמכים".
בתחילה, מציין האתר את תפקידו הצבאי של אולמרט, לעומת ראשי הממשלה הקודמים: "יצחק רבין - רמטכ"ל ושר ביטחון. בנימין נתניהו - קצין בסיירת מטכ"ל. אהוד ברק - רמטכ"ל. אריאל שרון - אלוף פיקוד דרום ושר ביטחון. אהוד אולמרט - כתב צבאי בעיתון במחנה".
לאחר הדברים האלה שואל האתר: "האם תיתנו לאדם שמעולם לא הוביל פלוגה בצה"ל להוביל מדינה שלמה? האם הוא יהיה אחראי על ביטחונה של מדינה שלמה?". ואז קובע האתר: "אולמרט לא מתקרב לקרסוליים של שרון!".
אחרי ציון פרק השירות הצבאי של מ"מ ראש הממשלה, מופיעים באתר גם קורותיהם של בני משפחתו. "המשפחה הלוחמת של אהוד אולמרט", נכתב באתר: "1. עליזה, הרעיה והאם, ציירת, פעילת שמאל קיצוני ידועה. 2. הבת דנה אולמרט, פעילת שמאל קיצוני הרודפת את חיילי צה"ל מטעם ארגון השמאל הקיצוני "מחסום ווטש", לסבית ידועה המעודדת את התופעה. שני בניו של אולמרט ירדו מהארץ. 3. הבן, שאול אולמרט, חושב שצה"ל הוא "צבא כיבוש", סרבן שירות מטעם "יש גבול", ירד מהארץ, מתגורר בניו-יורק. 4. הבן אריאל אולמרט, כלל לא התגייס לצה"ל, ירד מהארץ, מתגורר בצרפת".
האתר מסכם: "האם תיתנו לתנועות השמאל הקיצוניות ביותר דריסת רגל במשרד ראש הממשלה?! האם אדם כזה ראוי לשמש דוגמא בתור ראש ממשלה? אז מה הפלא שאהוד אולמרט מבלה את רוב זמנו בחו"ל? כשאולמרט ייכנע לחמאס, הילדים של כולנו ואנו נשלם את המחיר. באותו הזמן ילדיו של אהוד אולמרט יאכלו קרואסונים בצרפת ויפעלו נגד צה"ל ובעד הפלשתינים".
האתר מפרט גם את קשריו של אולמרט עם אנשים כמו דודי אפל ומשפחת גבריאלי. יש בו כתבות על אולמרט שפורסמו בעבר בעיתונים. ואף כתבה מצולמת של רביב דרוקר מערוץ 10, כתבה שמטבע הדברים לא החמיאה לאולמרט ולמפלגתו.
יוני גולדבלט-לבב, האיש העומד מאחורי האתר ומקימו, הוא חבר ליכוד מזה 13 שנה ועורך את אתר האינטרנט "דעות - אתר המאבק למען ארץ ישראל". לדבריו, למרות היותו חבר ליכוד, האתר פרטי לגמרי ואינו ממומן על-ידי אף מפלגה.
בקדימה סירבו להתייחס לנושא.

אתר אהוד אולמרט
תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  14/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
מועדון האסיר הפלשתיני מאשים: סוהרים ישראלים קרעו ודרכו על ספר קוראן בכלא השרון    מציינים כי עשו זאת במהלך חיפוש אלים
אלעזר לוין
מבקש צו מניעה קבוע נגד מכירת המיתחם לקנדה-ישראל    אזורים, ישאל, שיכון עובדים וקנדה-ישראל דוחות את הדרישה
אלעזר לוין
הישראלים הגיעו גם לאזרביג'אן - חסון ושותפיה יבנו 126 דירות ומרכז מסחרי    ליטו תבנה בניין מגורים קטן בבלגרד
עומר שיקלר
במערכת הביטחון החליטו לאמץ את עיקרי ההמלצות של ועדת בן-בסט    כבר ביולי 2006 תכנס הרפורמה לתוקפה    חיילים שיחתמו על שירות נוסף יזכו לתגמול נרחב
עומר שיקלר
ארגון בצלם מפרסם תחקיר בו הוא טוען כי צה"ל החליט הלכה למעשה לבודד את בקעת הירדן משטחי יהודה ושומרון ולספחה לשטחי ישראל    צה"ל החמיר הגבלות התנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il