X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסתכם ב-7.3 מיליון ש"ח, לצד מחזור שיא של 370 מיליון ש"ח בשנה שחלפה זו שנה שלישית רצופה של רווח המוסבר בהרחבת החנויות ושיפור הקולקציה
▪  ▪  ▪

רשת האופנה H&O (לשעבר משביר מחסני אופנה) פרסמה (ג') את הדוחות הכספיים לשנת 2005, בהם היא מסכמת את השנה המוצלחת ביותר בתולדותיה. הרשת מדווחת על מחזור מכירות בסך 370.4 מיליון ש"ח, לעומת 332.7 ב-2004, גידול של 11.3%.
ברבעון הרביעי של 2005, שהיה הרבעון הטוב ביותר של החברה מאז הקמתה, הסתכם מחזור המכירות בסך 112.8 מיליון ש"ח, לעומת 103.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-9%.
בשנת 2005 רשמה החברה גידול ברווח הנקי שהסתכם ב-7.27 מיליון ש"ח, לעומת 4.4 מיליון ש"ח ב-2004, עלייה של 63.6%. ברבעון הנוכחי נרשם רווח נקי של 10.1 מיליון ש"ח, לעומת 5.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 72.5%.
לראשונה מאז הקמת החברה אישר הדירקטוריון חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך 2.66 מיליון ש"ח, (כ-18 אגורות למניה), לאחר שהחברה עמדה בכל ההתניות הפיננסיות מול הבנקים. בנוסף, על-רקע התוצאות המצוינות שרשמה החברה ב-2005, קיבלו העובדים ברבעון האחרון בונוס הצלחה בסך כולל של 1.5 מיליון ש"ח.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, "זו השנה השלישית ברציפות שבה החברה מציגה רווח הולך וגדל. לצד המשך גידול המכירות בחנויות זהות (Same Stores Sales), פתחה הרשת 3 חנויות חדשות בקניון גבעתיים, במודיעין ובעפולה. את הגידול במכירות אנו מייחסים לשיפור בקולקציה, לקפיצת מדרגה באופנתיות, הקמת מחלקות אביזרי אופנה בחנויות הרשת, לשדרוג הנראוּת בחנויות ולקמפיין הפרסום, שתרם לחיזוק המותג ולמיצובה של הרשת כרשת אופנה מובילה במחירי רנ"י (רק נראה יקר) ובערכי Value For Money".
עוד מוסיף ד"ר פלג, כי בשנת 2005 חל גידול מרשים בשיעור של כ-35% במספר חברי המועדון המשותף CAL-H&O, אשר מונה כיום כ-123 אלף חברים. מספר חברי המועדון (כולל בעלי כרטיס חבר שאינו כרטיס אשראי) גדל בכ-10% והגיע לכ-241 אלף חברים.
לדברי ד"ר פלג, על-פי נתוני החברה, חברים פעילים מבצעים כ- 4.8 קניות בממוצע במהלך השנה, וסך קניות חברי המועדון מסתכם בכ-55% ממחזור המכירות הכולל של הרשת. נתונים אלו מבטאים לדבריו, עלייה בהיקף קניות חברי המועדון מחד, וירידה בנתח הקניות שלהם ממחזור המכירות הכולל של הרשת שבו נרשם גידול משמעותי בשנה האחרונה מאידך.
ד"ר פלג ציין, כי במהלך 2006 צפויה החברה להשיק בישראל את מותג הג'ינסים הבינלאומי- "מאוי" (MAVI), לאחר שקיבלה את הזכויות הבלעדיות לשיווקו בארץ. בנוסף, מתכוונת הרשת להרחיב את פעילות מחלקת ההלבשה התחתונה, ובכך להמשיך את מגמת הגידול שלה. ד"ר פלג הוסיף, כי בשבועות האחרונים החליטה החברה שאת הקמפיין הקרוב תחזור להוביל הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן, הנחשבת ל"סופר-מודל" הישראלית.
בספטמבר 2005 זכתה החברה במכרז משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר לרכישת ציוד אישי, ספורט ומדים באמצעות נקודות, בהיקף של כ- 42 מיליון ש"ח. תקופת הסכם ההתקשרות הינה לשלוש שנים, החל מינואר 2006. ביולי 2005 זכתה החברה, יחד עם חברות נוספות, במכרז משרד הביטחון למכירת פריטי אופנה וביגוד. היקף המכירות לכל החברות הזוכות במכרז מוערך בכ-70 מיליון ש"ח כולל מע"מ בשנה הראשונה.
עוד עולה מן הדוחות, כי פתיחת הסניפים החדשים והגידול במכירות יצרו גידול בהוצאות המכירה ברבעון האחרון בסך של 33.1 מיליון ש"ח, לעומת 28.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המכירה בשנת 2005 הסתכמו ב- 120.4 מיליון, לעומת 107 מיליון ש"ח בשנת 2004, בין היתר לנוכח פתיחת חנויות חדשות.
שיעור הרווח הגולמי לרבעון עלה ל-44.7% והסתכם ב-50.4 מיליון ש"ח, לעומת 43.5 מיליון ש"ח ו-41.93% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי בשנת 2005 הסתכם ב-150.6 מיליון ש"ח לעומת 133.9 מיליון ש"ח ב-2004. ההון העצמי של החברה ב-31 בדצמבר 2005 עמד על כ-43.4 מיליון ש"ח והוא מהווה כ-23.4% ממאזן החברה. זאת לעומת 36.1 מיליון ש"ח בסוף 2004, אשר היוו 19.8% מסך המאזן. הגידול בהון העצמי נובע מהרווח השנתי.
רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת נמצאת בשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת. מנכ"ל H&O הוא ניצן הדס.

תאריך:  14/02/2006   |   עודכן:  14/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
פורום החברות הכלכליות-עירוניות מאגד בתוכו 150 חברות    אחת המטרות הראשונות של פישר: מתן אפשרות לחברות הכלכליות להתמודד במכרזים ממשלתיים
מירב לוי
סיגל אופק נבחרה מתוך 63 מתמודדים על התפקיד    שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת אגף הגינון של הגן
יפעת גדות
רמות גבוהות של פרוטאין היוו אבחנה מוצקה ביותר למוות בשנה שלאחר מכן, ורמות נמוכות זוהו אצל אלו שהיו בסיכון הנמוך ביותר
נוה יוסף
תנועת צב"ר מראשון לציון טוענת כי יש לה זכות ראשונים על השימוש באותיות "כן", וכי שימוש של מפלגת קדימה באותיות אלו בבחירות הארציות, עלול להטעות את ציבור הבוחרים
מירב לוי
זאת הסיסמה שנבחרה לקמפיין ההסברה של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב    מטרת הקמפיין - להעלות את מודעות הסטודנטים למצב ההשכלה הגבוהה במדינה    האגודה מציעה גם תוכנית משלה לשיפור ההשכלה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il