X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
רש"ת תקים טרמינל נפרד לטיסות מנהלים וטיסות פרטיות מספר הטיסות הפרטיות ב-2005 הסתכם ב-4,095, גידול של 36.5% לעומת השנה הקודמת
▪  ▪  ▪

טרמינל לעשירים בלבד: רשות שדות התעופה תקים בקרוב טרמינל נפרד לטיסות מנהלים וטיסות פרטיות בינלאומיות. התקציב להקמת הטרמינל נאמד בכ-4.3 מיליון ש"ח.
ההחלטה על הקמת הטרמינל התקבלה בעקבות גידול בטיסות מנהלים וטיסות פרטיות בשנים האחרונות. על-פי הנתונים, בשנת 2005 נרשמו 4,059 טיסות פרטיות בנתב"ג (נחיתות והמראות), גידול של 36.5% לעומת השנה הקודמת. מספר הנוסעים הנכנסים ויוצאים בטיסות המנהלים והפרטיות הסתכם ב-2005 ב-14,613 איש, גידול של 46.2% לעומת השנה הקודמת.
בשנת 2004 נרשמו 2,971 תנועות מטוסים פרטיים, גידול של 21% לעומת שנת 2003 ומספר הנוסעים בטיסות אלה הסתכם בכ-10,000 איש, גידול של 17% לעומת השנה הקודמת.
תכנון והקמת הטרמינל יבוצעו על-ידי הרשות והפעלתו תתבצע על-ידי זכיין מסחרי שישלם דמי הרשאה לרשות. ברש"ת מציינים, כי המטרה היא שהזכיין המסחרי שייבחר לא יהיה קשור בקשרי בעלות עם חברות שירותי הקרקע ו/או חברות הליווי הפועלות בנתב"ג.
גבי אופיר, מנכ"ל הרשות מסר: "הקמת הטרמינל נועדה לתת מענה לרמת השירות המבוקשת על-ידי פלח השוק של נוסעי טיסות מנהלים וטיסות פרטיות, בדומה למקובל במרבית שדות התעופה בעולם. השירות שיינתן לנוסעי טיסות אלה יהיה על בסיס מסחרי והנוסע הטס בטיסת מנהלים או במטוסו הפרטי יוכל אף לבחור, האם להשתמש בשירותים של הטרמינל הייעודי או לעבור, כמו כל יתר הנוסעים בטיסות מסחריות בינלאומיות, בטרמינל 3".
עוד ציין אופיר, כי ההכנסות העתידיות בשל דמי הזיכיון בגין הטרמינל הייעודי יתרמו, בטווח הבינוני והארוך, להגדלת הכנסות הרשות ויאפשרו המשך מימון השירותים השונים הניתנים לכלל ציבור הנוסעים בנתב"ג.

תאריך:  14/02/2006   |   עודכן:  14/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
פונתה במצב בינוני לבית החולים    בתל אביב נעצרה אישה שעל-פי החשד תקפה את בן זוגה    בן תקף את הוריו בבת ים
שי פאוזנר
כך אמר היום המשנה לנגיד בנק ישראל לשעבר, פרופ' צבי זוסמן המבקש להפריח טענה לפיה, העלאת הקצבאות מגדילה את מספר הלידות    אלי ישי: ישראל מהגרועות בנושא רווחת ילדים"
שלומי דיאז
על-פי החשד מורשה חתימה בסניף בנק מרכנתיל דיסקונט הוציא במרמה כמיליון שקלים    בתל אביב נעצר חשוד בהונאת קשישים    בעכו נעצר חשוד שהתחזה לכדורגלן העבר רפעת טורק והונה אנשי עסקים
ענבל אביב
על-פי הפרסום בעיתון, ישראל וארה"ב דנות בדרכים לערער את היציבות ברשות הפלשתינית, על-מנת להכשיל את נציגי החמאס בממשלה ולכפות בחירות חדשות
שי פאוזנר
לקוחות הממתינים לפקיד יוכלו לגלוש באמצעות מחשביהם הניידים, או מחשבי כף היד שלהם, אל רשת האינטרנט או לחשבונות ה-E-mail הפרטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il