X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התאחדות המלונות טוענת, כי עיכוב החלטת שר התיירות לפתיחת קו התעופה ת"א-ניו-יורק תפגע בתיירות לישראל ותוביל להפסדים כבדים לענף
▪  ▪  ▪

התאחדות המלונות בישראל הגישה לבג"צ בקשה להצטרף כמשיבה לעתירה שהגישה חברת אל על' כנגד ההחלטה לפתוח את קו התעופה ת"א-ניו-יורק לתחרות.
לטענת ההתאחדות: עיכוב ישום החלטת משרד התחבורה יביא השנה להפסד של כ-463 מיליון ש"ח למדינה, כתוצאה מחוסר מקום לתיירים במטוסים בקו ת"א-ניו-יורק.
לפני כשבועיים הגישה אל על עתירה לבג"צ, במסגרתה נטען, כי יש לבטל את החלטת שר התחבורה, אברהם הירשזון, לאפשר לחברת ישראייר להפעיל טיסות סדירות לניו-יורק, במקום טיסות השכר שהיא מפעילה כיום, ובכך להעניק לה מעמד של מוביל נקוב אשר תתחרה מול אל על בנתיב תעופה זה, זאת כחלק ממדיניות "השמיים הפתוחים".
בעתירתה טוענת אל-על, כי הנכס המרכזי שמכרה המדינה במסגרת הפרטתה של החברה היו קווי התעופה הסדירים לישראל וממנה. לטענת החברה, היא קיבלה הבטחה שלטונית שלא לפגוע בזכויותיה בקווי התעופה, הבטחה שמופרת על-ידי השר הירשזון.
עוד טוענת אל על, כי לא התקיימו הנסיבות "הקיצוניות והחריגות", אשר מאפשרות למדינה להשתחרר מהתחייבותה השלטונית ומבלי שתשלם לחברה פיצויים, אשר אף הם לא התקבלו במקרה זה.
במסגרת הבקשה, להצטרף כמשיבה כנגד עתירת אל על, טוענת התאחדות המלונות, כי עיכוב ההחלטה של שר התחבורה תביא לדחייה, או לביטול של הגעת עשרות אלפי תיירים מצפון אמריקה בשנה הקרובה לישראל, לאובדן הכנסות ולאובדן האפשרות לתוספת אלפי מקומות עבודה במלונות.
מנתונים שמפרסמת ההתאחדות עולה, כי 22% מהתיירים המגיעים לארץ מוצאם בצפון אמריקה, והם מהווים כ-30% מסך הכנסות תיירות החוץ של ישראל.
עוד מציינת ההתאחדות, כי כבר בשנת 2005 נדחו כ-40,000 תיירים שביקשו להגיע לישראל מצפון אמריקה, בגלל חוסר מקום על המטוסים בקו, דבר שהוביל לאובדן הכנסה של 110 מיליון ש"ח למלונות ולאובדן הכנסה של של 370 מיליון ש"ח למשק הישראלי.
בא כוחה של ההתאחדות, עו"ד שלמה בכור, מציין, כי קיים קשר ישיר בין כמות התיירים הנכנסים לישראל לבין תפוסת החדרים במלונות, דבר שהופך את התאחדות המלונות לגוף שקשור לנושא המועלה בעתירה.
טרם התקבלה החלטת בג"צ בעניין.

תאריך:  14/02/2006   |   עודכן:  14/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הבורר יעקב מלץ חייב את כלל ביטוח, בשליטת נוחי דנקנר, לשלם 95 מיליון שקל לאלי ארוך, בגין עיסקות בשוק ההון    זאת למרות שארוך נידון למאסר בעקבות איום על עדים    כלל ביטוח: נערער בבית המשפט
שי פאוזנר
השלימה סדרה ארוכה של ניסויי שדה מוצלחים ברשתות בארה"ב וקנדה כמו: GAP, ג'יי סי פני, טויס אר-אס, SafeWay וחברות טלקום כמו: T-MOBILE ו-FIDO
אשר גולדברג
יוסי מזרחי מאמנה של מ.ס אשדוד קיבל הצעה מראשי בית"ר לבוא ולעבוד ביחד עם שלמה שרף במחלקת הנוער של המועדון    במידה ומזרחי יעזוב אלון חזן יחליף אותו כמאמן אשדוד
אשר גולדברג
המאמן ההולנדי מאוכזב משני שחקני הרכש שהביא ניר קלינגר והם צפויים לעזוב את הקבוצה בקרוב    אבי נימני הפצוע יטוס לבלגיה ויקבל טיפול מד"ר מרטנס
אורון חדי
בג"צ קיים דיון אחרון בעתירות נגד האיסור על מתן אזרחות לפלשתינים הנישאים לישראלים    חשין: "הרומנטיקה נוגעת ללב, אך מדובר בחיים ומוות"    הנשיא ברק ביקש לבחון חלופה פוגענית פחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il