X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ולדימיר דוידקוביץ' שימש כנשק במחנה מג"ב "יהודאי" בירושלים גנב נשק מהבסיס ומכר לחבריו שעבדו עימו בחברת אבטחה
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר (15.2.06) עונש של 21 חודשי מאסר בפועל על ולדימיר דוידקוביץ', בן 23, שוטר מג"ב לשעבר, אשר הורשע בגניבה, סחר בנשק והחזקת תחמושת.
דוידקוביץ' שימש כנשק במחנה מג"ב "יהודאי" בירושלים. מטבע הדברים, העניק לו התפקיד גישה חופשית למחסן הנשק בבסיס. על-פי כתב האישום שהוגש נגדו וכנגד שניים משותפיו, במשך ארבעה חודשים גנב דוידקוביץ' אלפי כדורי אקדח 9 מ"מ, רימוני יד, תחמושת שונה וחפצים שונים כגון אלות משטרה, אזיקים ופנסים, בשווי כולל של כ-10,500 ש"ח, ומכר אותם לשותפיו אשר עבדו עימו בחברת האבטחה "סופה".
בחודש ספטמבר 2005 הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את דוידקוביץ', על-פי הודאתו, בעובדות כתב האישום. במסגרת הטיעונים לעונש הפנתה התביעה למספר פסקי דין שבהם הוטלו עונשים חמורים על גנבי וסוחרי נשק, והדגישה את החשש שהנשק שנגנב הגיע לגורמים עויינים או כוחות מזויינים פלשתינים.
בדברים אחרונים שנשא, כשהוא מקריא מדף נייר וממרר בבכי, הביע דוידקוביץ' צער על המעשה ואמר, כי היה משיב את הגלגל לאחור לו ניתן היה לעשות זאת תוך תיקון שגיאותיו.
"מדובר במכירה של רימוני הלם ועשן ובכמות אדירה של תחמושת. חומרה יתירה נילווית למעשיו של הנאשם. המדובר בשוטר מג"ב אשר שימש כנשק היחידה והאחראי על מחסן הנשק. הוא זה אשר מופקד, בין השאר, על אכיפת החוק בתפקידו כשוטר, והוא זה אשר גנב את הרימונים, התחמושת והאמל"ח, עליהם היה מופקד, ומכרם לאחרים. התנהגות זו יש להוקיע בריש גלי", כותב השופט אהרן פרקש בגזר הדין.
עוד מציין השופט פרקש את העובדה, כי מעשי הגניבה ומכירת הנשק נעשו מספר פעמים ולאורך תקופה ארוכה, דבר המוכיח שאין המדובר במעידה חד פעמית אלא בתכנון מתוך מודעות מלאה.
עם זאת מוצא השופט פרקש, כי אין מקום למצות את מלוא חומרת הדין על דוידקוביץ' וגוזר עליו עונש של 21 חודשי מאסר בפועל ו-9 חודשי מאסר על תנאי.

ת.פ. 000478/04
תאריך:  15/02/2006   |   עודכן:  15/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקבלן איל-בן ארי ורעיתו היחצ"נית הם בין קוני מגרש בית הספר האמריקני בכפר שמריהו    קנו 2 דונם בכ-2 מיליון דולר
מירב לוי
היריד - התכנסות אנשי התקשורת הנוצרית בארה"ב    בביתן הישראלי יציגו מעל 25 חברות וגופים    לראשונה תשתתף גם חברת "דלתא" המחדשת את טיסותיה בקו אטלנטה - תל אביב
מתי טוכפלד
עמיר פרץ ויולי תמיר הציגו במסיבת עיתונאים כמה ראשי סניפים ופעילים שעברו ממרצ למפלגת העבודה    מרצ: בדיוק היום נידונה עתירה המתייחסת לראשי העבודה שהעדיפו לנטוש אותה
עידן יוסף
ר' יהודה חיטריק נודע בסיפורי מעשיות על חסידות חב"ד וזכה לפגוש שלושה מאדמו"ריה    "כשנעשים מבוגרים, לפתע אנשים מתחילים לדבר בשקט, והאותיות בספרים נעשות קטנות", נהג חיטריק לומר    הותיר למעלה ממאה נינים ובני נינים
אורון חדי
פעיל הימין נועם פדרמן שיגר מכתב לשר הבריאות בדרישה למנוע את קבורתו של שרון בגבעת הכלניות    שר הבריאות בתגובה: "מדובר באדם שפל ובזוי"    לפני שלושה חודשים דחה בג"צ עתירה נגד קבורתה של לילי שרון במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il