X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: בשנה הקרובה נצליח להביא את עולם ה-CRM לזרם המרכזי של מאות עסקים וארגונים בישראל
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט ישראל הכריזה היום (ד', 15.2.06) על Microsoft Dynamics CRM 3.0 החדשה בעברית מלאה, במקביל להשקתה בעשרות מדינות ברחבי העולם. אירוע ההשקה התקיים היום בנוכחות אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט ומנהל עולמי של חטיבת הפתרונות העסקיים, שהכריז על החבילה החדשה לעיני כ-2,000 שהתכנסו בגני התערוכה בתל אביב.
Microsoft Dynamics CRM 3.0 מהווה פתרון חדשני מקצה לקצה לניהול קשרי לקוחות, וכולל מודולים לתחומים: שיווק, מכירות ושירות לקוחות. הפתרון החדש מתאפיין בידידותיות רבה למשתמש המתבססת על ממשקים דמויי Outlook וקישוריות ישירה ליישומי Office - המוכרים כולם למשתמש בעבודתו היום-יומית.
כן מוצעות אופציות מורחבות לביצוע התאמות מיוחדות לצרכי העסק, לביצוע שינויים בממשקים ובתבניות העבודה ולאינטגרציה מהירה עם יישומים אחרים. כל אלה מאפשרים הטמעה מהירה של פתרון מקיף, נוח במחירו, המייעל את התהליכים העסקיים ומשפיע במהירות על השורה התחתונה של העסק.
אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית, אמר באירוע, כי "הכניסה של מיקרוסופט לשוק היישומים העסקיים (CRM ו-ERP) היא מהלך אסטרטגי מהמרכזיים של החברה בעשור הנוכחי, שבו היא משקיעה מיליארדי דולרים".
לדבריו, יישומים עסקיים הם רובד חיוני נוסף בפתרונות מבית מיקרוסופט המשתלב באופן אינטגרטיבי בפלטפורמת מיקרוסופט ומניב ערך גדול ללקוחות. "אנו חותרים להיות שחקן מרכזי בשוק זה והנתונים מוכיחים שאנו בדרך הנכונה בעשרות מדינות ובראשן בישראל - שבה החדירה הראשונית של ה-CRM השיגה הישגים יוצאים מן הכלל", אמר.
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר כי "בשנה האחרונה הצלחנו ליצור תמורה אמיתית בשוק ה-CRM הישראלי. המיקוד של חברות ישראליות רבות בהעלאת רמת השירות ובמתן ערך ללקוחותיהן הביא לביקוש גדול לפתרון ידידותי ומקיף הניתן להטמעה מהירה ובעלויות נמוכות ללא תקדים".
"אנו משוכנעים שהמוצר החדש יוביל לתנופה נוספת בשוק זה, שכן הוא יאפשר לעובדי הידע בכל עסק להבין טוב יותר את לקוחותיהם, לזהות ביקושים, מגמות והזדמנויות עסקיות ולשפר את חווית השירות. לכל אלה השפעה משמעותית על השורה התחתונה של כל עסק. להערכתנו נצליח בשנה הקרובה להביא את עולם ה-CRM לזרם המרכזי של מאות עסקים וארגונים שטרם נחשפו אליו או חששו ממנו - ולהפוך לשחקן המוביל בשוק".
המהלך האסטרטגי של כניסת מיקרוסופט לשוק ה- CRM בישראל החל בעת ביקורו בישראל של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, במאי 2004, שבמהלכו השיק את הגרסא הראשונה של מוצר ה- CRM בעברית. מאז זכתה חבילת ה- CRM של מיקרוסופט להצלחה רבה, תוך תקופה קצרה ביותר.
תאריך:  15/02/2006   |   עודכן:  15/02/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
האוצר שוקל בחיוב את ההצעה    פגישה בעניין זה בין עיני, הבר ומנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, תתקיים בימים הקרובים
עומר שיקלר
מפלגת העבודה יוצאת בקמפיין חדש הפונה לציבור הנשים    יחימוביץ': הצבעה של נשים היא רציונלית יותר מזו של הגברים
ניר וייס
דגימה שלקח משרד התשתיות מתחנת "ארגמן" בבני-ברק העלתה כי מדובר בסולר שאינו עומד בדרישות התקן הישראלי    לאחר בחינת הראיות קבע ביהמ"ש, כי הסולר הגיע ממסוף גלילות כשהוא תקין, ומכאן שנמהל בזמן אחסנתו בתחנה
אלעזר לוין
שיכון עובדים ואזורים מדווחים על מכירות ב-162 מיליון שקל    5 חדרים ב-308 אלף דולר    יבנו 1,400 דירות
הדר פרבר
התמונות אף קשות יותר ובהן נראים אסירים ערומים עם כוויות, אשר לכאורה עונו והושפלו קשות    באחת התמונות חייל אמריקני כורע לצד אסיר ערום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il