X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
"אותם חוטאים עושים עוון גדול, והיו צריכים להתגלגל תשע פעמים ערומים בשלג, כדי לתקן את עוונם החמור", כך אומר ראש ישיבת המקובלים, הרב דוד בצרי
▪  ▪  ▪
גלגול שלג, אבל עם בגדים [צילום המחשה: AP]

עידן יוסף
קתרינה - עונש על ההינתקות?

   נוה יוסף
12 שנות מאסר לדוקר במצעד הגאווה

הרב יצחק בצרי, ראש ישיבת המקובלים "השלום", שוב יוצא חוצץ נגד הומוסקסואליות, ומגלגל את כדור השלג הבא שיצית את קהילת הגייז. לדבריו, "אותם חוטאים עושים עוון גדול, והיו צריכים להתגלגל תשע פעמים ערומים בשלג, כדי לתקן את עוונם החמור".
דברי הרב בצרי, מגדולי "המקובלים העיוניים" בדורנו, נאמרו היום (יום ד', 15.2.06) בעת דרשת התעוררות שנשא בפני כ-200 גברים שבאו לעשות את "תיקון הברית", תפילה הנאמרת בימים אלו (ימי השובבי"ם. עיין בהערה - ע.י.), במטרה לבקש רחמים על עוון הוצאת זרע לבטלה.
הרב הסביר כי ההומואים אינם אמורים להתגלגל בשלג בפועל, אך על-פי הקבלה, זהו תיקונם. "אם לא יעשו תשובה על מעשיהם", הבטיח המקובל בצרי, ייכנסו בעולם הבא לגיהנום שלג ויחזרו בגלגול הבא כשפנים וארנבות", אמר כשהוא חוזר על דברים שאמר לפני שנתיים.
בדרשתו השבועית אז, תקף את קהילת ההומואים והלסביות קודם שהחל "מצעד הגאווה" בירושלים, ואמר כי "זו לא סטייה או מחלה אלא תועבה. אפילו בהמות לא מתנהגות כך. טוב תעשה המדינה אם תאסור אותם. אין מקום בעיר הקודש לתהלוכה שכזו". בהמשך קרא להקים הוסטלים כדי לסייע לנפגעים צעירים שנפלו על-ידי בני הקהילה ההומולסבית.
הבוקר הגיש הבית הפתוח בירושלים, עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי נגד אורי לופוליאנסקי. לטענת המרכז ההומו-לסבי, מפלה ראש העיר החרדי את ארגונם ולא מעביר אליו כספים מקופת העיריה, וכי יש בכך ניסיון לבטל, או להגביל בפועל את חופש הביטוי של הקהילה הההומולסבית בבירה.
השלג - סימן ברכה
הרב בצרי, שהבטיח בתחילת השנה העברית, כי תשס"ו תהיה שנה גשומה ומושלגת אמר את הדברים אגב התייחסותו לשלג היורד בישראל. "שלג היורד בימי השובבי"ם הוא סימן טוב וברכה, שנאמר: 'אם יהיו חטאיכם כשנים (חוט אדום כהה - ע.י.)- כשלג ילבינו' (יהפכו ללבנים וצחורים - ע.י.)", אמר.
לשאלת Nfc מדוע אומר הרב בצרי דברים הנשמעים לרבים כמגוחכים, השיב בנו של המקובל, הרב יצחק בצרי, כי אביו אינו אומר דברים שהוא ממציא, אלא מצטט את דברי האר"י הקדוש בספרו "שער הגלגולים" ואת דברי ה"בן איש חי" בספרו "לשון חכמים". "מחובתנו להוכיח. מי שרוצה לשמוע - ישמע ויינצל, ומי שרוצה לצחוק, ללעוג ולעשות זילות מהדברים - שייצחק כמה שיירצה, אבל בסופו של דבר יישא בתוצאות המרות. אבי מזהיר כי באמת כואב לו על אותם אנשים, ולא סתם כדי לקנטר".

ימי השובבי"ם הינם ראשי התיבות של פרשות השבוע הנאמרות בתקופה זו: שמות, וארא, בא, בשלח, יתרו ומשפטים, ויש מוסיפים ת"ת - תרומה תצווה. שבועות אלו מיועדים על-פי המקובלים לחזור בתשובה ולתקן את פגם ברית המילה, ויש נוהגים לצום בהם בימי שישי.
תאריך:  15/02/2006   |   עודכן:  16/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
דובר החמאס מסר הלילה: נפעל כדי לגרום לישראל להטיל חרם מלא על הרשות    ההערכות הן כי חרם, אם יוטל, יחזק את האיום של התנועה על אבו מאזן
שלומי דיאז
מצבו של הגבר אנוש ושל האישה קשה    המשטרה מעריכה שהרקע לאירוע הינו רצונה של האישה לנתק את הקשר    גופת צעיר התגלתה במבנה נטוש בתל אביב
שי פאוזנר
סגן הנשיא התייחס לראשונה פומבית לאירוע בו ירה בשבת בחברו הקרוב במהלך מסע ציד    צ'ייני אמר לכתבים: "בשורה התחתונה אני אשם, אני לחצתי על ההדק"
אסף גדות
מחקר של Portio Research בחן את "העתיד הנייד" של כולנו    מצפה ל-265 מיליון מנויים חדשים באפריקה ב-6 השנים הקרובות
עידן יוסף
פעילי שס יחלקו בקרוב ביוזמה פרטית אוסף שירי שס וינסו לשכנע את הבוחרים להצביע עבורה    בשיר חדש מתוך הקלטת אין איזכור לרב עובדיה יוסף או לאלי ישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il