משרד יחסי הציבור "א.מ.ן ויינר" יטפל מעתה בתקציבים חדשים, ביניהם "וראייטי" ישראל - עמותה ללא מטרות רווח, למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
במסגרת הטיפול ביחסי הציבור של העמותה, ינהל המשרד את העבודה השוטפת מול אמצעי התקשורת, ויעזור בהפקות השונות למטרת גיוס התרומות.
בנוסף, יוביל המשרד קמפיין יח"צ של משקה אלכוהולי חדש "קאבאנה" - המשקה הדו שימושי הראשון בעולם, אלכוהול איכותי בחוזק של 25% עם מרכיבים מקוריים, והמשובחים ביותר שהורכבו ע"י טובי הברמנים בעולם, מיועד לאירועים, ולקוקטיילים מוכנים מראש ללא מאמץ.
בנוסף יטפל המשרד בתקציב שעוני היוקרה SUBCHRONO. מותג השעונים SUBCHRONO שעוני יוקרה יוצא החודש בקמפיין חדש לטרייד אין, תחת הסיסמא "החלף ישן בחדש".
תקציב נוסף שקיבל לידיו המשרד לאחרונה, הוא טיפול ביחסי הציבור לתצוגת האופנה הייחודית בבית עמיעד ביפו, של המעצב דיוויד ששון.
במסגרת הטיפול ביחסי הציבור, ינהל המשרד את העבודה השוטפת מול אמצעי התקשורת, בנוסף לכך יפיק אירועים לטובת חשיפת המותגים. בנוסף לכך "א.מ.ן ויינר" מנהל את מערך יחסי הציבור של מותגים מובילים בתחום האופנה, צרכנות ומזון וביניהם רשת האופנה "NO NAME".