X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבשורות: הרבה יותר חזק, ממשק פשוט יותר, השקעה רבה בעבודה שיתופית ואפילו גרסא מיוחדת לפעילות מורים ותלמידים תוצג בישראל במאי ותגיע לחנויות בסוף השנה
▪  ▪  ▪

לאחר המתנה דרוכה של שוק התוכנה בעולם כולו, מציגה ענקית התוכנה של המולטי מיליארדר, ביל גייטס, מיקרוסופט (ד') לעולם את סדרת מוצרי חבילת התוכנה Microsoft® Office 2007 העתידית, שהייתה ידועה עד כה בשם הקוד ”Microsoft Office 12”. בחברה הבטיחו, כי חבילת מוצרים זו תכלול יישומים, שרתים ושירותים חדשים ומשופרים ויהיו זמינים עד סוף 2006.
במיקרוסופט אמרו היום, כי גרסה 2007 תוכננה להגביר את יכולות המשתמשים, לפשט את שיתוף הפעולה, לפשט תהליכים עסקיים וניהול תוכן ולשפר את התובנה העסקית. סדרת המוצרים וחבילות המוצרים תוכננה לספק תועלות המותאמות לקהלים שונים של משתמשים ולתרחישי השימוש בהם. מיקרוסופט תציע, הן חבילות חדשות, והן חבילות משופרות על-מנת להקל על לקוחות לרכוש את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים העסקיים הייחודיים שלהם.
מיקרוסופט, גם לא תודה בכך, רואה בחבילת ה-Office הבאה את הנשק החם ביותר בו היא מחזיקה כיום. חבילת התוכנה שהיתה סטנדרט בשוק המחשוב האישי במשך יותר מ-15 שנים, מאויימת כיום על-ידי תוכנות פשוטות יותר, קלות יותר ושחלקן אפילו ניתנות לשימוש בחינם. אולם למרות שגופים ענק כמו שחקני אינטרנט מובילים כמו גוגל או חברות תוכנה כמו אורקל ניסו וממשיכות לנסות לפגוע בהגמוניה של ה-Office על המחשבים שלנו, נראה כי עדיין לא נמצאה לה יורשת והשנים הבאות יהיו שנות מלחמה קשות של גייטס ואנשיו.
נציין, כי Microsoft Office 2007 תוצג לראשונה בישראל במהלך אירוע Tech Ed, האירוע המקצועי לקהילות המפתחים, מקצועני מחשוב ומקבלי החלטות בארגונים, שמקיימת מיקרוסופט ישראל בראשית חודש מאי באילת.
על-פי הנתונים שכבר הוצגו היום בארה"ב, הרי שעל המחשב השולחני, תכלול גרסת 2007 חבילות תוכנה ויישומים חדשים שיאפשרו שיפור משמעותי בעמידות והביצועים של המערכת, הודות לממשק משתמש חדש וממוקד תוצאות. Microsoft Office Professional Plus 2007 הוא השם החדש לגרסה עתירת העדכונים של Microsoft Office Professional Enterprise Edition 2003, שתעניק ללקוחות בעלי רישיונות קבוצתיים ניהול מידע משופר ופתרונות לעבודה בצוות הודות לשילוב עם יכולות חדשות שלMicrosoft Office SharePoint® Server 2007 וכן באמצעות הכללת Microsoft Office Communicator.
בנוסף על כך מוצע מוצר חדש,Microsoft Office Enterprise 2007 , המוסיף על היכולות של Office Professional Plus 2007 באמצעות הרחבת תרחישי שיתוף הפעולה והניידות ובאמצעות הכללת Microsoft Office Groove® 2007 וכן Microsoft Office OneNote® 2007.
גם משתמשים ביתיים יוכלו להתנסות בשינויים מבטיחה החברה, עם תוכנת ה- Microsoft Office Home and Student 2007, גרסה מעודכנת של Microsoft Office Student and Teacher Edition 2003, תהיה זמינה עבור משתמשים ביתיים ותכלול אתMicrosoft Office OneNote® 2007.
שני מוצרים חדשים המוצעים בגרסה 2007 יסייעו במתן מענה על צרכים ארגוניים נפוצים.Office Groove 2007 , גרסה מעודכנת של תוכנתGroove Virtual Office , תאפשר לצוותים לעבוד יחד באופן דינמי בסביבות עבודה משותפות באופן לא מקוון ובין ארגונים.
עד בחידושים: Microsoft Office SharePoint Designer 2007, אשר מבוסס בחלקו על טכנולוגיות Microsoft Office FrontPage® 2003 ומהווה חלק מהדור הבא של כלי העיצוב לאינטרנט. כלי זה נועד לסייע ללקוחות ליצור ולהתאים אתרי אינטרנט שלMicrosoft SharePoint וכן להקים יישומים המשולבים ביכולות זרימת עבודה באמצעות טכנולוגיות SharePoint.
Office SharePoint Server 2007 יהפוך לשרת יחיד שיאחד יכולות של ניהול פורטל ותוכן ויכולות של תובנה עסקית וניהול תהליכים עסקיים, על-מנת לאפשר ללקוחות לשתף פעולה בצורה יותר יעילה, לקבל החלטות מושכלות ולפקח על תוכן ביישומים השייכים לתחומים העסקיים השונים.
החברה תציג גם שרתים מתמחים, כגון: Microsoft Office Project Server 2007, Microsoft Office Project Portfolio Server 2007 וכן Microsoft Office Forms Server 2007 יציעו פתרונות לניהול פרויקטים, תיקים וטפסים אלקטרוניים בהתאמה. בנוסף יציעMicrosoft Office Groove Server 2007 יכולות לניהול מרכזי, ממסר נתונים ושילוב נתונים, הדרושות ללקוחות שברצונם לפרוס אתOffice Groove 2007 בכל הארגון.
"גרסה 2007 הינה פריצת הדרך בתחום פריון העבודה שאותה ביקשו לקוחותינו" אמר היום כריס קפסואלה, סגן נשיא בחטיבת פתרונות לעובדי ידע במיקרוסופט באירוע ההכרזה של התוכנה בארה"ב. הוא הוסיף, כי מדובר "בחדשות נהדרות עבור עסקים המעוניינים לספק לעובדיהם את המוצרים הטובים ביותר לשיפור פריון העבודה בתחומים של ניהול מידע ושיתוף פעולה".

תאריך:  16/02/2006   |   עודכן:  16/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
אי.בי.אי: אין סיבה להשקיע במניית אלקטרה    אלקטרה מסרה היום, כי הרבעון האחרון של 2005 הסתיים בהפסד תפעולי ענק של 43 מיליון ש"ח
שלומי דיאז
האישה, תושבת ערד, דרשה מחברת קוקה קולה לפצותה    נעצרה על-ידי המשטרה בחשד למרמה
מתי טוכפלד
בעקבות ההתבטאות יו"ר הרשימה, השייח' איברהים סרסור, בנושא קיום שלטון מוסלמי בישראל    אחמד טיבי: סרסור לא אמר את הדברים
אורון חדי
ברכבת טוענים, כי כתבה עליה הכילה טענות מסולפות, בלתי-מאוזנות ומגמתיות והכפישה את הרכבת ועובדיה    דברים אלה מהווים לטענתם לשון הרע, והוצאת דיבה לשמה ומטילים על חברת החדשות והכתב אורן אהרוני אחריות נזיקית
שי פאוזנר
תפיץ מוצרי מנהלות קרנות פנסיה וקופות גמל אשר בתוך שבועות ספורים היא מתכוונת לחתום עימן הסכמי-הפצה    העבירה טיוטת ההסכם למנורה, מגדל, כלל-ביטוח, הראל, הפניקס, איילון, מיטב, תמיר-פישמן, אנליסט, אקסלנס, הלמן-אלדובי ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il