X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשימת המתמודדות כוללת את פז, דלק, דור-אלון, סונול, אמפל דלקים, וביאנקה מחיר ההתשתפות במכרז: ערבות לרשות החברות הממשלתיות בסך 10 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

הסתיים שלב הגשת פניות הגופים המעוניינים להתמודד על רכישת בית הזיקוק - אשדוד, מרשות החברות הממשלתיות. עתה החל שלב המיון המוקדם של המתמודדים, בהליך שהחל עם פרסום המודעה ביום 12.1.2006, ובהתאם לקבוע בנוהל המכירה. במתמודדים ניתן למצוא את החברות: פז, דלק, דור-אלון, סונול, אמפל דלקים, וביאנקה זיקוק של הקבוצות Russneft ומנופים פיננסים.
ההליך למכירת בית הזיקוק אשדוד מתבצע בהתאם להחלטת ועדת השרים לענייני הפרטה מה- 26.12.2004, ובהמשך לדחיית בג"צ את העתירה כנגד הסדר תום הזיכיון ביום 28.12.2005. זהו השלב הראשון בביצוע פיצול והפרטת בתי הזיקוק. בהליך הנוכחי, בכוונת המדינה ובז"ן למכור את מלוא ההחזקות בבית הזיקוק אשדוד, אשר יחל לתפקד כחברה עצמאית ביום המכירה.
לאחר השלמת מכירת בית הזיקוק אשדוד בכוונת המדינה להפריט את בז"ן (חיפה) באמצעות הנפקה בבורסה.
כל מתמודד הגיש לרשות החברות הממשלתיות ערבות בנקאית ראשונה בסך 10 מיליון ש"ח. על-פי נוהל המכירה נדרשו המתמודדים לכלול בפניותיהם תשובות לשאלון מפורט המתאר את מבנה ההחזקות, בגוף המתמודד ואת מבנה ההחזקות של הגוף המתמודד ואת יכולתו הפיננסית.
מנהל רשות החברות הממשלתיות, איל גבאי אמר, כי "רשות החברות הממשלתיות שמחה על ההתעניינות שגילו כל השחקנים המרכזיים במשק הדלק בהליך. הרשות עוסקת כעת במיון המתמודדים, במטרה להכניסם במהירות לחדרי המידע ולנהל הליך מכירה יעיל ומהיר".
גבאי הוסיף, כי "הפרטת בית הזיקוק אשדוד היא אבן דרך משמעותית ומגיעה לשלבי ביצוע מתקדמים לאחר ניסיונות של שנים להביא להפרטת בתי הזיקוק ובתום עבודה מאומצת של רשות החברות הממשלתיות ואגף התקציבים באוצר ובסיוע בנק ההשקעות HSBC וחברת הייעוץ הבינלאומית - Jacobs שיתוף הפעולה של הנהלת בז"ן אף הוא תורם להצלחת התהליך".
לאחר המיון המוקדם, יעברו המתמודדים לשלב קבלת המידע על בית הזיקוק באשדוד במסגרתו יוכנסו לחדר המידע לביצוע תהליך Due Diligence. מועד הגשת הצעות המחיר צפוי להיקבע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2006.

תאריך:  16/02/2006   |   עודכן:  16/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
הבשורות: הרבה יותר חזק, ממשק פשוט יותר, השקעה רבה בעבודה שיתופית ואפילו גרסא מיוחדת לפעילות מורים ותלמידים    תוצג בישראל במאי ותגיע לחנויות בסוף השנה
שי פאוזנר
אי.בי.אי: אין סיבה להשקיע במניית אלקטרה    אלקטרה מסרה היום, כי הרבעון האחרון של 2005 הסתיים בהפסד תפעולי ענק של 43 מיליון ש"ח
שלומי דיאז
האישה, תושבת ערד, דרשה מחברת קוקה קולה לפצותה    נעצרה על-ידי המשטרה בחשד למרמה
מתי טוכפלד
בעקבות ההתבטאות יו"ר הרשימה, השייח' איברהים סרסור, בנושא קיום שלטון מוסלמי בישראל    אחמד טיבי: סרסור לא אמר את הדברים
אורון חדי
ברכבת טוענים, כי כתבה עליה הכילה טענות מסולפות, בלתי-מאוזנות ומגמתיות והכפישה את הרכבת ועובדיה    דברים אלה מהווים לטענתם לשון הרע, והוצאת דיבה לשמה ומטילים על חברת החדשות והכתב אורן אהרוני אחריות נזיקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il