X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתקופת בחירות כל במה ראויה עבור המתמודדים לראשות הממשלה, גם תקיפת היריב בפני נשיאי הקהילות היהודיות בארה"ב אולמרט: "לא נקיים משא-ומתן עם ארגון טרור". נתניהו: "זיגזוג הוא לא מדיניות". פרץ: "הקו האדום הוא הדגל הירוק"
▪  ▪  ▪

עם תום מושב הכנסת, קונן יושב-ראש הבית, ח"כ רובי ריבלין, על כך שכנס הרצליה גונב את ההצגה לבית הנבחרים, מאחר והנאומים החשובים באמת מתקיימים שם. בימים אלה כשהכנסת בפגרה, אירוע נוסף תופס את הבמה, "ועידת הנשיאים של הקהילות היהודיות בארה"ב".
בתקופת בחירות, עבור המתמודדים, כל במה ראויה. ואכן, זכו מארגני הכנס להצלחה, כיוון שלא רק שהנוכחות הייתה מלאה, אלא שהאירוע אף ניפק הצהרות וכותרות לא רעות.
מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ניצל את הבמה לשאת נאום ממלכתי, כיאה לראש ממשלה מכהן. "שני דברים מייחדים את הועידה הזו המכנסת בתוכה את מרבית הארגונים היהודים", אמר, "האחת, זו מחויבות עמוקה לשלומו של העם היהודי באמריקה ובכל מקום על פני כדור הארץ. אין זה מקרה שהוועידה הזאת מגיעה אלינו מאזרביג'אן, כדי לבקר שם את הקהילה היהודית ולהביע את מחויבותה גם ליהודים שנפגעים במדינות נוספות, רחוקות מאמריקה ורחוקות מישראל", אמר אולמרט והוסיף, "הדבר השני, שמאפיין את ועידת הנשיאים הוא התמיכה הבלתי מסויגת, רבת העוצמה, רבת השנים במדינת ישראל ובממשלות ישראל. בשם מדינת ישראל ובשם ממשלת ישראל, אני רוצה להודות לכם על הסיוע, על התמיכה, על הקשר העמוק, על המאמצים הבלתי פוסקים שאתם מגלים יום יום כדי לחזק את מדינת ישראל, כדי להבטיח את שלומה, את בטחונה, את התפתחותה ואת שגשוגה של מדינת ישראל".
בהמשך, דיבר אולמרט גם על הנושאים המדיניים, על-רקע הביקורת על ההחלטה להעביר כספים לרשות הפלשתינית. "אנחנו מתמודדים בנסיבות לא פשוטות. כאשר בשבועות האחרונים ארע אירוע שללא ספק כבר משפיע ועוד ישפיע על האווירה שאיתה אנחנו מתמודדים. אני רוצה לומר כאן, מדינת ישראל לא תנהל שום משא-ומתן ולא תתפשר בשום תנאי עם ארגון טרור שמשנתו ושתורתו ושמצעו הוא להשמיד את מדינת ישראל", דברי אולמרט.
ממלא-מקום ראש הממשלה הוסיף עוד, כי הוא "שמח על כך שהקהילה הבינלאומית, בראשות נשיא ארצות הברית ושרת החוץ, נוקטים בעמדה בלתי מתפשרת, שאי אפשר לטעות בהבנתה ובמשמעותה. שכל עוד החמאס, שזכה בבחירות ברשות הפלשתינית, ימשיך לא להכיר בהסכמים שנכרתו עם מדינת ישראל, ימשיך להיות מעורב בפעילות טרור, לא ישנה את אמנתו ולא יכיר בזכותה של מדינת ישראל להתקיים בשלום ובביטחון כמדינה יהודית, לא יהיו אתו מגעים, לא תהייה פה הכרה וכל התפתחות ברשות הפלשתינית, שתהייה מבוססת על ארגון החמאס או על שותפות אתו, לא תקבל הכרה בשום צורה שהיא מהקהילה הבינלאומית, בהנהגתה ובתמיכתה של ארצות הברית של אמריקה".
יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, ניצל את הבמה באירוע, כדי לתקוף את אולמרט על התנהלותו מול החמאס. "אולמרט וקדימה מזגזגים אחורה", אמר נתניהו לנשיאי הקהילות היהודיות.
"נפל דבר בישראל", הוסיף יו"ר הליכוד וטען, "עליית החמאס אינה דבר של מה בכך. זהו אירוע משמעותי. ואנחנו התרענו על כך. הודענו, כי על הממשלה לא לאפשר לבחירות להתקיים, במידה והחמאס לוקח בו חלק". יו"ר הליכוד הוסיף, כי כעת, "לאחר תוצאות הבחירות ועליית החמאס, על ישראל לנקוט בפעולות שיגרמו לרשות לפרק את החמאס מנשקו. הצעתנו היא, כי תופסק באופן מיידי כניסת העובדים הפלשתינים לתחומי מדינת ישראל. וכמובן על ישראל להפסיק את הזרמת הכספים לרשות הפלשתינית".
נתניהו הוסיף ותקף את מ"מ ראש הממשלה ואמר, כי "זיגזוג זה לא מדיניות ולא מנהיגות. איך אפשר לתת לאולמרט להנהיג מדינה".
גם יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, התייחס בעיקר לעניין החמאס. לדבריו, "ניצחון החמאס הוא מכה קשה", אמר, "זהו רגע בו עלינו להיות חזקים". גם יושב-ראש העבודה בחר למתוח ביקורת על אולמרט. "אני רוצה להבהיר שוב את עמדתי", אמר, "ממשלה ישראלית תחת הנהגתי לעולם לא תסכים לדבר עם מישהו של יסכים להתפרק מנשקו, לשים קץ לטרור ולהכיר בישראל. הקו האדום שלי הוא הדגל הירוק. החמאס קורא להשמדת המדינה היהודית. זהו ארגון טרור ואסור שכספים יגיעו אליו. לא מישראל ולא מהקהילה הבינלאומית".
פרץ הוסיף ואמר, כי הוא קורא לכל הקהילה הבינלאומית לאמץ את הקו האדום שהציג. "הזמנתו של הנשיא פוטין לארגון טרור זה, היא אכן סיבה לדאגה עמוקה". לאחר מכן הציג פרץ את הפתרון למצב. "עלינו לעשות את כל שביכולתנו לחזק את הכוחות המתונים במחנה הפלשתיני. אני מתכוון להפגש עם אבו מאזן ולקרוא לו לפרק את החמאס מנשקו ולהבטיח שהממשלה החדשה תיישם את כל ההסכמים עם ישראל. לא אסכים לקיפאון מדיני. יכול להיות שיעברו שנים עד שקולות יותר שקולים יצאו מהמחנה הפלשתיני, אך אנו לא נחכה בפאסיביות. לכן אני מציע לבצע פעולות התלויות רק בישראל. נסיים את בניית הגדר ונפרק את המאחזים הבלתי חוקיים".

תאריך:  16/02/2006   |   עודכן:  17/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
בין היתר, דנו בנושא אכיפת חוקי עבודה והגברת האמון בין הגופים לרווחת העובדים, ובדרכים לשת"פ בין המעסיקים להסתדרות
שלומי דיאז
הולך רגל נפצע ליד הקניון בעיר ושעות לאחר מכן הסגיר עצמו הנהג    אישה שירדה ממונית בבת ים נתפסה בדלת הרכב עם מעילה והנהג המשיך בנסיעה, גרר אותה ועזב את המקום
יואב יצחק
כך קובע צוות מיוחד שמונה על-ידי קצין המשטרה הצבאית הראשי    הצוות קובע: הצוות החוקר פעל בצורה רשלנית ולא מקצועית
שי פאוזנר
רשימת המתמודדות כוללת את פז, דלק, דור-אלון, סונול, אמפל דלקים, וביאנקה    מחיר ההתשתפות במכרז: ערבות לרשות החברות הממשלתיות בסך 10 מיליון ש"ח
שי פאוזנר
הבשורות: הרבה יותר חזק, ממשק פשוט יותר, השקעה רבה בעבודה שיתופית ואפילו גרסא מיוחדת לפעילות מורים ותלמידים    תוצג בישראל במאי ותגיע לחנויות בסוף השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il