X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רואים בחיוב את ההחלטה של משקיעים להעביר השקעות לחו"ל מזרחי-טפחות: להשקיע 75% מתיק המניות מעבר לים הפועלים מזהירים מתנודתיות שתמשך בטווח הקצר בדולר
▪  ▪  ▪

"אנו רואים לנכון להחזיק בחשיפה מצומצמת למניות המקומיות בתיק ההשקעות ביחס לחודשים האחרונים, בשל אי הוודאות הפוליטית והמדינית מחד, וההערכה כי יתכן המשך במימוש רווחי גל העליות של החודשים האחרונים מאידך". כך כותבים כלכלני בנק הפועלים באחת הסקירת הקודרות שלהם ביותר זה זמן רב על הבורסה בתל אביב.
בטווח הקצר, כותבים כלכלני הבנק, "אנו מעריכים כי המדדים המובילים צפויים לדשדש ברמות הנוכחיות, ועל כן מומלץ להערכתנו לבחור בהשקעה במניות בודדות (Stock Picking) ולא בהשקעות במדדים".
בעניין זה התפרסמה המלצה קיצונית עוד יותר של בנק מזרחי-טפחות. בבנק אומרים, כי מומלץ להקטין את החשיפה למניות בארץ לכדי 25% בלבד מתיק המניות, ולפזר את השאר בשוקי חו"ל. בסקירה שהוציאו כלכלני סקטור הייעוץ בבנק, ובראשם שמואל בן-אליעזר, הם ממליצים לבצע את ההשקעה בבורסה בת"א באמצעות בחירה סלקטיבית של מניות, ממש כפי שממליצים כלכלני הפועלים.
את ההשקעה בחו"ל הם ממליצים לפזר באופן הבא: בארה"ב 25%-30%, באירופה 20%-25%, ביפן ובמדינות אסיה מפותחות כ- 15%, וכ- 15% נוספים מתיק המניות בשווקים מתעוררים (בדגש על ברזיל, קוריאה, טאיוון, סין והודו).
לגבי הטווח הארוך בבורסה של ת"א, סבורים בסוף השבוע בבנק פועלים, כי לאור התמתנות ברמת אי הודאות (הן במישור הפוליטי והן במישור המדיני) הבורסה עשויה לחזור למגמה החיובית, בעיקר בזכות המשך המגמה החיובית הצפויה בביצועי החברות עצמן. במקביל, רואים בבנקר בחיוב את המגמה בה משקיעים בת"א, נוטים "לגוון את התיק במניות זרות", בבנק הפועלים שבים וממליצים, כי שעשו בשבועות האחרונים, להמשיך ולעשות כן, על-מנת לפזר את הסיכון בתיק ההשקעות.
לא יותר מ-15% בדולר
בפרק המלצות הפועלים על ההנתהלות הנכונה למשקיעים במט"ח בישראל, כותבים כלכלני הבנק, כי בטווח הקצר הם מעריכים שהשקל ייסחר במגמה מעורבת, כשהוא מושפע מגורמים מנוגדים. "הדולר מקבל תמיכה מהעלייה ברמת אי הוודאות הביטחונית, ומאי הוודאות בזירה הפוליטית בישראל לקראת הבחירות".
במהלך השבוע, נזכיר, חצה השער היציג של הדולר את רמת 4.72 ש"ח, וכעת ממתינים בשוק לישיבתו המוניטרית של בנק ישראל הצפויה בשבוע הבא. ההערכות בשוק הן, כי הריבית השקלית תועלה שוב ופער הריביות מול הריבית בארה"ב יתרחב מרבע אחוז, לחצי ואולי אף לשלושת רבעי האחוז. העלאת הריבית צפויה לספק תמיכה לשקל, אומרים בבנק. ולאור האמור לעיל, ממליצים להחזיק ברכיב מט"ח בתיק ההשקעות בשיעור של כ- 15%-10%.

תאריך:  17/02/2006   |   עודכן:  17/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מאות אנשים, אישי ציבור ומעריצים עוברים משעות הבוקר המוקדמות ליד ארונה של הזמרת שושנה דמארי המוצב באולם תיאטרון הקמארי בתל אביב
אשר גולדברג
קפטן הפועל ת"א קיבל הבהרה מהמאמן המיועד כי יהיה הראשון שאיתו ייחתם חוזה המשך חדש וצפוי להשתכר בכמיליון דולר    קיים גם סיכום עקרוני עם עבאס סואן, גם עומר גולן בתכניות של גרנט
מערכת טלספורט
חצי גמר גביע המדינה: הצהובים התפרקו על הגליל כבר ברבע הראשון, חניכיו של עמיאל היו חסרי אונים מול המכונה הצהובה שתפגוש את הפועל ירושלים בגמר
עומר שיקלר, שלומי דיאז
כתובות נאצה נגד הנביא מוחמד נכתבו שוב הלילה על קירות מסגד בנבי אליאס    רוססו גם ביום א'    יש דין: מחיקת כתובות אינה מחליפה אכיפת חוק יעילה
עידן יוסף
החברה קדישא ת"א "מחפשת" מנכ"ל חדש    ברשימת הדרישות לתפקיד, מגבלות רבות    בין היתר, יתמודדו המועמדים מול מ"מ מנכ"ל מכהן    החברה קדישא: "יש גירעון אקטוארי, איננו מקיימים מכרז אלא חיפוש. אנו רוצים מנכ"ל קבוע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il