X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרשת חטיפה ורצח מזעזעת בצרפת יהודי עונה קשות, נכפת ונשרף למוות בידי כנופייה פותה באמצעות צעירה נאה חשש כבד בקהילת יהודי צרפת
▪  ▪  ▪

משטרת צרפת עצרה בסוף השבוע 13 חשודים בחטיפתו ועינויו למוות של צעיר יהודי, אחרי שפיתו אותו באמצעות בחורה נאה, כך דיווחה רשת בי-בי-סי.
גופתו של הצעיר בן ה-23, אילן חלימי, נמצאה ביום שני (13.2.06) ליד תחנת הרכבת Sainte-Genevieve-des-Bois בפרבר דרומית לפריז.
הפיתיון - צעירה יפה שתשדל
חלימי, שעבד בחנות לממכר טלפונים סלולרים ברובע ה-11 בפריז, נמצא ערום, כפות וחנוק - כאשר הוא מכוסה בכוויות, נפטר בדרכו לבית חולים. לפני כשלושה שבועות הוא נעדר, לאחר שנראה עם אלמונית ממוצא ערבי אשר ניגשה אליו בחנות בה הוא עובד במרכז פריז. במשטרה מעריכים, כי כבר אז נחטף. מבדיקת גופתו על-ידי המשטרה עולה, כי הוא עונה קשות, נשרף, כל גופו נחתך בסכינים ואחר כך, כאמור, מת בייסורים קשים מפצעיו.
במשטרת פריז אומרים כי תיעדו לפחות ארבעה ניסיונות חטיפה דומים מאז דצמבר 05'. שנים עשר מן העצורים בפרשה, בגילאי 32-17, נעצרו באחוזה בעיירת הפרוורים באגנאוקס, שם לטענת המשטרה, הקורבן הוחזק ועונה. חשוד נוסף נעצר בבלגיה.
חוטפיו של אילן שלחו לבני משפחתו דרישת כופר בלתי ניתנת להשגה בסך 400 אלף אירו (כ-475,000 דולרים) באמצעות דוא"ל והודעות טקסט. הסכום ירד אחר כך ל-5,000 אירו, ולאחר מכן ניתקה הכנופיה את הקשר עם בני המשפחה.
ביום חמישי האחרון סיפרה צעירה בלונדינית למשטרה שהיא מזהה את עצמה כ"חשודה" בקלסטרון שנוצר על-ידי עיבוד מחשב והופץ לעיתונות. היא אישרה, כי אכן התבקשה לפתות את הצעיר על-ידי בחורים אחדים, אך לא הבינה מדוע. גם היא נעצרה על-ידי המשטרה.
מנהיג הכנופיה מסתובב חופשי
התובע הציבורי של פריז, ז'אן קלאוד מרין, אמר במסיבת עיתונאים, כי מי שככל הנראה הנהיג את הכנופיה המאורגנת, לא לא נתפס עדיין, אך הוא זוהה ונחשב "מסוכן ביותר". לדבריו, האיש בן 26, קורא לעצמו "המח של הברבריים" וידוע כבעל עבר של עימותים עם מערכת החוק.
החטיפה זיעזעה את הקהילה היהודית בצרפת, מאחר שהקורבן עבד בשכונה יהודית בפריז, והוא ואחרים שהיוו יעד להתקפות מצד אותה כנופיה, היו יהודיים. בקהילה היהודית פורסמה אזהרה לצעירי הקהילה היהודית לפקוח עיניים.
אף על-פי כן, רשויות צרפת די מסתייגים מהסבירות כי הרצח בוצע ממניעים אנטישמיים, וזאת למרות שהודו כי אינם יודעים מדוע ביצעה הכנופיה את ההתקפה. נראה כי הסיבה לכך היא הרגישות הפוליטית הקיימת בצרפת.
תאריך:  18/02/2006   |   עודכן:  19/02/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
החשוד שוחרר בעבר ממעצר לאחר שזוכה מאונס בת 16    החשוד מכחיש וטוען: היא העלילה בעבר על אנשים אחרים
שלומי דיאז
גופת צעיר התגלתה ליד כפר ראמה בגליל    אדם נעדר מביתו עשרה ימים    אמש רצח אח את אחיו בג'לג'וליה    בת"א נדקר צעיר למוות בקטטה ליד מועדון
עידן יוסף
תושב מלבורן הנאשם ברצח-עם במהלך מלחמת העולם השנייה מתכונן למשפטו בהונגריה כדי לנקות את שמו
עידן יוסף
עם תשדיר מיושן ומעלה אבק של גמל מְדַבֵּר רץ בַּמִדְבָּר פותחת בל"ד את תעמולת הבחירות שלה    המפלגה הערבית מנסה להעלות עוד מצביעים פוטנציאליים על ספינת המדבר
שי פאוזנר
מאות אלפי עופות יומתו בימים הקרובים באיזור מערב הודו, בו התגלו כמה עופות שנפטרו כתוצאה מהמחלה    חברה הודית תייצר החיסון למחלה במסגרת מבצע חיסון שכבר החל    הצרפתים בודקים מקרה חשוד של באווז נודד שמת בשיטחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il