X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תיקו במשחק הכי טוב שנראה העונה בליגת העל הקבוצה של פרננדז סיימה במקום השלישי לאחר שחזרה פעמיים מפיגור עובד ובטורינה כבשו לזהובים אגאנזו ויצחקי השוו
▪  ▪  ▪

ככה היינו רוצים לראות את המשחק שנועל את הסיבוב השני. 13 אלף צופים. ארבעה שערים ושמונה צהובים היו בטדי. בסיום בית"ר ירושלים ובני יהודה חילקו את הנקודות ונפרדו בתיקו 2:2.
הכנסתו של ברק יצחקי בדקה ה-67 היתה פגיעת בול של פרננדז כשהקשר הצליח להבקיע כעבור 4 דקות. בזכות התיקו בית"ר ירושלים סיימה במקום השלישי ותארח בין היתר את מכבי חיפה ומכבי ת"א. בני יהודה סיימה במקום הרביעי ותארח את בית"ר ירושלים בסיבוב השלישי.
מהצד של בני יהודה ראובן עובד כבש שער מדהים, ומהצד השני דויד אגאנזו ענה לו בשער ענק לא פחות. הזהובים יכולים להיות מאוכזבים לאחר שהיו קרובים לניצחון עם החמצות של משה ביטון.
מחצית ראשונה: איזה שערים!!!
לרואה היה צריך לקבל כרטיס אדום כבר בדקה השלישית לאחר שחבט בלי כדור בחזה של אסי בלדוט, אבל אסף קינן לא הגיב. בני יהודה לחצה ובדקה ה-16 בלדוט הוריד עם החזה כדור לראובן עובד שהקפיץ על הברך ומ-17 מטר מהאויר בעט טיל לפינה הימנית. 0:1 לבני יהודה.
בית"ר התעוררה ובדקה ה-19 יואב זיו בעט חזק מ-20 מטר, אבל אניימה הדף וקלט את הכדור. 12 דקות לסיום המחצית יניב אלול פיספס כדור פשוט ברחבה. אגאנזו השתלט, השכיב את אלול ולוקמן, עבר גם את אניימה וסיים מבצע אדיר עם שער ענק. שער שני לאגאנזו העונה ו-1:1 בטדי.
מחצית שנייה: בטורינה כובש - יצחקי משווה
8 דקות בתוך המחצית השנייה בני יהודה יצאה למתפרצת עם מסירה של ביטון לבלדוט שרשם בישול שני כשמסר לבטורינה שמ-10 מטר הכניע את קורנפיין. 1:2 לבני יהודה.
פרננדז הכניס את יצחקי ומליקסון בדקה ה-57 במטרה להביא את השינוי. 4 דקות אח"כ החילוף השתלם כשפרננדז הגביה כדור חופשי שחלף על פני כל ההגנה של בני יהודה וברק יצחקי לבד מול אניימה כבש את השיוויון. 2:2. בדקה ה-67 אגאנזו ניסה להפתיע את אניימה במספרת נפלאה, אבל אניימה קלט.
בדקה ה-70 הזדמנות ענקית לבני יהודה. דוד אמסלם מעד ואיבד את הכדור למשה ביטון שפרץ לבד מול קורנפיין וגם עבר אותו, אבל מול שער ריק שלח כדור חלש שעבר סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-74 משה ביטון הוריד את הכדור על החזה ולבד מול קורנפיין מזוית קשה בעט לגוף של השוער. דקה אח"כ הלחץ של הזהובים נמשך כשבטורינה הגביה מצד שמאל ולוקמן מ-5 מטרים נגח החוצה.
5 דקות לסיום מיטרבסקי כבש, אבל השער נפסל בצדק בגלל שהמגן הוריד את הכדור ביד. 3 דקות בתוך תוספת הזמן לרואה בעט מ-10 מטרים, אבל אניימה ניתר והדף כמו גדול לקרן.
בית"ר י-ם: קורנפיין, דנין, אמסלם, מיטרבסקי, זיו, אנסומבו (מליקסון ′57), אלברמן, לרואה, פרננדז (ברוכיאן ′79), אגאנזו, אסולין (יצחקי ′57).
בני יהודה: איניימה, אברבנל, אלול, יאיר אזולאי, גפני, בלדוט, בטורינה (אלי ביטון ′77), לוקמן, קובאצ′ביץ′ (ששון ′90), עובד, ביטון (אודי ′87).

תאריך:  19/02/2006   |   עודכן:  19/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
עורכי הדין יראון פסטינגר ועמוס ון אמדן פנו לרה"מ ולשרת המשפטים בדרישה לבטל הצעה הפוגעת בנפגעי תאונות הדרכים    ההצעה אינה עולה בקנה אחד עם תכלית החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים
עידן יוסף
יוזמה חדשה ברבנות: הקמת גוף בין-דתי בינלאומי שמשכנו יהיה בירושלים ובראשותו יעמוד הדלאי לאמה    הדברים נאמרו בעת ביקורו של המנהיג הטיבטי בירושלים    לאמה מקבל את ההצעה בשתי ידיים
עומר שיקלר
רפאל תספק חליפת לחימה יבשתית הכוללת: עמדות נשק נשלטות מרחוק 30 מ"מ, 12.7 מ"מ, משגרי ספייק, טילי נ.ט מסוג ספייק LR ומיגון מתקדם עבור רכבי הפנדור המיוצרים על-ידי חברת שטייר
עומר שיקלר
אבו מאזן יצא לרצועת עזה לשורה של פגישות עם נציגי החמאס    יטיל על איסמעיל הנייה את מלאכת הרכבת הממשלה החדשה    הנייה: החלטת ישראל - ענישה קולקטיבית
יואב יצחק
Nfc שובר את קשר השתיקה    בערוץ 2 - מתעכב פרסום עסקת נדל"ן חריגה, במחיר 2.7 מיליון דולר    תחקיר בעיתון הארץ מתעכב    נגנז תחקיר בידיעות אחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il