X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושת הזוכים הראשונים בתחרות יקבלו 25,000 דולר והאחרים יקבלו פרסים יקרי-ערך
▪  ▪  ▪

העיתון האירני Hemsehri, אשר ארגן תחרות קריקטורות בנושא השואה, לכאורה כתגובה לפרסום הקריקטורות של הנביא מוחמד בעיתונים מערביים, העלה את גובה הפרס לזוכה בתחרות.
שלושת הזוכים הראשונים בתחרות יקבלו 25,000 דולר והאחרים יקבלו פרסים יקרי-ערך. בעיתון אמרו, כי מדובר "בפרס הגדול ביתור בעולם". על-פי דיווחים נרשמו לתחרות כבר מתחרים רבים.
כמה מהמתחרים, כך דווח, חוששים לפרסם את שמם מחשש לחייהם. בעיתון אומרים, כי יפרסמו את כל האיורים המתחרים. מארגני התחרות אומרים, כי הם רוצים להוכיח, כי חופש הביטוי אינו מצדיק פרסום של חומרים פוגעים. נזכיר, כי הנשיא האירני, מחמוד אחמדי-נג'אד, אמר בעבר כי יש למחוק את ישראל מהמפה ותיאר את השואה כמיתוס יהודי.
העורך הגרפי של העיתון כתב, לקראת פתיחת התחרות, כי הציורים הטובים ביותר יזכו את שולחיהם במטבעות זהב. לדברי העורך, אכן מדובר בתגובה לפרסומים באירופה, רבים מהם לכאורה בשם חופש הביטוי. "העיתונים המערביים פרסמו את הקריקטורות הללו המהוות חילול קודש וזאת באמתלה של חופש הביטוי, אז בואו נראה אם הם מתכוונים למה שהם אומרים כאשר אנו נדפיס קריקטורות על השואה", אמר.
באתר irancartoon.com פורסמה הודעה, כי מחשש לפריצה לאתר תחרות הקריקטורות בנושא השואה על-ידי ארה"ב, ישנן מספר כתובות חלופיות. האתר פרסם כמה מהקריקטורות חלקן מברזיל, אירן, אזרבייג'ן ועוד. "היכן הגבול לחופש הביטוי המערבי?", שואלים באתר האינטרנט.
בתחילת החודש הביאה פרשת הקריקטורות לגל של פעולות אלימות והמוסלמים החליטו להשתמש בנשק שפגע בהם: הקריקטורות. סוכנות AP דיווחה, כי ארגון מוסלמי, בלגי-הולנדי, פרסם באתר האינטרנט שלו סדרת איורים אנטישמיים, שבאחד מהם מוצגת אנה פרנק כשהיא חולקת את מיטתה עם אדולף היטלר, ואחר מטיל ספק בהתרחשותה של השואה.
הליגה הערבית האירופאית (AEL) פירסמה את האיורים באתר האינטרנט שלה בשבת והיום (א') דווח, כי האתר קרס מעומס גולשים. קודם לכן אפשר היה לקרוא, כי האתר פרסם את הקריקטורות כתרגיל בחופש הביטוי, וכי הארגון אינו בהכרח מסכים עם העמדות שהן מייצגות. מייסד הארגון, דיאג אבו ג'אג'ן, אמר בתוכנית הטלוויזיה ההולנדית 'נובה', כי "גם לאירופה יש פרות קדושות, גם אם לא מדובר בקדושה דתית".

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
מפרקי הבנק למסחר הגישו דוח על פעילותם בשנת 2005    עוקלו נכסיו של מנכ"ל הבנק לשעבר    בין האחראים למעילות: משרד רו"ח קסלמן וקסלמן
מירב לוי
יושם דגש על הערכים התזונתיים של כל ארוחה    ניתן יהיה לבחור בין שלוש ארוחות    התפריטים כוללים טיפים בנושא תזונה נכונה, ואת הערכים הבריאותיים של כל ארוחה
מתי טוכפלד
"אם חילונים לא יתמכו בנו", אומרים במפלגה, "נקבל הפעם רק ארבעה מנדטים"    במפלגה שורר מתח רב מאז סיפור האיחוד ופרישת בעלז    עדיין אין קמפיין, אין דובר ואין אסטרטגיה
גלית יצחק
מדובר בניתוח נדיר שבוצע לראשונה בארץ במרכז הרפואי "שניידר"    הפג סבל ממום לב מולד ופיתח אי ספיקת לב קשה
מירב לוי
ניחשתם נכון - בשינה    אחרים מעדיפים לקרוא או לראות סרטים במהלך הטיסה    רובם טוענים כי מושב נוח יותר יסייע להם להירדם בטיסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il