X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
וואלה! מדווחת על תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2005: מדווחת על רווח נקי שנתי של 12.3 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של 3.6 מיליון שקלים אשתקד
▪  ▪  ▪

חברת וואלה! פרסמה (יום ב', 20.2.06) את תוצאותיה הכספיות לשנת 2005 בהן היא מדווחת על רווח נקי של 12.3 מיליון שקלים לעומת 3.6 מיליון אשתקד. שורת ההכנסות קפצה ב- 61% והסתכמה ב- 75.6 מיליון שקלים.
החברה מדווחת על צבר ההזמנות של 14.1 מיליון שקלים נכון ל-31 לדצמבר 2005 אשר יוכרו כהכנסות במהלך השנה. סמנכ"ל הכספים, יניב וידבסקי ציין כי צבר ההזמנות מבטא את זרם הביקושים הגדל בשוק ומספק ראות טובה לרבעונים הבאים.
הרווח התפעולי הסתכם ב-12.8 מיליון שקלים לעומת 4.3 מיליון שקלים אשתקד. הרווח הגולמי צמח בשיעור של 59% ועמד בסיכום שנת 2005 על 50 מיליון שקלים.
בחברה מציינים, כי איתנותה הפיננסית של החברה ממשיכה להתחזק. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עומד בשנת 2005 על 12.8 מיליון שקלים לעומת 2.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מדגישים, כי מדובר בשיפור משמעותי אשר משקף היטב את הצמיחה בכל מגזרי הפעילות של החברה.
הכנסות הרבעון הרביעי הסתכמו ב-21.4 מיליון שקלים, בהשוואה ל-12.6 ברבעון המקביל ולעומת 22.7 ברבעון הקודם. הרווח הנקי ברבעון הרביעי לשנת 2005 הסתכם בכ- 4.2 מיליון שקלים בהשוואה ל-4.1 מיליון ברבעון הקודם ורווח נקי של כ- 0.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
למרות הפעילות העונתית המוגברת בתחום התיירות והסחר בתקופת הרבעון השלישי של השנה ותקופת החגים שחלה במהלך הרבעון הרביעי של השנה, הצליחה וואלה לשמור על רמת הכנסות והרווחיות של הרבעון.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה!, אמר בעקבות הצגת הנתונים, כי בשנת 2005 שוק הפרסום האינטרנטי הפגין צמיחה מרשימה ונראה כי הצמיחה החזקה תמשיך גם בשנה הקרובה בשל השתכללות מוצרי הפרסום באינטרנט והאפקטיביות המוכחת של המדיה האינטרנטית על פני המדיות האחרות.
הוא הוסיף, כי הוא צופה שמחירי הפרסום באינטרנט ימשיכו לעלות גם בשנה הבאה: "אנו עדיין רחוקים מתקרת הזכוכית של מחירי הפרסום באינטרנט, הפער בין מחירי הפרסום לבין האימפקט הפרסומי באינטרנט הוא עדיין אנומלי". ישראלי ציין, כי הפער הזה מסמן תוואי צמיחה חזק וברור לפורטלים בישראל.
וואלה! כפורטל, משרת קהילה של מעל ל- 3.5 מיליון ישראלים בארץ ובחו"ל מדי חודש. ערוצי המדיה באתר משדרים ומפיצים תכנים מקוריים בשיתוף שורה של ספקי תוכן שונים, לקהלים רבים ומגוונים. כמו-כן, וואלה! כמדיית אינטרנט משמשת כספקית של תכנים דיגיטליים, המופצים על ידה לפלטפורמות בתחומי הסלולר, מחשבי כף היד והטלוויזיה האינטראקטיבית, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מובילות.

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
גל מרקוביץ מונה למנהל קריאטיב של קבוצת "לעומק התודעה", חברה המתמחה בשיווק לצעירים
עומר שיקלר
6 שנים אחרי יציאת כוחות צה"ל מלבנון אישרה היום ועדת הכספים של הכנסת מענק הוקרה חד פעמי בסך של 40,000 ש"ח לכל איש צד"ל, וכן מענק בסכום של פי שלושה מהמשכורת, על כל שנת שירות בצד"ל
עינב רוזיליו
בעקבות הפיכתה של רשות הדואר לחברה ממשלתית, תפיק החברה קמפיין פרסומי, שיובילו כוכבי "ארץ נהדרת", אלי פיניש ומריאנו אידלמן
הדר פרבר
מתאבד פוצץ את עצמו על אוטובוס בבגדד    פצצה נוספת הוטמנה בבירה    במוסול, שבצפון עירק התפוצץ מחבל מתאבד במסעדה עמוסה בעיקר בשוטרים
עינב רוזיליו
הקמפיין של הונדה: מבצע לרוכשי הונדה ג'אז    הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון"    יכלול רדיו וטלוויזיה, מוערך בכמיליון וחצי שקל    סיסמת הקמפיין: "הונדה ג'אז קטנה מבחוץ ענקית מבפנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il