X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסתכם ב-3.16 מיליארד דולרים יו"ר מכון היצוא מעריך: יצוא האלקטרוניקה יגדל השנה בכ-10%
▪  ▪  ▪

בשנת 2005 ירד יצוא האלקטרוניקה ב-5% לעומת השנה שקדמה לה, והסתכם ב-3.16 מיליארד דולרים. כך מסר דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא, לקראת האסיפה השנתית של ענף האלקטרוניקה במכון היצוא, שתיערך ב-20 בפברואר במלון דן פנורמה בתל אביב.
באסיפה ישתתפו יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא; יאיר אופק, מנהל חטיבת ההייטק ומשנה למנכ"ל המכון; גלעד אלמוגי, מנכ"ל אפלייד מטריאלס ישראל ובכירים נוספים.
להערכת יו"ר מכון היצוא, יצוא תעשיית האלקטרוניקה יגדל בשנת 2006 בכ-10% לעומת אשתקד, ויסתכם בכ-3.5 מיליארד דולר. זאת בשל המשך צמיחת ההייטק בעולם, בעיקר בארה"ב, אירופה ואסיה.
מניתוח היחידה הכלכלית במכון היצוא מתברר, כי ביצוא רכיבים אלקטרוניים חלה אשתקד ירידה של 13% לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם בכ-1.5 מיליארד דולרים.
ביצוא ציוד תעשייתי לבקרה ופיקוח חל בשנת 2005 גידול של 38% לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם ב-460 מיליון דולר. ביצוא מכשירים למדידה, לבדיקה ולניווט חלה אשתקד ירידה של 11% לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם בכ-945 מיליוני דולרים; ביצוא מכשירים אופטיים וציוד צילום חל בשנת 2005 גידול של כ-26%, והוא הסתכם ב-259 מיליוני דולרים.
עוד מתברר, כי בשנת 2005 חל גידול של כ-10.4% ביצוא ציוד האלקטרוניקה לאירופה לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם בכ-702 מיליון דולר. ביצוא ציוד אלקטרוניקה לאסיה חלה אשתקד ירידה של 13%, והוא הסתכם בכ-1.38 מיליארד דולר. ביצוא ציוד אלקטרוניקה לצפון אמריקה חלה בשנת 2005 ירידה של 9% לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם בכ-779.7 מיליון דולר.
ביצוא אלקטרוניקה לדרום ומרכז אמריקה חל בשנת 2005 גידול של 7% לעומת השנה שקדמה לה, והוא הסתכם בכ-170 מיליוני דולרים. עוד מציינים ביחידה הכלכלית, כי ביצוא האלקטרוניקה לאפריקה חל בשנת 2005 גידול של 15%, והוא הסתכם בכ-16.6 מיליוני דולרים.
ממכון היצוא נמסר, כי ענף האלקטרוניקה מתכנן השנה להוציא משלחות לסין, לסינגפור, לשבדיה ולגרמניה, להשתתף בתערוכה בסין, לערוך מפגשי שת"פ בנושא סמיקונדקטורס, ולהזמין ארצה חברות מאירופה, אסיה וארה"ב.

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המדובר באישים בכירים בבית"ר ירושלים המזוהים עם אולמרט    העיכוב - מחשש שמא הצטרפות עכשיו תעורר שאלות    נמשך קשר השתיקה בתקשורת
ברוך לוי
נשיא התאחדות הקבלנים, אהרון כהן: "עליית מחירי הדירות והעלייה בריבית ירחיקו אלפי זוגות צעירים מרכישת דירה, אם המדינה לא תסייע באמצעות הכרה בריבית על המשכנתאות"
עומר שיקלר
כך אמרה שלי יחימוביץ בכנס פתיחת סמסטר של המכללה החברתית-כלכלית    ח"כ ארדן מבטיח: הליכוד יעניק 700 ש"ח לכל עובד שישתכר מתחת לשכר מינימום
עדי גלסקה
מאמן נבחרת ישראל היוצא כינס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד דנמרק    לוזון: להערכתי זו לא הקדנציה האחרונה של גרנט בנבחרת    גרנט החזיר את רביד גזל ושלומי ארבייטמן לסגל
אשר גולדברג
כל המשאבים מופנים לצירופו של חלוץ מכבי חיפה שכבר קיבל את המסרים    לארבייטמן אין מחויבות חוזית לאלופה    קולאוטי הגיש בקשה לאזרחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il