X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יהודי מאירן התעלל באישתו שנמלטה לישראל כאשר הגיע לבקר את קרובי משפחתו בארץ, הוציא נגדו בית הדין צו עיכוב יציאה מן הארץ ילדיהם התאומים של הזוג נשארו עם אביהם באירן
▪  ▪  ▪

בית הדין הרבני באשדוד עיכב את יציאתו מהארץ של אזרח אירני עד שייאות לתת לאשתו גט כריתות, כך הותר היום (יום ב', 20.2.06) לפרסום. כ' ו-ד', שני יהודים שהתחתנו כדת משה וישראל באירן, נישאו למרות חששותיה של ד' להינשא לכ' בשל אופיו התוקפני. ד' קיוותה שיוכלו לבנות יחד בית יהודי כשר, אך תקוותיה נגוזו כאשר החליט בעלה להתעלל בה פיזית ונפשית. היא האמינה שכאשר תיכנס להריון ויחד יקיימו משפחה המצב ישתפר.
לאחר ניסיונות כושלים הגיעו בני הזוג בשנת 86' לישראל, על-מנת לעבור טיפולי הפריה, ולזוג נולדו תאומים. כאשר הגיעו לגיל שנה וחצי הודיע אבי המשפחה כי עליהם לשוב לאירן. על אף תחנוניה של ד' כי יישארו לחיות בארץ ולמרות העובדה שנראה היה לה באחד השלבים, כי בעלה נעתר לבקשתה לשוב ארצה - כאשר חזרו לאירן הודיע הבעל חגיגית לאישתו כי הוא אינו מתכוון לחזור לישראל והילדים נשארים עימו באירן.
במהלך שהותו באירן נתפס הבעל על-ידי השלטונות והואשם בעבירות של סחר בסמים, שבגינן נכלא לתקופה של 7 שנים. במהלך שנות המאסר סבלה ד' מהתנכלות השלטונות בשל היותה אשתו של אסיר שהורשע בעבירות סמים.
הבריחה מאירן
במקביל עלו בתוהו ניסיונותיה לעלות לארץ עם ילדיה, שכן כ' פנה לבית משפט שהוציא נגדה צו עיכוב יציאה מאירן. לאחר שריצה את עונשו והשתחרר ממאסרו נמשכה מסכת ההתעללות. לפני כשלוש שנים, כאשר הגיעו התאומים לגיל 14, נאלצה האישה לנוס על נפשה, במשך שנתיים נמלטה וחיה במקומות מסתור באירן, עד שלבסוף הצליחה להצטרף לשיירה של סוסים עימה הגיעה לטורקיה, ומשם לאחר ארבעה חודשים של אישורים שאישרו לה מקלט מדיני בישראל - הגיעה ארצה.
עו"ד רונית לוי, שטיפלה בתיק, סיפרה כי הבעל המריד את הילדים נגד אימם וגרם לניתוק הקשר ביניהם. הסיפור קיבל תפנית חדה, כאשר נודע לאישה שבעלה הגיע עם ילדיהם ארצה, על-מנת לבקר את בני משפחתו המתגוררים בישראל.
עו"ד לוי הזדרזה לפנות לבית הדין הרבני באשדוד בבקשה כי יורה על חיוב מתן גט לאישתו העגונה, וכי יחוייב בתשלום כתובתה ובתוספת לכתובה. בנוסף, ביקשה לוי כי נגד הבעל יוצא צו עיכוב יציאה מן הארץ שיאפשר לד' לקבל את הגט המיוחל.
שיחת טלפון מישראל לאירן
ביה"ד הרבני אישר, כאמור, את הסכם הגירושים, שנחתם בין הצדדים באמצעות באת כוחה עו"ד רונית לוי, ובתאריך 15.12.05 נתן לו תוקף של פסק-דין. קודם למתן פסק הדין התקיים בבית הדין דיון מייגע שנמשך כשש שעות ובמהלכו לא ניאות הבעל לשלם את דמי הכתובה ותוספת הכתובה עם מתן הגט, ואילץ את התובעים לוותר.
לא זו בלבד, אלא שכ' אף דרש את דמי מכוניתם של השניים אותו מכרה ד' תמורת אלף דולרים והבריחה באמצעות חבריה באירן. שיא הדרמה היה כאשר טילפנה כ' מבית הדין הרבני בשיחת טלפון ישירה לאירן, שוחחה עם אחותה וביקשה ממנה למסור לכ' את הסכום בו מכרה את הרכב. רק אז ניאות הבעל לתת גט לאישתו ולשחררה מעגינותה.
ד' הגישה בקשה להכיר בה כעולה חדשה על-מנת שתוכל להיכנס לאולפן ללמוד עברית, לשכור בית בדרום הארץ ולחיות ולהתפרנס בכבוד. עו"ד רונית לוי מוסיפה שכאשר האישה תתבסס היא מתכוונת לעשות מאמצים עילאיים כדי להביא ארצה גם את ילדיה, שיחד עם אביהם טסו שבו לאירן.

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
לדבריו החליט לפרוש בשל העומס המוטל עליו    שלמה נחמה: "מקוב הוא אחד מהמנהלים הדגולים במשק הישראלי. תרומתו לדירקטוריון היתה מהחשובות ביותר"
יפעת גדות
המרכיב יעיל במיוחד במניעת סוגי סרטן עם מרכיב דלקתי חזק, כמו סרטן הכבד, המעי, הערמונית וסרטן הקיבה    מופק מחומצה אולאנולית - חומר טבעי הנמצא בצמחים בכל העולם
אסף גדות
חברת Google השיקה היום רשמית את התחלת פעילותה בישראל למטרות פיתוח עולם הפרסום באינטרנט
עינב רוזיליו
רשת ACE תשיק לראשונה - קטלוג מבצעים דו שבועי שיעסוק בתחומי "עשה זאת בעצמך", שיפור ושדרוג הבית    במהלך שנת 2006 יוצאת רשת ACE במהלך חדשני בתחום ה"עשה זאת בעצמך" ותפיץ חוברת מבצעים דו שבועית ב- 500 אלף עותקים בהשקעה של 2 מיליון דולר
עינב רוזיליו
ברליץ, בית הספר ללימוד שפות, עולה בקמפיין חדש בהיקף כספי של 200,000 שקל תחת הסלוגן:"קורס שני בחצי מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il