X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האמנה נחתמה היום בוועידה השנייה של האיגוד הארצי של האמנים ועובדי התקשורת האיגודים הכריזו על הקמת מועצה משותפת שתפעל לקידום היוצר והאמן ולחיזוק התרבות והאמנות במדינה
▪  ▪  ▪

אמנה היסטורית בין איגודי האמנים והיוצרים בישראל נחתמה היום (21.2.2006) בוועידה השנתית של האיגוד הארצי של עובדי ענפי התקשורת, האמנים ועובדי הדפוס בהסתדרות, שנערכה בתיאטרון "הקאמרי" בתל אביב. לאמנה השלכה על 3,000 עובדים החברים באיגודים השונים.
באמנה, שעליה חתמו נציגי האיגודים הארציים של האמנים ועובדי התקשורת בהסתדרות, דוד גלנוס ודורון קרני, איגודי הבימאים והתסריטאים בקולנוע ובטלוויזיה, דורון צברי ועמית ליאור, האיגוד הכללי של הסופרים בישראל, חיים נגיד ורבקה רז, פורום המוסיקאים, זכריה פלווין, איגוד הבימאים, יגאל עזרתי, איגוד המחזאים, מרים קיני והאגודה למעצבי במה בישראל, בן ציון מוניץ, טלי יצחקי ומיקי בן כנען, הם מביעים את רצונם לפעול במשותף להגנה על ענייניהם וזכויותיהם של האמנים והיוצרים, שכירים ועצמאים כאחד, ובכלל זה לקידום מעמדם ולשיפור תנאי עבודתם.
במסגרת האמנה התחייבו שבעת האיגודים להקים מועצה משותפת שתפקידה טיפוח התרבות והאמנות בישראל, שמירה על חופש הביטוי והחופש האמנותי, הגנה על חופש ההתאגדות, שיפור תנאי העבודה ושמירה על זכויות היוצרים.
כמו כן, יפעלו האיגודים במשותף על-מנת לקדם את האמנים בתחומים משותפים להם, בין השאר לשיפור הבטיחות והגהות במקומות העבודה, לפיתוח וטיפוח מסלולי לימוד, הכשרה והשתלמות מקצועית ולהקמת תוכניות משותפות לקירוב הנוער והציבור הרחב למפעלי האמנות השונים במדינה.
ההסתדרות החדשה, באמצעות האגף לאיגוד מקצועי ואיגוד האמנים ועובדי התקשורת, יחד עם איגודי היוצרים, יפעלו במשותף להגנה ולקידום ענייניהם של האמנים בישראל ובכלל זה לחיזוק מעמדם.
המועצה החדשה תפעל בדרכים ארגוניות, ציבוריות ופרלמנטריות לקידום ולחיזוק התרבות והאמנים בארץ, מול מעסיקים ציבוריים ופרטיים ומול כל גורמי השוק שבהם תלויה פרנסתו של האמן.
כמו כן, התחייבו האיגודים לתמוך ולחזק את ההסתדרות החדשה כארגון היציג בדרך של הצטרפות חבריהם אליה. החיזוק יבוא לידי ביטוי בחתימת ההסתדרות החדשה על הסכמי עבודה, אשר יביאו לשיפור בתנאי העבודה ולחיזוק במעמדם האישי והמקצועי של חברי האיגודים.
ההסתדרות, מצידה, התחייבה להעניק לאמנים, אשר יצטרפו לשורותיה, שירותי ייעוץ וייצוג משפטי ולשלב את חברי הארגונים בתוכניות הפנסיה ותוכניות ביטוחיות אחרות, שלגביהן יחתום איגוד אמנים ועובדי התקשורת הסכמים שיחולו על חבריו.
דוד גלנוס, יו"ר איגוד עובדי התקשורת והאמנים בהסתדרות: "עצם החתימה על האמנה היום היא צעד חשוב בדרך הארוכה שלנו לחיזוק המעמד ולשיפור תנאי העבודה של האמנים והיוצרים במדינת ישראל".
"אני סבור כי בכוחות משותפים של כל האיגודים החתומים על האמנה נצליח לשמור על חופש הביטוי והחופש האמנותי במדינה ולקרב את הציבור הרחב לאמנות וליצירה הישראלית באשר היא".

תאריך:  21/02/2006   |   עודכן:  21/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראושנה
תהיה אחראית על הפעילות השיווקית בישראל, טורקיה, יוון וקפריסין
עינב רוזיליו
קרביץ זכתה במכרז בהיקף של למעלה מ-10 מיליון ש"ח לתקופה של 3 שנים    בנוסף זכתה קרביץ במכרזי רשת מלונות "ישרוטל", "מי- עדן" ו"טמפו"
שלומי דיאז
חוקרי המשטרה עצרו שלושה נערים שנהגו לקרוע תחתונים של נערים אחרים    נערים אחרים נחקרים על התזת שתן לעבר ילדים
עינב רוזיליו
בעקבות עליית מחירי הפח בישראל בשנתיים האחרונות בכ- 47%, צפויה עליית מחירים למוצרי מזון המשווקים באריזות פח    תעשיית קופסאות הפח לאריזת מזון בישראל צורכת מדי שנה כ-30 אלף טון פח
שלומי דיאז
תושב הישוב נורה למוות בשעה שיצא מתפילה    למנוח אין עבר פלילי    הרקע לרצח נבדק    חשד לרצח גם בעיסאוויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il