X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברות הביטוח חייבות לנו יותר מ-100 מיליון שקל חיים קמיל מוצע כמפרק "הכי ישיר"
▪  ▪  ▪

סוכנות הביטוח "הכי ישיר" מציעה למנות את רואה החשבון חיים קמיל כמפרק זמני שלה, כך הודיעה היום החברה לבית המשפט המחוזי בת"א. בכך הגיבה החברה על דרישת 253 עובדי החברה למנות לה מפרק זמני. "הכי ישיר" מתנה את הסכמתה בכך, שהמפרק יהיה זמני ולא קבוע, ושלא יוצא צו פירוק נגד החברה.
עוה"ד יוסי שגב ואופיר נאור, המייצגים את "הכי ישיר" ואת בעליה, שאול פסטרנק, הודיעו היום לשופטת ורדה אלשיך, המטפלת בתיק, כי קמיל הסכים להיות המפרק הזמני. הם מציינים, כי קמיל מצוי היטב בתחומי שוק ההון, הביטוח והכלכלה, ואין לו ניגודי אינטרסים. קמיל עובד במשרדו של עו"ד שלמה נס, שהוא בו-זמנית, גם יו"ר חברת הביטוח אילון.
בתגובה חריפה לבית המשפט, על בקשת הפירוק, אומרים עורכי הדין של "הכי ישיר": "החברה רווחית, ובאחרונה הוצע (על-ידי חברת הפניקס - א.ל.) לקנות חלק ממניותיה לפי שווי של יותר מ-100 מיליון שקל. החברה הפכה לגורם התחרותי מספר 1 לבנקים למשכנתאות ולחברות הביטוח בתחום פעילותה (ביטוחי חיים ומבנה ללוקחי משכנתאות - א.ל.). הדבר הפך לצנינים בעיני הבנקים, שגרמו לכלל ביטוח להצר את צעדיה יותר ויותר... הבנקים וחברות הביטוח חברו, והחליטו לחסל ולמוטט בבת אחת את החברה".
עוד אומרת "הכי ישיר": "בבת אחת, כדי למוטט את החברה, הופסקו לחלוטין תשלומים בסכומי עתק שהיו מועברים לחברה, בעיקר מכלל והפניקס, בניגוד לחוזים חתומים, תוך ידיעה ברורה שבכך יביאו להתמוטטות מיידית של החברה. עד עצירת התשלומים, לפני כשבועים, עמדנו בכל ההתחיבויות... בדיקות שערכנו העלו, כי אם לא היו עוצרות חברות הביטוח את הכספים המגיעים לנו, היינו יכולים לעמוד בכל ההתחיבויות, כולל תשלום שכר לעובדים".
"הכי ישיר" אומרת, כי הסכוך הכספי בינה לבין כלל ביטוח והפניקס הועבר לבוררות של השופט בדימוס אליהו מצא, שיפסוק בנושא בחדשים הקרובים. להערכת החברה, הפסק יזרים לקופתה יותר מ-100 מיליון שקל: עמלות ששתי חברות הביטוח חייבות לה תמורת פוליסות ביטוח ששיווקה.
"הכי ישיר" אומרת, כי ניתן לגבות את החובות לחברות הביטוח אך ורק מכספי העמלות המגיעות לחברה. לכן, אומרת החברה, הטענות המועלות נגדה הן טענות סרק. כל מה שאנחנו רוצים הוא לאפשר לנו לקיים את הבוררות עם כלל והפניקס בצורה סבירה, אומרת החברה. מינוי המפרק הזמני, היא אומרת, יהפוך ממילא למיותר את בקשותיהן של כלל והפניקס, שהוגשו לפני מספר ימים, למנות כונסי נכסים לפוליסות הביטוח שהנפיקה "הכי ישיר".

תאריך:  21/02/2006   |   עודכן:  21/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
שמוליק פורה, מנכ"ל טמבור, הודיע היום כי טמבור תספק צבעים לרשת הום סנטר בקפריסין    בשנת 2005 יצאה טמבור לקפריסין בסך של 2.5 מיליון שקל, גידול של 20% לעומת השנה הקודמת
מחלקה ראשונה
רונית פז - בעלת B.A ביחסים בינלאומיים ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, ובוגרת Coaching academy
מירב לוי
קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון נסעה לקורס סמסטריאלי מרוכז במצרים    הסטודנטים יבקרו בפירמידות, במוזיאון מלחמת אוקטובר וילמדו ערבית עם סטודנטים מצרים
מחלקה ראשונה
האמנה נחתמה היום בוועידה השנייה של האיגוד הארצי של האמנים ועובדי התקשורת    האיגודים הכריזו על הקמת מועצה משותפת שתפעל לקידום היוצר והאמן ולחיזוק התרבות והאמנות במדינה
מחלקה ראושנה
תהיה אחראית על הפעילות השיווקית בישראל, טורקיה, יוון וקפריסין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il