X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אותרה מערה ובה חומרי נפץ, מטען חבלה, וגליל מתכת העשוי לשמש כרקטה שני צעירים בני 15 ו-16 אותרו עם סכינים סיפרו כי רצו לדקור חיילים פעילות צה"ל בשכם נמשכת זה היום הרביעי
▪  ▪  ▪

בסמוך לעיירה קבטיה, דרומה לג'נין, איתרו חייל צה"ל מחטיבת הנח"ל, מערה ובה מטען צינור, חומרי דשן העשויים לשמש כחומר נפץ, וכן גליל מתכת ריק, אשר הערכות גורסות שעתיד היה לשמש לייצור רקטת קסאם. כמו כן אותר מטען חבלה במשקל 40 קילוגרם.
בצה"ל מספרים, כי גליל המתכת היה ריק, ללא חומרי נפץ, והדרך לייצור רקטת קסאם "מבצעית" עוד ארוכה. כל האמל"ח שאותר פוצץ על-ידי חבלני מג"ב. זו אינה הפעם הראשונה שמתגלים ניסיונות של ארגוני הטרור לייצר רקטות קסאם בשטחי יהודה ושומרון. הפלשתינים אף דיווחו פעמיים, כי ביצעו שיגור של רקטות לעבר יישובים ישראלים.
בתחילת חודש ינואר דווח, כי כמה שבועות קודם לכן, שיגרו ארגוני הטרור רקטה מאזור ג'נין לעבר ישראל. הרקטה נחתה בשטח הרשות הפלשתינית, סמוך לכפר הפלשתיני אל-יאמון. במערכת הביטחון סיפרו, כי מדובר ברקטה פרמיטיבית שאינה דומה ביכולותיה לרקטות הקסאם. הם הוסיפו, כי לא מדובר בניסיון ראשון לשגר רקטות, או לירות פצצות מרגמה משטח הגדה לעבר יישובים ישראלים.
באוקטובר 2005 עצר כוח צה"ל ליד מצפה רמון שלושה פעילי טרור של ועדות ההתנגדות העממית, אשר נשלחו מרצועת עזה בדרכם לג'נין להקים תשתית לייצור רקטות קסאם. השלושה, מומחים לייצור רקטות קסאם, הסתננו לישראל בסיוע שוטרים מצרים, וברשותם נמצאו חומרי הדרכה טכניים ומטעני חבלה שמקורם בארגון החיזבאללה.
נלכדו שני צעירים שרצו לדקור חיילים
במחסום 300 עצרו שוטרי מג"ב שני צעירים פלשתינים בני 15 ו-16 תושבי בית לחם, כשהם נושאים סכינים. בחקירה ראשונית הודו הצעירים, כי התכוונו לדקור חיילים במחסום.
לדברי המשטרה, הצעירים הודו כי התכוונו לבצע את פיגוע הדקירה כנקמה על הריגתו של אחיו של אחד מהם. הם הועברו להמשך חקירה בכוחות הביטחון.
מעט מאוחר יותר, הגיע לחסם ביציאה מטולכרם פלשתיני אשר עורר את חשדם של חיילי צה"ל המאיישים את הנקודה. בחיפוש בכליו נמצאה סכין, אשר הוחרמה, והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.
כוחות צה"ל ממשיכים זה היום הרביעי בפעילות מבצעית לסיכול תשתיות הטרור בשכם. במהלך הפעילות בוצע ירי במספר מקרים לעבר הכוחות, אך לא היו נפגעים. בצה"ל מציינים, כי באחד המקרים נגרם נזק לרכב.
כוחות צה"ל עצרו הלילה ברחבי איו"ש שישה מבוקשים. בכפר אלימון, צפון מערבה לג´נין, נעצר מבוקש פעיל הג´יהאד ובעיירה קבטיה, דרומה לג´נין, נעצר מבוקש נוסף פעיל הג´יהאד, בכפר עבוד, צפון מערבה לרמאללה, נעצר מבוקש פעיל חמאס, בעיר רמאללה נעצר מבוקש פעיל תנזים ושני פעילי חמאס.

תאריך:  22/02/2006   |   עודכן:  22/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
חשוד שעבר על חוק הבחירות    נחקר ביאח"ה ושוחרר למעצר בית
יפעת גדות
את המאגר השיקה חברת הסטארט-אפ הישראלית Swift-Find    השירות החדש ניתן חינם למוזיאונים, לקורבנות ולגופים ממשלתיים
הדר פרבר
לצלילי מוזיקת רוק קפץ הצעיר בן ה-16 על המיטה, עד שעף מחלון הקומה השלישית אל מותו
מירב לוי
מחצית מהתלמידים היו קורבנות לאלימות פיזית מתונה    כמעט כולם נחשפו לאלימות מילולית    אחד מכל חמישה מורים דואג לביטחונו האישי בביה"ס    תלמידי בתי הספר היסודי סובלים מאלימות רבה יותר מאשר תלמידי חטיבות הביניים
שלומי דיאז
נבדק חשד שניסו להשפיע על עדות המתלוננת    הוארך מעצר צעירה שאיימה לפגוע בנערה שהתלוננה על אונס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il