X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצלחה לביתן הישראלי בסלון האווירי בסינגפור
אתמול נפתח הסלון האווירי בסינגפור מבקרים רבים סיירו בביתן הישראלי וסקרו את המוצרים השנה חל גידול של כ-20% בכמות המציגים, מספר המדינות המשתתפות ומספר המשלחות

אתמול (21.2.06) נפתח הסלון האווירי בסינגפור, זו השנה ה-25 במספר. מארגני הסלון מדווחים, כי השנה חל גידול של כ-20% בכמות המציגים, מספר המדינות המשתתפות, מספר המשלחות ועוד. בסלון משתתפים למעלה מ-930 מציגים מ-43 מדינות ב-21 ביתנים. מישראל ישתתפו, בין היתר, אלביט מערכות, אלישרא, תדיראן קשר, התעשיה האווירית, אלישרא ועוד.
כמו כן, השנה הגיעו מספר שיא של 153 משלחות צבאיות ואזרחיות, מ-44 מדינות. למעלה מ-27,000 מבקרים צפויים לבקר בארבעת הימים הראשונים של התערוכה, המיועדים לנציגי התעשיה, ומספר כפול של מבקרים בסוף השבוע, במהלכו הסלון יהיה פתוח לקהל הרחב.
מדי יום יתקיים מטס של A380, הדגמות של F15C ו-F16C. כמו כן,
מדי יום יתקיימו מטסים של שני מל"טים: הרון 1 ו-ההרמס 450 של אלביט מערכות.
כלי הטייס הצפויים לרכז את מירב העניין הם ה-A380 והאפצ'י AH-64D. בנוסף, יוצבו בסלון דגמים בגודל טבעי של מטוסים.
כבר ביום הראשון ביקרו משלחות רמות דרג בביתן הישראלי בסלון. ראש וראשון להם היה שר ההגנה של סינגפור Teo Chee Hean, שאליו התלווה השר השני להגנה Dr Ng Eng Hen.
בטקס חנוכת הביתן הישראלי השתתפו מנכ"ל משרד הביטחון, יעקב תורן, יו"ר המכון הישראלי לשיתוף פעולה ויצוא, דוד ארצי, שגריר ישראל בסינגפור, אילן בן דב, ראש סיב"ט, האלוף (מיל.) יוסי בן חנן, נספח צה"ל בסינגפור, תא"ל אלי מרום ונציגי התעשיות הביטחוניות הנוטלות חלק באירוע ובכלל זאת נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן.
בביתן הלאומי, המאורגן על-ידי המכון הישראלי ליצוא ושיתוף פעולה, משתתפות תשע חברות מישראל המציגות מערכות שליטה ובקרה, מערכות לוחמה אלקטרונית, מערכות תקשורת, מערכות מודיעין, מערכות ניווט, הנחייה, טילים, אויוניקה מתקדמת ובעיקר מזל"טים.
כאמור, מזל"טים של שתי חברות מישראל נוטלים חלק במטסים האוויריים: מזל"ט הרמס 450 של אלביט מערכות ומזל"ט הרון של התעשיה האווירית.
מנכ"ל משרד הביטחון העלה על נס את יכולותיהן הטכנולוגיות המתקדמות של התעשיות הישראליות והדגיש, כי הן משרתות בראש וראשונה את צה"ל ומספקות לו את המענה המתקדם והמתוחכם למגוון האיומים עמם הוא נדרש להתמודד.
"העובדה שצה"ל משתמש במערכת", אמר, "הינה מקדם שיווק ראשון במעלה גם בשוק הבינלאומי. לתעשיה הביטחונית הישראלית יש מוניטין כתעשיה המספקת ציוד ושירות ללקוח תובעני ומתוחכם דוגמת צה"ל, וככזו היא מתפקדת בהצלחה בשוק התחרותי הבינלאומי, עובדה המתבטאת בצבר הזמנות של 3.3 ביליון דולר בשנת 2005".

תאריך:  22/02/2006   |   עודכן:  22/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
מפכ"ל המשטרה מתייחס לעבירות אלימות בקרב ילדים ונוער
שלומי דיאז
אגף התנועה במשטרה מצטרף ל"מיזם משטרה-קהילה" של עמותת "יוזמות קרן אברהם" ומשטרת ישראל    מטרת המיזם: הענקת שירות שוויוני ואמון הדדי בין משטרת ישראל לאזרחי המדינה הערבים
מירב לוי
7 תלמידים מצטיינים מכיתות יב' הגיעו לשלב הגמר    נושא התחרות השנה: אקולוגיה - הלכה למעשה    הזוכה במקום הראשון יקבל מבר-אילן מלגת לימודים לשנה אקדמית
הדר פרבר
הפיצוץ אירע במסגד אסקרייה וגרם להתמוטטות כיפת הזהב של המקדש    תושבים רבים בעיר יצאו לרחובות במחאה נגד ההתקפה וצעקו סיסמאות נגד הכוחות האמריקנים
עומר שיקלר
אותרה מערה ובה חומרי נפץ, מטען חבלה, וגליל מתכת העשוי לשמש כרקטה    שני צעירים בני 15 ו-16 אותרו עם סכינים    סיפרו כי רצו לדקור חיילים    פעילות צה"ל בשכם נמשכת זה היום הרביעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il