X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שידורים מיוחדים לזכרה של הזמרת בערוצי YES
▪  ▪  ▪

Yes 5 ישראלי לא שוכח את עופרה חזה. היום, ב-23 בפברואר, יום השנה ה-6 למותה של חזה, ישדר הערוץ החל מהצהריים 4 סרטי קולנוע בהשתתפותה של הזמרת.
בערוץ yes דוקו ישדרו בשעה 18:00 את הסרט הדוקומנטרי האחרון שנעשה על הזמרת לפני שנה, "סודות".
עפרה חזה החלה את דרכה המקצועית כנערה בסדנת התאטרון של שכונת התקווה, ובסיועו ובניהולו האישי הצמוד של בצלאל אלוני טיפסה עד צמרת הבידור הישראלית והבינלאומית.
הפריצה הישראלית הגדולה של עופרה היתה אחרי שהשתתפה בסרט "שלאגר", שבו שרה את "שיר הפריחה", שהפך ללהיט ענק ואותה לכוכבת עצומה.
בשנות ה-80 הגיעה לשיאים יוצאי דופן בקריירה הבינלאומית שלה. בין היתר היתה מועמדת לגראמי, הוציאה אלבומים שיצאו גם בארה"ב ולהיט אחד ענק, 'אם ננעלו' שכבש את מצעדי הפזמונים בעולם.
עופרה חזה השתתפה בתוכניות האירוח החשובות ביותר בארה"ב ובאירופה, היא עבדה עם מפיקים מוסיקליים נחשבים והקליטה שירים לפסי קול רבים. כל ההצלחה הזו נקטעה בגיל 43 עם מותה הטראגי מאיידס.
צדק מוחלט - תאריך שידור: 23.2.06, שעת שידור: 12:00, ישראל, 1998, 89 דק'.
דרמה. עיתונאית מחליטה לחקור את פרשת ילדי תימן. היא נפגשת עם בלש הנמצא בעיצומה של חקירה, ובנחישות מצליחה להוביל אותו לעברו ולמפגש עם עצמו. עם: עפרה חזה, ארנון צדוק.
במאי: ארנון צדוק.
עופרה חזה בהופעה חיה - תאריך שידור: 23.2.06, שעת שידור: 16:55.
הופעה נדירה של עפרה חזה שהוקלטה ב-13.7.90 בפסטיבל הג'אז במונטריי. השירים שביצעה הם מתוך 3 האלבומים הבינלאומיים שהוציאה עד אז: "שירי תימן", "שדי", "רוח מדברית".
שלאגר - תאריך שידור: 23.2.06, שעת שידור: 13:40, ישראל, 1979, 93 דק'.
קומדיה. דוקטור שוקי חפציבה, מורה לריקודים סלוניים, שולח ידו גם בעסקי השדכנות. על-פי מודעות האבל הטריות, הוא מאתר את האלמנות, ומייעד אותן ללקוחו וידידו, זיגי פוקסמן. פוקסמן הוא בעליו של מוסך שבו עובד בן-גוריון שמש. שמש זה מתמקצע אצל המורה למחול חפציבה, ומנסה לשווא לכבוש את ליבה של דינה אחת מבאות הדיסקוטק. כאשר הוא מעז לפצוח בשיר, היא מתלהבת והעתיד נראה ורוד, אלא שאז מסתבר שפוקסמן הוא אביה, שכבר הספיק להסתבך עם השידוך שלו, והכל חוזר להיות לוט בערפל. עם: עפרה חזה, שלישיית "הגשש החיוור", ירון לונדון, צביקה פיק, רבקה מיכאלי, מנחם זילברמן, דב גליקמן.
במאי: אסי דיין.
נערת הפרברים - תאריך שידור: 23.2.06, שעת שידור: 15:20, ישראל, 1979, 86 דק'.
דרמה מוזיקלית. נערה עיוורת, מוכרת סיגריות יתומה, מגששת את דרכה בחוצות יפו העתיקה. היא פוגשת בשלושה בחורים האוספים אותה לביתם, עוטפים אותה באהבה ומתגייסים להשיג את הכסף הדרוש לניתוח עיניים, על-מנת לנסות ולהחזיר לה את מאור עיניה. הם מצליחים להשיג את הכסף, אך מושלכים לכלא, והנערה העיוורת עוברת את הניתוח וטועה לזהות גבר אחר כמצילה הגדול. יחד עימו היא מפתחת קריירה מוסיקלית מרשימה, ונראה כי החבורה לא תיפגש, עד שבאחת ההופעות היא שומעת קול שנשמע לה מוכר. עם: עפרה חזה, אבנר דן, מנחם עיני, אורי סאלי.
במאי: ג'ורג' עובדיה.
yes דוקו
סודות - תאריך שידור: 23.2.06, שעת שידור: 18:00
ישראל, 2004.
סרט דוקומנטרי המספר את סיפור חייה ומותה הטראגי של עופרה חזה. הסרט מביא לראשונה את גרסתו המלאה של מנהלה האישי בצלאל אלוני להתרחשויות שלפני ואחרי מותה. הסרט גם מביא לראשונה, גרסאות ועדויות של הסובבים את עופרה בחודשי חייה האחרונים. במהלך הסרט משולבים עשרות קטעי ארכיון נדירים הכוללים צילומים שלא שודרו מעולם של עופרה במהלך הקרירה שלה, החל מילדותה ותחילת הקרירה שלה ועד לצילומים בלעדיים מהחינה שלפני חתונתה המדוברת עם דורון אשכנזי.
במאי: עופר נעים.

תאריך:  23/02/2006   |   עודכן:  23/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
מאמן הכח עמידר ר"ג התייחס להגרלת שמינית גמר הגביע שזימנה לו משחק נגד בטדי נגד בית"ר    עזורי: רוצים להחזיר את הגביע לירושלים    דמאיו: שום הגרלה לא קלה. בורנשטיין: משחק אטרקטיבי נגד בלבול
טלספורט
הגארד שפצוע בידו לא התאמן אמש עם הקבוצה ורק לפני המשחק יעבור מבחון כשירות    טל בורשטיין יחגוג יחד עם מכבי את המשחק המאה שלו ושל הקבוצה ביורוליג
מירב לוי
העובדים פתחו בעיצומים במחאה על אי קבלת משכורת ינואר    מנהל החברה למתנ"סים בעיר מבקש סיוע ממועצת העיר לתשלום המשכורות
מתי טוכפלד
הפגישה כה חשאית עד כי בכירים בשס שמעו עליה רק משום ש-Nfc ביקש את תגובתם    ברקע הדברים, האפשרות שחסידות בעלז תודיע על תמיכה בשס בבחירות הקרובות    ישי: אכן התקיימה פגישה, אך דיברנו על שיתוף פעולה בין שס ליהדות התורה לאחר הבחירות
עדי גלסקה
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה: האלופה תתארח בבירת הנגב    האדומים ישחקו נגד אשדוד    בית"ר י-ם נגד הכח ומלמיליאן    מכבי ת"א או בני לוד נגד הפועל עכו    כפר קנא - בני יהודה    המשחקים ב-4 במרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il