X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבטיח לאנשים כי יגביה אותם ושלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים השופטת בקנשטיין: גרסתו לארועים שקרית ומלאת סתירות
▪  ▪  ▪

ביום ב' (20.2.2006) הרשיעה נשיאת בית משפט השלום בתל אביב, עדנה בקשנטיין, את סימון סופר בעבירות חמורות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. סופר הקים קליניקה בשם "ביו אנרגיה" אשר היתה ממוקמת בבית הרופאים ברח' שפרינצק בת"א והתיימר לבצע פעולות רפואיות על אף שלא היה מוסמך לתת אותן.
על-פי כתב האישום, במהלך השנים 1999-2000 פרסם סופר מודעות פרסום בעיתונות, בהן טען כי במסגרת הטיפול בקליניקה ניתן להאריך את גובהו של המטופל בשיעור של עד 10 ס"מ, להאריך את איבר המין בשיעור של עד 6 ס"מ וכן כי ניתן להגדיל את החזה הנשי ולטפל בבעיות סכרת.
סופר מעולם לא למד רפואה ומעולם לא הוסמך כרופא, אך למרות זאת פרסם את המודעות למרות שידע, כי מדובר בנתונים כוזבים שאין ביכולתו לקיימם על-מנת לקבל כספים מהלקוחות. בנוסף, חילק סופר כרטיסי ביקור, בהם היה רשום "קליניקה רפואית", כדי ליצור מצג שווא לפיו המדובר בטיפול רפואי מקצועי.
בעקבות הפרסומים הכוזבים הגיעו לקליניקה מספר רב של לקוחות, אשר ביקשו לקבל טיפולי הגבהה והארכה. עבור טיפולים אלה דרש הנאשם תשלום מראש.
במסגרת הטיפולים שערך על-מנת להגביה את מטופליו, חוברו הלקוחות על-ידי סופר ועובדיו למספר מכשירים על-ידי קשירת הגפיים ומתיחתם - שיטה מוזרה אשר עלולה לגרום למטופלים נזקים חמורים.
"רציתי לגבוה והייתי מוכנה לכל דבר"
אחת מהמטופלות המאוכזבות היטיבה לתאר את מקסם השווא שהציג לה סופר. לדבריה, "כאשר רוצים משהו מאוד, כמה שזה נשמע פטתי ועצוב וכל מה שאפשר להגיד על זה אתה עושה... אחרי כמה חודשים אתה מבין שכנראה זה לא יקרה. ולא קרה שום דבר, זה לא הצליח לי".
כאשר התנפצה האשליה המתוקה שטיפח סופר אצל מטופליו ואלו הבינו כי שמו כספם על קרן הצבי, הם פנו אליו בדרישה להחזיר להם כספם, כפי שהתחייב שיעשה אם לא תהיינה תוצאות לטיפול, אך ללא הועיל. הכספים שדרש סופר לשלמם לו מראש וקיבל עוד טרם הוחל בטיפול, נותרו בכיסו ולא הוחזרו למטופלים הממורמרים תוך שהוא משתמש בתירוצים שונים.
השופטת בקנשטיין ציינה בהכרעת הדין, כי בעיסוקו הקודם עסק סופר בצילום ובהמשך הדרך, עבד כסוכן דוגמניות, לא היה לו שמץ של מושג ברפואה. גם הוא עצמו ציין, כי אין לו ידע ברפואה, אין לו שום השכלה בענייני תזונה, אין לא השכלה בכל הקשור לדיקור סיני, אינו מבין בכל הקשור בפיזיולוגיה של גוף האדם, בגידים, שרירים ובעצבים, ולא יודע דבר וחצי דבר בכל הקשור לתרומתם של הוויטמינים לגוף האדם.
היא הדגישה, כי סופר קיבל את סכומי הכסף במרמה ובנסיבות מחמירות, בשל סכומי הכסף הגבוהים, תדירות המרמה ומערכת מתוחכמת של מצגי שווא שהציג ללקוחותיו. היא הוסיפה והאשימה את את סופר כי עשה כל זאת על-מנת להוציא כספים מהלקוחות, תוך כדי סיכון לבריאותם ואדישות לתוצאות מעשיו.
גזר דינו יינתן במועד אחר.

תאריך:  23/02/2006   |   עודכן:  23/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
המהפכה האלקטרונית: רשת פוקס החלה בהפצת קטלוג קיץ 2006 בשיטת DOOR 2 DOOR    הקטלוג, בצירוף כרטיס GIFT CARD אלקטרוני, מופץ במיליון עותקים ברחבי הארץ
מחלקה ראשונה
כך מבקשת האגודה לזכויות האזרח    בין הסעיפים הכלולים בפניה: עיגון הזכויות החברתיות בחוק יסוד, קידום שוויון האוכלוסיה הערבית בישראל, הגנה על זכויות האדם של הפלשתינים בשטחים, מיגור הסחר בנשים ועוד
מחלקה ראשונה
שידורים מיוחדים לזכרה של הזמרת בערוצי YES
עדי גלסקה
מאמן הכח עמידר ר"ג התייחס להגרלת שמינית גמר הגביע שזימנה לו משחק נגד בטדי נגד בית"ר    עזורי: רוצים להחזיר את הגביע לירושלים    דמאיו: שום הגרלה לא קלה. בורנשטיין: משחק אטרקטיבי נגד בלבול
טלספורט
הגארד שפצוע בידו לא התאמן אמש עם הקבוצה ורק לפני המשחק יעבור מבחון כשירות    טל בורשטיין יחגוג יחד עם מכבי את המשחק המאה שלו ושל הקבוצה ביורוליג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il