X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת לנובו השיקה בסוף השבוע את סדרת המחשבים החדשה תחת מותג Lenovo
▪  ▪  ▪

חברת Lenovo, חברת המחשוב האישי השלישית בגודלה בעולם, השיקה בסוף השבוע ברחבי העולם את דור המחשבים הראשון במותג Lenovo, לאחר רכישת חטיבת המחשוב האישי של IBM במאי 2005 - סדרת מחשבי 3000 Lenovo.
צוות עולמי משולב של מפתחי ומעצבי Think ו-Lenovo יצרו יחד סדרת מחשבים חדשה, ההופכת את השימוש במחשב האישי לקל ופשוט בעזרת כלים אוטונומיים. הסדרה החדשה מציעה מגוון רחב של תפקודים החשובים למגזר העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), כולל אבטחה, גיבוי והתאוששות.
Lenovo מציעה את המחשבים החדשים גם לשוק הביתי בישראל, ונותנת מענה גם ברמת המחיר על-ידי תמחור תחרותי.
אמנון אלמוג, מנכ"ל לנובו ישראל, אמר באירוע ההשקה כי "המהפכה של לנובו יצאה לדרך והיום אנו משיקים את סדרת המחשבים הראשונה - הקו החדש של סדרת 3000, המאופיין במחשבים אמינים, איכותיים, מעוצבים, ידידותיים ומנוהלים בפשטות בשילוב של מחירים תחרותיים. אין ספק שזוהי בשורה הן לשוק העולמי ובוודאי לשוק הישראלי - אנו הופכים את המחשב האישי לזמין ביותר. הסדרה החדשה נותנת מענה לצרכי המחשוב של מגזר העסקים הקטנים והבינוניים ומהווה אופציה אטרקטיבית עבור לקוחות המעוניינים בטכנולוגיה קלה לשימוש עם תמיכה ושירות מלא של מעבדות IBM בעולם".
אלמוג ציין שחברת לנובו בישראל ממשיכה להוביל את שוק המחשוב האישי עם נתח שוק של 40% במחשבים הניידים בסוף שנת 2005 (לפי נתוני IDC). המשמעות היא שכמעט כל מחשב נייד שני בישראל הוא של לנובו. "אנו נמשיך להרחיב את פעילותינו במגזר העסקי ובמגזר הביתי. סדרת המחשבים החדשה של לנובו מיועדת לפלח השוק העסקי הקטן-בינוני ולמגזר הפרטי - בני נוער, צעירים וסטודנטים. להערכתנו, המחשבים החדשים נותנים מענה לקהלי יעד חדשים שעד היום נמנעו מרכישת מחשב נייד בשל שיקולי עלות, זאת למרות ההכרה בצורך במחשב נייד ככלי לעבודה וללימודים", סיכם אלמוג.
בנוסף לסדרת 3000 Lenovo שתוצע בישראל בתוך שבועיים - בתחילת מרס, תשיק לנובו בעתיד גם מחשבים נייחים וניידים של סדרת Think וכן ציוד היקפי - מדפסות וסורקים וטלפונים סלולריים.
לנובו ישראל מתכננת להשיק בשוק הישראלי את הציוד ההיקפי במהלך 2006. החברה מסרה כי היא תמשיך לפעול באמצעות רשת מפיצים וכן בשיווק ברשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל.

תאריך:  25/02/2006   |   עודכן:  26/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
מגזין גולשים קורא לאתר המכירות הפומביות eBay לשפר את מערכת האבטחה שלו במהירות
מערכת טלספורט
מאמן מכבי חיפה מסביר את התיקו 1:1 מול הפועל כפ"ס: "אנחנו נותנים קצת רוטציה כדי לצמצם את העומס"    אלי אוחנה: "שיחקנו במערך התקפי וזה עזר לנו היום"
מערכת טלספורט
ליגת העל: אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע אבוקסיס וכבש שער נהדר, סכנין הסתבכה    כעת תתפלל נסיכת המגזר שבית"ר תנצח את מכבי פ"ת מחר
עידן יוסף
במטרה לסלול דרך לארמון הנשיאותי החדש החלה המדינה להרוס את מתחם בית הכנסת היחידי מבלי לפצות את הקהילה הענייה והמזדקנת    מנהל האגודה הבינלאומית לקידום ספרדי: נשקול ברצינות להוציא את היהודים מהמדינה
אורון חדי
הבנק הבינלאומי יפצה אישה בשל גערותיו הפומביות של מנהל הסניף    ביהמ"ש דחה את טענותיה בדבר הפרת חובת הסודיות הבנקאית ופגיעה בפרטיותה אך קבע כי תפוצה בשל עוגמת הנפש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il