X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
90% מהקניות של הישראלים באינטרנט הן במכירות פומביות וקבוצתיות הישראלים קונים באינטרנט בכ-1.5 מיליארד שקל כל שנה השוק גדל בשנה האחרונה בכ-20% חנויות החשמל הצליחו להוריד ב-10% את הקניות באינטרנט
▪  ▪  ▪

המכירות הפומביות והקבוצתיות שולטות על כ-90% משוק המסחר האלקטרוני. הנתון עולה מסקירה שערכה חברת CIA קרדיט אינפורמיישן אסוסיאיישן, מקבוצת גאון שוקי הון. עוד עולה מהסקר, כי נפח המסחר המקוון בישראל הסתכם בשנת 2005 בכ-1.5 מיליארד שקל והשוק, הצומח בכל שנה בכ-20%, עתיד להמשיך במגמת צמיחה. כל זאת, על בסיס מגמת הגידול באוכלוסיית הגולשים והעמקת תרבות הגלישה והרכישה באינטרנט. בנוסף, הנתונים מראים, כי חנויות החשמל משיבות מלחמה והצליחו להביא לירידה בקניית מוצרי חשמל באינטרנט.
2.7 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט כל יום. מתוכם כ-40%, שהם כ-1.1 מיליון ישראלים, רוכשים מוצרים ושירותים דרך האינטרנט על בסיס קבוע. מרבית המכירות הן בתחום האלקטרוניקה והמחשוב. הפופולריות של המכירות הפומביות והקבוצתיות לא מפתיעה את מי שמכיר את המנטליות הישראלית. הישראלי רוצה לצאת מנקודת הנחה שהוא "סידר" כביכול את המערכת, בכך שהוא זה ש"בחר" כמה לשלם עבור המוצר.
עוד עולה מהנתונים, כי המכירות המקוונות נערכות בעיקר בשעות הערב והלילה, זמן שיא של גולשים באינטרנט. הסיבה העיקרית לכך היא כדי שהספקים יוכלו למכור את המוצרים במחירים סבירים ולא במחירי רצפה. זו גם הסיבה לכך שבדרך כלל במכירות פומביות יש מחיר התחלתי.
השוק נשלט כיום על-ידי ארבע שחקניות עיקריות: אולסייל, P1000, נענע שופס ווואלה שופס. כ-80% מהגולשים מבקרים בארבעת האתרים העיקריים הללו.
על-פי כלכלני CIA, השוק המקוון דינאמי ומשתנה כל כמה חודשים. עם זאת מציינים כלכלני החברה, כי צמיחת השוק המקוון בשנים האחרונות עודדה את החנויות המסורתיות להציע לצרכן הממוצע הזדמנויות חדשות למבצעים ייחודיים מדי שבוע ולהשקיע יותר בחווית הקניה עבור לקוחותיהם.
בין היתר מתבטא השיפור בחווית הקניה, במתן התנסות במוצרים ועיצוב חדשני לסניפים. בנוסף, השכילו חנויות החשמל המסורתיות, להשתמש באתר זאפ כדי להוכיח ללקוח שהאינטרנט אינו זול יותר. באמצעות השיפור ושינוי הדיעה הרווחת לגבי אטרקטיביות המחירים באינטרנט, הצליחו חנויות החשמל לנגוס באופן משמעותי בנתח השוק של אתרי המסחר האלקטרוני.
מנתוני CIA עולה, כי מכירות מוצרי החשמל באינטרנט, שהינן הענף הנמכר ביותר באתרי המכירות המקוונות, ירדו בתקופה האחרונה בכ-10% לטובת רשתות וחנויות למוצרי חשמל.

תאריך:  26/02/2006   |   עודכן:  26/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
פיזיותרפיסט בכיר במכון לפיזיותרפיה בבית חולים השרון מעניק מספר טיפים, באמצעותם תוכלו לנסות למנוע מצב של צוואר וגב תפוסים
שלומי דיאז
12 נערים חשודים כי רוצצו את גולגולותיהם    בפרדס חנה חשוד תושב המקום בהרעלת כלבים, כי כעס על שכנו
הדר פרבר
המרכז החדש, שיוקם במקום בו התנשאו לגובה מגדלי התאומים, יכלול חגורת אבטחה של שומרים, מצלמות, סורקי טביעות אצבעות ועוד
שלומי דיאז
בעל תקף את אשתו    תושב עכו נדקר במהלך שוד    תושב אור עקיבא אנס את חברתו, כי ביקשה להפרד ממנו
ענבל אביב
"מדינת ישראל היא מדינה חזקה, ומתוך העוצמה שלנו אנחנו יכולים עכשיו לבחון בחיוב את אפשרות קיצור השירות הצבאי", דברי מ"מ רה"מ, אהוד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il