X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשות הדואר הופכת היום לחברה ממשלתית: "דואר ישראל" עם המעבר לחברה, "דואר ישראל" משיק לוגו ועיצוב חדשים הצבי המפורסם המלווה את דואר ישראל מאז 1948, מוסיף ללוות את פעילות החברה בלבוש צעיר ועכשווי המתאים לערכים המעודכנים של חברת דואר ישראל
▪  ▪  ▪

רשות הדואר הופכת היום לחברה ממשלתית: "דואר ישראל". המעבר לחברה, בהתאם להחלטת הממשלה מספטמבר 2003, הוא חלק מפתיחת שוק הדואר בישראל לתחרות.
המעבר לחברה מהווה מנוף משמעותי לפעילותה של חברת דואר ישראל. כחברה ממשלתית רשאי הדואר להציע סל שירותים מגוון ורחב ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. 700 סניפי הדואר הפרוסים בכל רחבי הארץ מהווים את הרשת הסניפית הגדולה בישראל.
לכ-100 השירותים הניתנים בסניפי דואר ישראל כבר היום, תוסיף החברה שירותים נוספים, שיהפכו את כל אחד מסניפיה ברחבי הארץ ל"מרכז קהילתי עסקי": מכירה ממוחשבת של כרטיסי נסיעה, כרטיסי תיאטרון וקולנוע, כרטיסי הימורים חוקיים, מכירת מוצרי תקשורת וציוד משרדי, שירותי טרום טיסה הכוללים הובלת הכבודה ובידוק ביטחוני, דואר אלקטרוני רשום ועוד.
ללקוחות העסקיים יציע דואר ישראל שירותי ניהול מטענים ושירותים לוגיסטיים, כמו ניהול מלאי, אחסון, אריזה, מיון והפצה, וליצואנים מציעה החברה שירותי עמילות מכס ומחסני ערובה.
יעקב (קוקי) אדרי, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "המעבר לחברה הינו הכרח ויתרון. בשנים האחרונות צברה רשות הדואר גירעונות כבדים אשר איימו למוטט אותה, והפיכתנו לחברה מציבה אותנו במקום אחר: מדואר מתמוטט לדואר מתמודד".
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "חברת דואר ישראל תוסיף להוביל את שוק הדואר בארץ. אנחנו נהיה השגריר של כל שולח ומקבל דואר בישראל, ומישראל לעולם, על יסוד עקרונות עסקיים רווחיים וברמת שירות גבוהה".
בעקבות התהליך, הוחלט בחברה על מיתוג מחדש, במסגרתו יהפוך הצבי המסורתי 'מתיחת פנים'. על המיתוג המחודש אמר אדרי: "הצבי המפורסם המסמל את הדואר בארץ, יוסיף ללוות את חברת דואר ישראל בעיצוב חדש, והוא מעתה 'צבי המזנק לעבר העתיד', בלבוש צעיר ועכשווי המבטא את הערכים המעודכנים של החברה: מגוון, מהיר, משתלם, אמין, מתקדם ומוחשי".
ערכים אלה גובשו לקראת הפיכת רשות הדואר לחברה ממשלתית, המתמודדת בסביבה תחרותית. המיתוג של חברת הדואר כולל לוגו מחודש, שילוט סניפי הדואר, רכבי החברה, תיבות הדואר, אתר האינטרנט, ניירת וטפסי שירות ללקוחות. הצבעים החדשים של הדואר משלבים עבר ועתיד: הצבע האדום המסמל את ההיסטוריה הארוכה של הדואר כחלק מהתפתחותה של מדינת ישראל, לצד הצבע האפור המשדר חדשנות וקידמה טכנולוגית.
בנק הדואר, הפועל מעתה כחברה-בת של דואר ישראל, מהווה מנוע צמיחה מרכזי לצמיחתה הכלכלית של החברה. בבנק שהיקף העסקות השנתי בו עומד על 180 מיליארד שקל, יורחב סל השירותים הפיננסים המוצעים ללקוחות ויוצעו שירותים רבים נוספים כמכירת ניירות ערך, פיקדונות ועוד.

תאריך:  27/02/2006   |   עודכן:  28/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך עולה מבדיקת שוק שערכת חברת 'אופיר טורס'    על-פי התחזית: 20 אלף ישראלים יבלו בחג בסיני    צפויה עליה של 15% במספר הישראלים הנופשים בחו"ל לעומת 2005
עידן יוסף
האם רב המכר הבדיוני הפר זכויות יוצרים בהתבססו על ספר מחקר, שדן בתיאוריה לפיה ישו התחתן ונולד לו ילד?
גלית יצחק
היום מתקיים יום ההתרמה הארצי של אלו"ט    לתרומה של 5 שקלים שלחו SMS עם הספרה 5 למספר 2525    התרומות ישמשו בעיקר להרחבת התשתית הטיפולית לפעוטות עם אוטיזם
מירב לוי
הכנס יעסוק בנושא "תיירות גבולות ופיתוח אזורי בפריפריה של ישראל ושכנותיה    ישתתפו מנהיגים מישראל ומנהיגים מירדן, מצרים והרש"פ
שלומי דיאז
סגנית השר, רוחמה אברהם הורתה להעביר שלושה מיליוני שקלים    יו"ר מרכז השלטון המקומי עדי אלדר: "אני מברך, אבל זה פתרון נקודתי בלבד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il