X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקימה את "פישמן סלולר" שתעסוק בפעילות קימעונאית עצמאית וביבוא מכשירים ואביזרים סלולריים לצורך הפצת המכשירים המיובאים ע"י פישמן סלולר נחתם הסכם ראשון עם הרשתות "בסט ביי" ו"ביג בוקס" בישראל נמכרים מדי שנה כ-2.1 מיליון מכשירים סלולריים
▪  ▪  ▪

בעקבות נוהל יבוא מכשירים סלולרים בלתי תלויים במפעילים, שעבר ב-1 בנובמבר 2005, נכנסת גם קבוצת פישמן לתחום הסלולר. הקבוצה הקימה את "פישמן סלולר" שתפעל בשני צירי פעילות שונים: פעילות קמעונאית עצמאית לצד יבוא מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים מעוצבים ואופנתיים. לתפקיד מנכ"ל פישמן סלולר מונה דרור בוקצ'ין, ששימש לפנים בתפקידים בכירים בשוק התקשורת הישראלי בחברות סלקום, פיליפס תקשורת ובפרטנר תקשורת.
במסגרת הפעילות הקמעונאית מתוכננות להפתח בתוך כשנה כ-15 נקודות מכירה שונות שיפעלו במגוון סגנונות, במיקומים שונים ובהם נקודות מכירה בקניונים המרכזיים, כמו גם ברשתות השיווק השונות. החנויות יציעו מגוון רחב ויחודי של מכשירים סלולריים, אשר אינם נמכרים עי המפעילים, ובכך יתאפשר ללקוחות להמשיך ולשמור על המספר הסלולרי הקיים ללא התחייבות נוספת למפעיל. עם זאת, מסר בוקצ'ין, ייבוא המכשירים ושיווקם ייעשה תוך תיאום עם המפעילים.
עם תחילת פעילות השיווק והמכירה, הודיע בוקצ'ין, כי החברה חתמה על הסכם שיווק והפצה ראשון עם רשתות השיווק "בסט ביי" ו"ביג בוקס". לדבריו, בימים אלו מתקיימים מו"מים נוספים לשיווק ומכירה ברשתות ובנקודות מכירה נוספות.
קבוצת פישמן הינה חברת אחזקות מהמובילות בארץ בתחומי הנדל"ן, התקשורת, העיתונות והתעשיה. אייל פישמן, אשר יזם את הקמת חברת הסלולר, מנהל גם את קבוצת הרשתות הקמעונאיות הבולטות במשק ובהן: הום סנטר, טויס אר אס, זר פור יו, מגה ספורט, אי די דיזיין, Celio, בסט ביי, ביג בוקס ועוד. "אין ספק", הדגיש בוקצ'ין, שהאחזקות השונות והמגוונות של הקבוצה בתחום רשתות השיווק מהווה יתרון עצום ומסייע בהצלחתה של הפעילות החדשה.
שיעור החדירה והשימוש בטלפונים סלולריים בישראל עומד על יותר מ-105%. בישראל נמכרים מדי שנה כ-2 מיליון מכשירי טלפון סלולריים ובסה"כ מגלגל השוק במונחי מכירה לצרכן כ-2 מיליארד שקל בשנה.
לדברי בוקצ'ין, המגמה בשנים האחרונות בתחום הטלפונים הסלולרים מראה כי מכשירי הטלפון הסלולרים אינם נתפסים עוד כ"מכשירי טלפון בלבד". מכשיר הסלולר הפך להיות כלי ביטוי לאישיותו של המשתמש, מסכם בוקצ'ין.

תאריך:  27/02/2006   |   עודכן:  27/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
למרות הדיבורים על מכירת הקבוצה החליטו ראשי מכבי נתניה לא להמתין ולאפשר לעטר להתחיל בהכנות לעונת 2006/7
גלית יצחק
היום מתקיים יום ההתרמה למען האגודה לסוכרת נעורים במטרה לפעול לשיפור איכות חייהם של הילדים ולקדם את המחקר הרפואי למען מציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה
עינב רוזיליו
רשות הדואר הופכת היום לחברה ממשלתית: "דואר ישראל"    עם המעבר לחברה, "דואר ישראל" משיק לוגו ועיצוב חדשים    הצבי המפורסם המלווה את דואר ישראל מאז 1948, מוסיף ללוות את פעילות החברה בלבוש צעיר ועכשווי המתאים לערכים המעודכנים של חברת דואר ישראל
מירב לוי
כך עולה מבדיקת שוק שערכת חברת 'אופיר טורס'    על-פי התחזית: 20 אלף ישראלים יבלו בחג בסיני    צפויה עליה של 15% במספר הישראלים הנופשים בחו"ל לעומת 2005
עידן יוסף
האם רב המכר הבדיוני הפר זכויות יוצרים בהתבססו על ספר מחקר, שדן בתיאוריה לפיה ישו התחתן ונולד לו ילד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il