X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעל קבוצת סלדור, אבי וינריב: רכישת פעילות קונג'י מהווה עבורנו עוד צעד משלים לאסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה לתחומי התקשורת והשירות למגזר העסקי
▪  ▪  ▪

חברת סלדור רכשה את חברת טלרד קונג'י ישראל וטלרד קונג'י ארה"ב מידי חברת האם טלרד קונג'י קומיוניקיישנס, אשר בבעלות חברת טלרד.
חברת טלרד קונג'י, מקבוצת טלרד שבשליטת כור, מתמקדת בפיתוח ובשיווק פתרונות תקשורת למגזר העסקי עבור ארגונים קטנים ובינוניים. החברה משווקת את מוצריה בעזרת רשת הפצה ושירות נרחבת בארה"ב, אירופה וישראל. מערכות התקשורת שלה ממותגות בשם "כוכב" בישראל, וכ- AdvanceIP ברחבי העולם. מערכת ה-"כוכב" IP היא מערכת Converged המשלבת טלפוניה דיגיטלית קלאסית עם טכנולוגיית IP.
במסגרת תהליכי שיפור המיקוד העסקי בחטיבות טלרד, ומאז שרכשה קרן פורטיסימו בעסקה משותפת עם הרבורווסט ופועלים ונצ'רס הישראלית 39% ממניות טלרד מידי כור בנובמבר 2004, הועברו תחומי התקשורת העסקית לארגונים לחברת-הבת טלרד קונג'י, כך שטלרד תוכל להמשיך ולהתמקד בליבת הפעילות העסקית החדשה מול מגזר ספקי שירותי התקשורת הגדולים, והוחלט על הפרדות טלרד קונג'י מטלרד.
מנכ"ל טלרד, דרור פוקרד, ציין כי "הכיוונים האסטרטגיים החדשים שהציבה הנהלת טלרד מתמקדים בשירותי אינטגרציית מערכות ופרויקטים גלובליים של מעבר ל-NGN. במסגרת פעילות זו, נערכו שינויים בחטיבות החברה במסגרתם גם החליטה טלרד להציע למכירה את חברת טלרד קונג'י".
מנכ"ל טלרד קונג'י, רמי גורלי, מוסיף כי "הרכישה על-ידי סלדור תאפשר לחברה לצמוח מתוך התחום בו היא התמחתה, בניהול עצמאי ותוך קבלת האחריות גם על מערך הייצור ושרשרת האספקה".
בעל קבוצת סלדור, אבי וינריב, ציין, כי "רכישת פעילות קונג'י מהווה עבורנו עוד צעד משלים לאסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה לתחומי התקשורת והשירות למגזר העסקי".
טלרד קונג'י נמצאת במהלך פיתוח מואץ והסבה של מוצריה ל- Pure IP, ומהלך החלפת הבעלים יאפשר להגביר את מאמצי התמחות החברה במגזר הפתרונות לשוק הארגוני, ובעיקר יתן לחברה גמישות ומהירות בקבלת החלטות עסקיות בשווקים החדשים אליהם פונה החברה היום.

תאריך:  27/02/2006   |   עודכן:  27/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג ועדי גלסקה
הקשר הגיע הבוקר למתחם קריית שלום וחזר להתאמן    גורם במכבי: הכל יכול לקרות איתו
עינב רוזיליו
הקימה את "פישמן סלולר" שתעסוק בפעילות קימעונאית עצמאית וביבוא מכשירים ואביזרים סלולריים    לצורך הפצת המכשירים המיובאים ע"י פישמן סלולר נחתם הסכם ראשון עם הרשתות "בסט ביי" ו"ביג בוקס"    בישראל נמכרים מדי שנה כ-2.1 מיליון מכשירים סלולריים
טלספורט
למרות הדיבורים על מכירת הקבוצה החליטו ראשי מכבי נתניה לא להמתין ולאפשר לעטר להתחיל בהכנות לעונת 2006/7
גלית יצחק
היום מתקיים יום ההתרמה למען האגודה לסוכרת נעורים במטרה לפעול לשיפור איכות חייהם של הילדים ולקדם את המחקר הרפואי למען מציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה
עינב רוזיליו
רשות הדואר הופכת היום לחברה ממשלתית: "דואר ישראל"    עם המעבר לחברה, "דואר ישראל" משיק לוגו ועיצוב חדשים    הצבי המפורסם המלווה את דואר ישראל מאז 1948, מוסיף ללוות את פעילות החברה בלבוש צעיר ועכשווי המתאים לערכים המעודכנים של חברת דואר ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il