לקראת עונת השיא בתיירות, ייערך בחודש אפריל הקרוב יריד תיירות חדש: "Passport 2006", בגני התערוכה בתל אביב.
היריד נערך ביוזמת חברת "חלמיש הפקות", משרד יחסי הציבור "גיל-עד תקשורת" וחברת הייעוץ האסטרטגי והשיווק "נס-מור תקשורת", בליווי ועדת ארגון מקצועית של יועצים בכירים מענף התיירות. מעל מיליון ש"ח יושקעו בפרסום היריד ועוד כ-2.5 מיליון ש"ח ביריד עצמו.
ביריד ישתתפו סיטונאי התיירות הגדולים וחברות תיירות מובילות, שיציעו לכ-30,000 צרכני תיירות הצפויים להגיע, מידע מקיף על יעדים, תכנון מסלולים ונופשונים, המלצות ליעדים חדשים ומגוונים, מבצעים מפתים, כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים ועוד.
כמו כן, יוקם מתחם Duty Free ובו ימכרו מוצרים במחירים ללא מע"מ. בין החברות המציגות בדוכן ניתן למצוא: חנויות ביגוד, מוצרי חשמל, בשמים וקוסמטיקה, נעליים ועוד. ביתנים נוספים יוצגו על-ידי השגרירויות השונות וייצגו כל מדינה.
הקהל יזכה לחוויית חו"ל ויקבל את כל המידע והשירותים שיזדקק להם לפני יציאתו מהארץ, כדוגמת: הדרכות לתכנון מסלול, רישיון נהיגה בינלאומי, ביטוח רפואי, ציוד תרמילאים, כרטיסי חיוג, מכשירים סלולריים וכמובן החופשה החלומית הבאה.
בנוסף, ייהנה הקהל ממופעים אותנטיים למדינות שונות, יוצעו מגוון מאכלים המייצגים כל מדינה ומדינה וכן מגוון אטרקציות והפעלות שונות.
מנכ"ל חברת "חלמיש הפקות", אלון חלמיש, אמר "אנו מאמינים כי יריד זה יהווה מוקד המכירה השנתי הגדול ביותר למכירת כרטיסי טיסה ונופשונים בארץ ובחו"ל. היריד ייתן במה ויקדם את נושא התיירות היוצאת בישראל".