מותג האופנה היוקרתי גוצ'י הוכר כמותג הנחשק ביותר בעולם, לצד חברת האופנה האיטלקית "ארמאני". זאת, על-פי נתוני מחקר שערכה חברת אי.סי נילסן. אחד מכל שלושה צרכנים ציין, כי היה רוכש פריטים של גוצ'י אם הכסף לא היה מהווה לגביו שיקול, וזאת בחתך אוכלוסיה של 21,000 צרכנים ב-42 מדינות ברחבי העולם.
כעת, החליט בית ג'וצי לצאת בצעד מהפכני, ולהשוות את מחירי שעוני היוקרה בארץ עם מחירי הקולקציות באירופה. המהפכה מבית גוצ'י צפויה להוביל להוזלה של עד 25% במחירי קולקציית 2006.
דודו פולטורק, מנכ"ל " מרוידקס" - יבואנית קולקציית השעונים מבית גוצ'י, מדווח על הצלחת קולקציית השעונים בארץ: "גוצ'י מוכר בכל העולם כתו תקן ליוקרה ולאיכות, ועם השוואת המחירים לאירופה הופך המותג נגיש יותר לקהל הישראלי. אני צופה עלייה בביקוש לקולקציות החדשות, שתמשיך לסחוף את שוק שעוני היוקרה בישראל, שנמצא בשלוש השנים האחרונות בצמיחה שנתית של 30%-20%".
יבואנית שעוני גוצ'י בישראל היא חברת "מרוידקס", המייצגת בלעדית בישראל שורה של מותגים עולמיים מובילים, בהם "קלווין קליין", "קנת קול" "אן קליין". את שעוני גוצ'י ניתן להשיג בחנויות "אימפרס" ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.