X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת "בוניטה" מרחיבה את סל המוצרים שלה נכנסת לתחום הג'ינס ומשיקה קולקציית ג'ינסים מעוצבים, בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר המהלך יגובה בקמפיין שתוביל פרזנטורית המותג, מלי לוי
▪  ▪  ▪

רשת האופנה בוניטה, נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס ומשיקה קולקציה רחבה של ג'ינסים מעוצבים ברוח המותג, בהשקעה של חצי מיליון שקל. קולקציות הג'ינסים יאופיינו בעיצוב גרנדיוזי מטופל ויכללו תוספות של ניטים, קריסטלים, תהליכי יישון וכביסות ייחודיות. אל קולקציות הג'ינס יתווספו אביזרי ג'ינס מגוונים, כחגורות מעוצבות המגיעות עם הג'ינס וכלולות במחירו. טווח מחירי הקולקציה ינוע בין 349-449 שקל.
מ"בוניטה" נמסר, כי ממחקר שוק שערכו עלה כי קיימת דרישה הולכת וגוברת לג'ינסים מעוצבים בעיקר בקרב בנות 16-20. בהתאם לכך תקצה החברה ליין מידות petite (פטיט), הנפוץ בעיקר בחו"ל בקרב צעירות ונשים דקות גזרה. ב"בוניטה" צופים, כי הרחבת סל המוצרים על-ידי כניסה לתחום הג'ינסים יגדיל את מכירות שנת 2006 בכ-15%.
כניסתה של רשת "בוניטה" לתחום מוצרי הג'ינס, תגובה במהלך פרסומי שתוביל הדוגמנית שחקנית זמרת, מלי לוי, אשר משמשת זו העונה השנייה כפרזנטורית של המותג.
פרידה ראובני, מעצבת ובעלים רשת בוניטה: "בוניטה נמצאת בעצומו של תהליך פיתוח והרחבת סל המוצרים שלה. זיהינו דרישה בשוק לקטגוריה של ג'ינסים מעוצבים מטופלים ומסוגננים, תחום בו אנו חזקים, ואנו מגיבים בהתאם. יתרוננו הוא ביכולת לספק לצרכנית הישראלית ג'ינס מיוחד, מושקע בעל אופי יוקרתי במחירים סבירים ביחס למותגי ג'ינס מיובאים. הקולקציות שלנו מיוצרות בכמויות קטנות ומדי שבוע מגיעים לבוטיקים שלנו דגמים חדשים וכך אין חשש מ'אפקט העדר'".
רשת "בוניטה" בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות, ללא הגדרת גיל. הרשת פועלת כרשת בוטיקים של מעצבת, הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים במהירות בעולם האופנה הבינלאומי. כיום מונה הרשת 30 חנויות, שכולן בבעלותה.

תאריך:  28/02/2006   |   עודכן:  28/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
המועמד לראשות הלשכה פנה ליו"ר המועצה הארצית, עו"ד ארנה לין, בבקשה לקיום רווזיה כוללת בנושא
הדר פרבר
הציגה מסמכים, אשר חתומים בידי הנשיא, ומסמכים נוספים, העוסקים ברצח של שיעים מהעיר דוג'ייל ב-1984    כמה אנשים הוצאו להורג "בטעות"
עינב רוזיליו
הקמפיין החדש תחת הסלוגן: "זה יהיה כל כך טוב שתשכח שהוא שם"    ההשקעה בקמפיין כ-2 מיליון שקלים
ברוך לוי
הרווח הנקי הסתכם ב-64.5 מיליון ש"ח    גידול בשיעור של 9.9% ברווחי בנק אוצר החייל    הסכמים למכירת קרנות הנאמנות וקופות הגמל שבבעלות הבנק
שלומי דיאז
החוקר הפרטי, איש משטרה לשעבר, העלה חשד לקשרים לא תקינים בין בכירים במשטרה לאחים פריניאן    הוועדה: יש מקום לשקול העמדה לדין של מפקד ימ"ר דרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il