X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
54% ממנהלי החברה הגדולות לתחבורה טוענים כי הם נעזרים בקציני בטיחות רק משום שהחוק מחייב ולא משום תרומתם לנושאי הבטיחות
▪  ▪  ▪

מתוך סקר אשר ערך משרד התחבורה באמצעות חברת מדעים סנרגטים מרמת גן, עולה כי 54% ממנהלי החברות הגדולות לתחבורה טוענים, כי הם נעזרים בקציני בטיחות רק משום שהחוק מחייב ולא משום תרומתם לנושאי הבטיחות. כך נמסר בכנס קציני בטיחות שנערך היום (יום ב', 8.7.02) בשפיים.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל הזכיר ביום העיון, כי ועדת סגיס לבדיקת מצב הענף, קבעה שאין כלל צורך בקציני בטיחות, וכי תרומתם לבטיחות בתעבורה אינה משמעותית. יחד עם זאת ציין בן הרוש, כי אין לשלול את תרומתם של קציני הבטיחות באופן מוחלט, וכי עליהם להתמקד בקביעת מדיניות הבטיחות ובטיפול בתאונות מההיבט של הגורם האנושי.
בן הרוש מציין, כי אין ביכולתם של קציני הבטיחות לקבוע עמדה לגבי התקינות הטכנית של הרכב. את הבדיקה הטכנית יש לעשות במוסכים מוסמכים המצוידים כיום במיטב הטכנולוגיות והמכשור החדיש.
דוד כוכבא, מנכ"ל המועצה מסר, כי הסקר המצביע על כך ש-87% מהתאונות הקטלניות של משאיות נגרמו על-ידי משאיות שאינן בפיקוח קציני בטיחות, מייצג רק צד אחד של המטבע. נושא הבטיחות אצל החברות הגדולות טבוע עמוק בתודעתם של המנהלים, הנוקטים בכל האמצעים הדרושים להגברת הבטיחות כולל שירותיו של קצין בטיחות.
עוד מסר כוכבא, כי עקב השפל בענף אין חברות רבות יכולות לעמוד בנטל העסקה של קציני בטיחות. מחישוב פשוט עולה, כי עלות העסקת קציני הבטיחות עבור 20 אלף המשאיות הנוספות מגיעה לכ-72 מיליון שקל בשנה וסכום זה אין בידי חברות ההובלה לספק כיום לקציני הבטיחות.

תאריך:  08/07/2002   |   עודכן:  08/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
השר שמחון: הקמת מסוף נוסף עולה בקנה אחד עם מדיניות הממשלה להקל על האוכלוסייה הפלשתינית
אייל כגן
משרד קסירר ליובושיץ היה מסונף לרשת ארתור אנדרסן העולמית שמעורבת בפרשת אנרון
גלית יצחק
ישלם מקדמות לנפגעים; עד היום לא חלה הגבלה ונפגעים רבים נאלצו להמתין תקופות ארוכות עד אישור הזכאות לקצבת נכות
גלית יצחק
השיטה פועלת למען הפגת מתחים ולחצים על-ידי שיטת טיפול טבעית חדשנית וייחודית באמצעות החדרת חמצן פעיל לגוף דרך אדים ומים
הדר פרבר
המינוי יכנס לתוקפו ב-1 באוגוסט 2002; ביתן ידווח ישירות לנשיא אי סי איי ובאחריותו יהיו פעילות החברות הבנות ותחומי הכספים, התפעול והאדמיניסטרציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il