X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יול"ב קאפ: ירושלים כבר פיגרה ב-13 נקודות במהלך הרבע השני, אבל חזרה עם ריצה בסוף הרבע השלישי ואף הובילה ברביעי רומא ניצחה וירושלים צריכה להגיע מוכנה לגומלין בשבוע הבא
▪  ▪  ▪

אם עד עכשיו להפועל ירושלים הספיקה יכולת בינונית כדי לנצח, הרי שאמש ראינו שהתחיל הדבר האמיתי וירושלים הפסידה לרומא במשחק הראשון ברבע גמר היול"ב קאפ בתוצאה 84:92.
הפועל ירושלים שכבר ניצחה העונה ברומא 91:94 בשלב הבתים, הצליחה להישאר במשחק איכשהו וברבע האחרון אף הובילה אך סיימה במינוס שמונה ותצטרך לתקן בגומלין במלחה ביום שלישי הבא.
חניכיו של אדלשטיין לא היו במשחק מהפתיחה ופיגרו ב-6 נקודות בסיום הרבע הראשון. ברבע השני ירושלים כבר פיגרה ב-13 נקודות, אבל חזרה בהמשך בעיקר בזכות יכולת אישית טפירו וג′נקינס, והרבה אופי ונחישות של מתן נאור.
המנצחת בסיכום שני המשחקים תפגוש את המנצחת במפגש בין הכוכב האדום בלגרד לדינמו מוסקבה. במשחק הראשון בין הקבוצות ניצחה דינמו מוסקבה בחוץ 86:87.
הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם קוז′יקרו, סליי, ג′נקינס, מייסון ואוסטין. רומא עלתה עם אילייבסקי, הוקינס, טונולי, בודירוגה וטושק.
רבע ראשון: 22:28 לרומא
דיוויד הוקינס קלע את הנקודות הראשונות במשחק. ג′נקינס קלע את הנקודות הראשונות של ירושלים מקו העונשין. רומא פתחה טוב ועלתה ל-4:10. שלשות של טושק וטונולי העלו את המארחים ל-9:16, 6 דקות לסיום הרבע. ירושלים נראתה רע. בודירוגה קבר שלשה והעלה את רומא ליתרון שיא, 15:25, 2 דקות לסיום הרבע.
סל של ג′נקינס ושלשה של אוסטין סגרו את הפער של רומא ל-4 נקודות בלבד. גיאצ′טי קלע עם הבאזר והוריד את קבוצתו ביתרון 22:28 בסיום הרבע.
רבע שני: 44:52 לרומא
ריגטי פתח את הרבע עם שלשה. טפירו הגיב מהצד השני עם סל משלו. ריגטי קלע את השלשה החמישית של רומא במשחק והעלה את קבוצתו ליתרון 25:35, 8 דקות לסיום הרבע.
ירושלים כבר סגרה ל-4 יתרון, אבל רומא שוב הצליחה לברוח ל-11 נקודות יתרון. טושק המשיך את המשחק המצויין שלו והגיע ל-11 נקודות. מייסון קלע שלשה והוריד את הפער ל-10 נקודות. דקה לסיום הרבע אוסטין קלע עוד שלשה ועלה ל-9 נקודות במשחק. ג′נקינס קלע שלשה עם הבאזר והוריד את ירושלים למחצית בפיגור 8 נקודות - 52:44.
הוראס ג′נקינס הוליך את קלעי ירושלים במחצית הראשונה עם 10 נקודות. אוסטין קלע 9 נק′, טפירו 8 נק′ וסליי סיים עם 6 נקודות. בודירוגה סיים את המחצית הראשונה עם 12 נקודות. טושק הוסיף 11 נק′ והוקינס סיים עם 7 נקודות.
רבע שלישי: 68:72 לרומא
רוג′ר מייסון קלע את הנקודות הראשונות במחצית השנייה. הוקינס וטאנולי קלעו מהצד השני והעלו את רומא ליתרון של 14 נקודות. טפירו ואוסטין הורידו את ההפרש ל-7 נקודות, אבל טושק עם שלשה החזיר את היתרון ל-10 נקודות. הוקינס השלים סל ועבירה וההפרש גדל שוב ל-13 נקודות.
הטבעה של אוסטין צימקה את הפער ל-10 נקודות. נקודות של הוקינס ובודירוגה החזירו את היתרון ל-14. ג′נקינס צלף שלשה והחזיר את הפיגור של ירושלים ל-11 נקודות, 3 דקות לסיום הרבע. מייסון ואוסטין הצליחו להוריד ל-7 נקודות, 1:30 לסיום הרבע.
ג′נקינס חתם את הרבע עם סל במתפרצת וסגר ריצה של 0:6 של ירושלים והוריד את ההפרש ל-72:68 בסיום הרבע.
רבע רביעי: 84:92 לרומא בסיום
שלשה של מתן נאור וסל נוסף של אוסטין העלו את ירושלים ליתרון ראשון במשחק, 73:75. טונולי קלע שלשה מהצד השני והחזיר את היתרון לרומא. רומא חזרה להגדיל את ההפרש ועלתה ל-77:86, 2 דקות לסיום.
רוג′ר מייסון קלע שלשה והוריד את ההפרש ל-6 נקודות, 80:86. אוסטין החטיא פעמיים מהקו ורומא צלפה עוד שלשה, 92:84 בסיום, ירושלים צריכה להגיע אחרת כדי להצליח ולעבור את רומא אחרי הגומלין.
קלעו לירושלים: ג′נקינס 22 נק′ ו-4 אס′, אוסטין 17 נק′ ו-10 ריב′, מייסון 14 נק′, טפירו 12 נק′ ו-9 ריב′.
קלעו לרומא: הוקינס 22 נק′ ו-4 אס′, בודירוגה 19 נק′, טושק 16 נק′.

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  01/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
סונול החליטו לחקות את ההצלחה של רשת חנויות YELLOW    החל מהיום, גם ברשת חנויות הנוחות SO GOOD של סונול יציעו שירות משיכת מזומנים
נוה יוסף
בג"צ דחה את עתירת מפלגת העבודה כנגד התמודדותם של השלושה ברשימת קדימה    נימוקי בית המשפט ינתנו במועד מאוחר יותר
הדר פרבר
השגריר האמריקני בעירק לוחץ על גורמים שיעים, סונים וכורדים לשתף פעולה    שר החוץ העירקי: עדיף שארה"ב לא תתערב
עומר שיקלר
שני מחבלים פלשתינים ירו בראשו של עובד בתחנת דלק והרגו אותו    בפיגוע נוסף: אדם נפצע קשה מירי ליד נבי-אליאס    בכיר בג'יהאד האיסלמי נהרג בעזה
עינב רוזיליו
סבב מינויים בהנהלת חברת "קידום לך תצטיין", החברה הגדולה בישראל להכנה לבחינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il