חברת אורנג' תעלה בקמפיין רחב היקף לשירותי המוזיקה החדשים שהיא מציעה ללקוחות הדור השלישי. איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של אורנג': "my playlist הוא אחד ממהלכי המוזיקה העיקריים שלנו לרבעון הראשון, ומהווה פריצת דרך בחוויית המוזיקה הסלולרית. רשת הדור השלישי של orange ומוצרי הקצה שאנו משווקים, יצרו עבורנו את התנאים המתאימים ללכד את עולם המוזיקה עם עולם הסלולר ולהציע מוצר חדשני, המהווה פתרון לצריכת מוזיקה תוך זמינות וניידות".
"המוצר מאפשר ללקוח להרכיב ולערוך playlist אישי של שירים ב-streaming על רשת הדור השלישי, ללא תלות בזיכרון המכשיר, וכך מאפשר בעצם יצירת ספריית מוזיקה אישית ללא גבולות. המוצר מתאים את עצמו לדפוסי הצריכה העדכניים של מוזיקה: רכישת שירים ב"סינגלים", התאמה אישית של playlists, מנגנון ויזואלי לניווט בין השירים, וכמובן ניידות. בנוסף, my playlist מאפשר לרכוש תכנים חדשים מכל מקום, ומכיל מנגנון חיפוש מתקדם לנוחות המשתמש".
my playlist מאפשר ליהנות בכל מקום ובכל זמן מספריית מוזיקה אישית הנשענת על יכולות רשת הדור השלישי, מבלי להשתמש בזיכרון המכשיר. השימוש בשירות מתאפשר לאחר רישום פשוט וקל. לקהל הלקוחות מוצע מגוון רחב של אלפי שירים. את השירים אפשר לחפש במספר דרכים: עפ"י שם של אומן או שיר, מוזיקה ישראלית ומוזיקה לועזית. כמו כן בכל סוג מוזיקה מוצעת אפשרות חיפוש ע"י סוגי ז'אנרים מגוונים כדוגמת: להיטים, רוק, פופ, אלטרנטיבי, היפהופ קלאסיקות ועוד. את השירים ניתן לערוך בסדר אישי.
המוצר מאפשר את בחירת שיר והשמעתו באופן מיידי, כמו גם השמעה מקדימה בחינם. ניתנת שליטה מלאה ללקוח בנגן המדיה: אפשרות ל- Fast forward/pause/stop. התשלום לשמיעה חודשית ולשמירה של רשימת השירים: 6.90 ש"ח לחודש, ומחיר רכישת שיר: 4.90 ש"ח.