X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כתב אישום הוגש נגד תושב מזרח ירושלים החשוד ביצוע מעשים מגונים בנשים בעיר הפר את תנאי מעצר הבית בו אמור היה לשהות
▪  ▪  ▪

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ד', 1.3.06) כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד נידאל עבאסי, החשוד בסדרת עבירות מין חמורות שביצע בעת האחרונה. עבאסי, תושב ראס אל-עמוד, הואשם בין היתר בהתפרצויות לבתים במהלכם ביצע מעשים מגונים בנשות הבירה.
כתב האישום מתאר כי בתחילת ינואר השנה סייר עבאסי בשכונת ימין משה בבירה, מתוך כוונה לבחון מקומות מגורים לפריצה. במהלך "סיורו", הוא נתקל באישה בת 37, ואחז בחזה בכוח תוך שהוא מאיים עליה באמצעות מוט ברזל.
עבאסי המשיך במעשיו, ופרץ לדירתה של בת 20 בשכונת ימין משה. הוא טיפס על סורג החלון בקומה הראשונה והתקדם לעבר דלת זכוכית במרפסת הדירה שאותה ניפץ. בדירה מצא את האשה והחליט לאנוס אותה.
הוא תפס את האשה והחזיק אותה בכוח כדי להתגבר על התנגדותה, אך לבסוף היא הצליחה להשתחרר מאחיזתו וברחה מדירתה - לא לפני שפצע אותה.
במקרה אחר שאירע לפני כשבועיים הגיע עבאסי לביתה של אישה בת 49 בשכונה, והציג עצמו כמי שמחפש מכר שגר בסביבה. האישה פתחה לו את דלת ביתה, והוא התפרץ לביתה וניסה לאנוס אותה תוך שהוא מפליא בה את מכותיו לאחר שהתנגדה למעשיו.
לפני שבוע וחצי, שב עבאסי ופרץ לדירה אחרת, אך הפעם בעלת הבית הייתה בשנות החמישים לחייה. הוא טיפס על מרזב הבניין ונכנס לדירתה דרך דלת מרפסת פתוחה. האישה, אשר שוחחה אותה שעה עם חברתה בטלפון הופתעה מהופעתו של הגבר הזר בביתה.
עבאסי חטף את הטלפון מידיה וניסה לנשק אותה בפיה. כאשר התנגדה - היכה אותה עבאסי בפניה באגרופו וגרם לה לשטף דם בעינה. הוא גרר אותה לחדר השינה שלה שם הפשיט אותה מבגדיה. בחדר השינה ביצע עבאסי באשה שורה של מעשי סדום ואנס אותה, תוך שהוא מאיים עליה בסכין שאותה הצמיד לגופה.
כאשר שמע האנס את שכניה של האשה פותחים את דלת הכניסה לביתם, הוא נמלט מהמקום כשהוא מאיים על השכנים בסכין כדי להקל על מנוסתו.
בכתב האישום נחשף גם עברו הפלילי העשיר של עבאסי. הוא הועמד לדין בגין סדרת מעשי התפרצות, שאותם ביצע בשנת 2004 ובשנת 2005. על-פי החלטת בית המשפט השלום בירושלים מחודש מאי, שוחרר עבאסי למעצר בית מלא בביתו בראס אל-עמוד - מעצר אותו הפר עבאסי תוך שהוא מבצע עבירות מין חמורות.

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  01/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הבדיקה תבוצע נוכח החשיפה ב- Nfc המעלה חשד לשוחד    מזוז מסר, כי לאחר בדיקת מבקר המדינה, ובמידה שיעלה חשד לפלילים, ישוב ויבדוק את הנושא
מתי טוכפלד
השיקו את מצע המפלגה במסיבת עיתונאים    סיפוח גושי התנחלויות במסגרת חילופי שטחים    ביילין: נצחון החמאס דומה לנצחונו של אריק שרון בבחירות ב-2001
אלעזר לוין
מתוך פרויקט של 1,070 דירות    יונה קנה את חלקה של סו"ב ב-37 מיליון שקל    המינהל: שיתוף "נתין זר" עלול לפגוע בעיסקה למכירת מגרש
יואב יצחק
עם זאת נקבע, כי מחיר השכירות הנמוך יחסית עומד ב"מבחן הסבירות"    המבקר טוען: אולמרט לא מסר למבקר דיווח מלא כפי שמחייב החוק וגם מסר דיווח כוזב בתקשורת
אלעזר לוין
המדינה תבנה ישוב קהילתי-חקלאי, המיועד לציבור הדתי-חרדי שפונה מגוש קטיף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il