מנתונים שעובדו בחטיבה למידע ניהולי באגף החשב הכללי עולה, כי בחודש פברואר היה לממשלה עודף בפעילותה הכוללת בסך של כ- 0.2 מיליארד שקלים. מתחילת השנה הסתכם העודף בפעילות הממשלתית בכ 5.8 מיליארד שקלים.
בפעילות מקומית היה לממשלה בפברואר עודף בסך של כ 1.1 מיליארד שקלים ומתחילת השנה 7.0 מיליארד. בפעילותה בחו"ל, בפברואר גירעון של כ-0.9 מיליארד שקלים ומתחילת השנה גירעון של 1.2 מיליארד.
בחודשים ינואר-פברואר פעלה הממשלה ללא מסגרת תקציב מאושרת ולפי חוק יסוד משק המדינה. היקף ההוצאה הכולל בחודשים אלו הסתכם בכ- 31.4 מיליארד שקלים, בכ- 13.4 מיליארד פחות מהמסגרת של 44.8 מיליארד המותרת על-פי החוק, שהם 2/12 של תקציב 2005.
בחודש מרס יותר לממשלה להוציא סכום נוסף של 22.4 מיליארד שקלים (1/12 מתקציב 2005), וביחד עם היתרה הלא מנוצלת בחודשים ינואר-פברואר יתאפשר לממשלה לעמוד בתשלום החזר החובות בהיקף של כ- 26 מיליארד של חודש מרס.
בחודש פברואר הסתכמה רמת ההוצאות של משרדי הממשלה (ללא תשלום חובות) כמעט כמתוכנן, בסך של כ- 12.7 מיליארד שקלים, בהשוואה לכ- 13.0 מיליארד בחודשי פברואר ב- 2005 וב- 2004. סך ההכנסות ממסים הסתכמו בפברואר בכ- 14.7 מיליארד שקלים ומתחילת השנה ב- 30.9 מיליארד, עלייה נומינלית של כ- 19% לעומת אשתקד.
הכנסות ממסים ומאגרותהסתכמו בכ- 14.6 מיליארדי ש"ח הכנסות מסים ישירים (מס הכנסה) הסתכמו בפברואר בכ- 8.9 מיליארד שקלים לעומת 7.0 אשתקד. ההכנסות מתחילת השנה גבוהות ב- 3.6 מיליארד לעומת אשתקד.
הכנסות מסים עקיפים (מכס ומע"מ) הסתכמו בפברואר בכ- 5.4 מיליארד שקלים לעומת 5.1 אשתקד. ההכנסות מתחילת השנה גבוהות ב- 1.1 מיליארד לעומת אשתקד.
בפעילות המימונית של הממשלה היה גיוס הון נטו מקומי חיובי בסך 1.7 מיליארד שקלים, גיוס הון נטו בחו"ל שלילי בסך 0.5 מיליארד.
הכנסות רשות המיסים בישראל בחודש פברואר 2006 הסתכמו בכ- 14.3 מיליארד ש"ח לעומת כ- 12.1 מיליארד ש"ח בפברואר 2005. בניכוי תיקוני החקיקה, והפרשי עיתוי נרשמה עליה ריאלית בשיעור של 12.5%. חלק מהגידול בהכנסות נובע מגביה חריגה של חברות גדולות.