X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
משרד האוצר מפרסם את ביצוע תקציב והכנסות המדינה ממיסים לחודש פברואר 2006 בחודש פברואר הסתכמו הכנסות ממסים ומאגרות בכ-14.6₪.
▪  ▪  ▪

מנתונים שעובדו בחטיבה למידע ניהולי באגף החשב הכללי עולה, כי בחודש פברואר היה לממשלה עודף בפעילותה הכוללת בסך של כ- 0.2 מיליארד שקלים. מתחילת השנה הסתכם העודף בפעילות הממשלתית בכ 5.8 מיליארד שקלים.
בפעילות מקומית היה לממשלה בפברואר עודף בסך של כ 1.1 מיליארד שקלים ומתחילת השנה 7.0 מיליארד. בפעילותה בחו"ל, בפברואר גירעון של כ-0.9 מיליארד שקלים ומתחילת השנה גירעון של 1.2 מיליארד.
בחודשים ינואר-פברואר פעלה הממשלה ללא מסגרת תקציב מאושרת ולפי חוק יסוד משק המדינה. היקף ההוצאה הכולל בחודשים אלו הסתכם בכ- 31.4 מיליארד שקלים, בכ- 13.4 מיליארד פחות מהמסגרת של 44.8 מיליארד המותרת על-פי החוק, שהם 2/12 של תקציב 2005.
בחודש מרס יותר לממשלה להוציא סכום נוסף של 22.4 מיליארד שקלים (1/12 מתקציב 2005), וביחד עם היתרה הלא מנוצלת בחודשים ינואר-פברואר יתאפשר לממשלה לעמוד בתשלום החזר החובות בהיקף של כ- 26 מיליארד של חודש מרס.
בחודש פברואר הסתכמה רמת ההוצאות של משרדי הממשלה (ללא תשלום חובות) כמעט כמתוכנן, בסך של כ- 12.7 מיליארד שקלים, בהשוואה לכ- 13.0 מיליארד בחודשי פברואר ב- 2005 וב- 2004. סך ההכנסות ממסים הסתכמו בפברואר בכ- 14.7 מיליארד שקלים ומתחילת השנה ב- 30.9 מיליארד, עלייה נומינלית של כ- 19% לעומת אשתקד.
הכנסות ממסים ומאגרותהסתכמו בכ- 14.6 מיליארדי ש"ח
הכנסות מסים ישירים (מס הכנסה) הסתכמו בפברואר בכ- 8.9 מיליארד שקלים לעומת 7.0 אשתקד. ההכנסות מתחילת השנה גבוהות ב- 3.6 מיליארד לעומת אשתקד.
הכנסות מסים עקיפים (מכס ומע"מ) הסתכמו בפברואר בכ- 5.4 מיליארד שקלים לעומת 5.1 אשתקד. ההכנסות מתחילת השנה גבוהות ב- 1.1 מיליארד לעומת אשתקד.
בפעילות המימונית של הממשלה היה גיוס הון נטו מקומי חיובי בסך 1.7 מיליארד שקלים, גיוס הון נטו בחו"ל שלילי בסך 0.5 מיליארד.
הכנסות רשות המיסים בישראל בחודש פברואר 2006 הסתכמו בכ- 14.3 מיליארד ש"ח לעומת כ- 12.1 מיליארד ש"ח בפברואר 2005. בניכוי תיקוני החקיקה, והפרשי עיתוי נרשמה עליה ריאלית בשיעור של 12.5%. חלק מהגידול בהכנסות נובע מגביה חריגה של חברות גדולות.

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  01/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך מסר ד"ר מיכה ברחנא לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס שנפתח היום    פרופ' אליעזר רובינזון: מדי שנה מתים ברחבי העולם למעלה מחצי מיליון אנשים מסרטן זה
אלעזר לוין
עו"ד תמי רוה מציגה את הרפורמה בתיכנון שמציעה התאחדות הקבלנים
עידן יוסף
בימין מפחדים כי התמודדותו של מרזל בבחירות תגרום לזליגת קולות לטובת השמאל    החלו במפקד שינסה לגייס עשרות אלפים שיתחייבו להצביע לחי"ל
גלית יצחק
smile אינטרנט זהב משיקה קו שיחות חינם לדיווח בנושא הטרדות, התחזות ואלימות נגד ילדים ברשת האינטרנט אשר יהיה פתוח כשירות לכלל הציבור
נוה יוסף
בית המשפט קבע, כי יש לפצות את חברת הפרסום בגין שימוש ברעיון פרסומי-שיווקי שהציגה ללקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il