X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורשע בסדרת מעשים מגונים בנערה השופטת כוחן: "הנאשם הפר ברגל גסה את האמון שהקטינה נתנה בו"
▪  ▪  ▪

צביקה רחמים, בכיר בתנועת הנוער הציוני, נידון אתמול (ג', 28.6.2006) ל-12 חודשי מאסר בפועל. רחמים הורשע בביצוע מעשה מגונה בנערה בת 16, אשר שימשה כמדריכה בתנועה.
כתב האישום תיאר את פגישתו של רחמים עם הנערה בבניין התנועה, שם חיבק אותה, נישק אותה והריח אותה, אך היא הדפה אותו והתיישבה בכיסא מרוחק. למרות ניסיונותיה להתחמק מהטרדותיו, הדבר לא היה לה לעזר. רחמים התקרב לעברה וניסה לחבקה מאחור, ניסה לחבק אותה ונישק אותה ליד האוזן.
זמן קצר לאחר מכן, השכיב אותה רחמים על שולחן במשרדי התנועה ונישק אותה בצוואר. היא ניסתה להיחלץ מאחיזתו, אך הוא הצמיד אותה לשולחן, נגע בבטנה ובגבה, הרים את חולצתה ונגע לה בחזה, ברגליים ובישבן ונישק אותה בצווארה.
הנערה העידה בבית המשפט, כי לאחר האירוע היא הייתה שרויה בשוק גדול, במשך מספר ימים לא ישנה והתקשתה לעכל את מה שקרה, ורק בחלוף ימים היא שיתפה חברות ובהמשך גם את הוריה.
המדריכה אף הדגישה בעדותה כי כתגובה ישירה לארוע, היא הפסיקה לבקר בבית הספר באופן סדיר, הסתגרה בבית וניתקה עצמה מחברים, היתה בטיפול פסיכולוגי במשך חצי שנה ולקח לה הרבה זמן לחזור לעצמה, אם כי עד היום בטחונה העצמי, בעיקר כלפי גברים, טרם חזר אליה.
בעדותה בבית המשפט, התקשתה המתלוננת להעיד והסבירה כי "החזרה לאחור" גורמת לה לאי נעימות רבה. השופטת חיותה כוחן אף הדגישה בפסק דינה כי היה ניכר במתלוננת שעברה חוויה טראומטית אשר נותנת בה את אותותיה.
השופטת כוחן הרשיעה את רחמים בביצוע מעשה מגונה, וציינה בפסק דינה כי קרוב ל- 20 שנים מפרידים בין רחמים לנערה שהטריד, ונרקמו ביניהם יחסי אמון. לדבריה, שמה המתלוננת את מבטחה בנאשם ושיתפה אותו בעולמה האישי, אך "הנאשם הפר ברגל גסה את האמון שהקטינה נתנה בו, תוך שהוא מנצל את גילו וכוחו העודפים, כשהוא אוטם את ליבו אל מול התנגדותה המופגנת של המתלוננת וחוזר על מעשיו פעם אחר פעם".
בפסק הדין ציינה כוחן, כי עונשו של הנאשם צריך להישקל מול הנזק שנגרם למתלוננת וכל עונש שיפחת מעונש מאסר ממשי, עלול להעביר מסר מוטעה לקרבנות העבירה, כי אין טעם בהגשת תלונה, כי ממילא, העבריין לא ייענש כפי שראוי לו.
על רחמים נגזרו 20 חודשי מאסר, 12 מהם לריצוי בפועל, ושמונה חודשי מאסר על תנאי במידה ויעבור עבירת מין במשך 3 שנים מיום שחרורו.

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  01/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
בדואים מהדרום רבו עם ערבים מהצפון    בתוך דקות הגיעו למקום 30 איש חמושים באלות    6 עברו לאשפוז
עומר שיקלר
משרד האוצר מפרסם את ביצוע תקציב והכנסות המדינה ממיסים לחודש פברואר 2006    בחודש פברואר הסתכמו הכנסות ממסים ומאגרות בכ-14.6₪.
גלית יצחק
כך מסר ד"ר מיכה ברחנא לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס שנפתח היום    פרופ' אליעזר רובינזון: מדי שנה מתים ברחבי העולם למעלה מחצי מיליון אנשים מסרטן זה
אלעזר לוין
עו"ד תמי רוה מציגה את הרפורמה בתיכנון שמציעה התאחדות הקבלנים
עידן יוסף
בימין מפחדים כי התמודדותו של מרזל בבחירות תגרום לזליגת קולות לטובת השמאל    החלו במפקד שינסה לגייס עשרות אלפים שיתחייבו להצביע לחי"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il