X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המנוף קרס מגובה של כ- 130 מטר חשש מקריסת מבנים סמוכים כוחות הצלה נמצאים במקום אישה בהריון נפגעה קל המשטרה סגרה לתנועה את אזור האסון
▪  ▪  ▪

[צילום: AP]

מנוף של אתר בניה "מגדלי נווה צדק" ברחוב דרך יפו פינת האט"ד קרס (יום ה', 2.3.06) מגובה של כמאה ושלושים מטרים על בית המשמש מחסן ברחוב אילת 62 בתל אביב. כתוצאה מהקריסה נמחץ הבית ונהרס. מד"א דיווח על שני הרוגים, עובדי המנוף, שנותרו לכודים תחתיו וגופותיהם חולצו על-ידי אנשי הכיבוי.
בשעות הערב הותר לפרסום שמו של אחד ההרוגים: אלכס איבשין, בן 44, תושב תל אביב. שמו של ההרוג השני, בן 35 מיוקנעם, לא הותר לפרסום.
כוחות הצלה רבים של כיבוי אש ומד"א הגיעו למקום ונבדק מידע לפיו תחת ההריסות ישנם שלושה לכודים. כן נבדק מידע שמדובר בשלושה עובדים שהיו על המנוף ונפלו עימו. בתום סריקה ראשונית לא נמצאו לכודים.
צוות מד"א פינה לבית החולים "איכילוב" אישה בהריון שנפגעה באורח קל כאשר נסעה בכביש וחלק מהמנוף פגע ברכבה. אדם נוסף, עובד, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים וולפסון בחולון. פצוע בינוני מעובדי המנוף פונה לאיכילוב. עוד חמישה עוברי אורח נפצעו קל.
המשטרה סגרה לתנועה את הרחובות הסמוכים: מצומת הרצל כולל רחוב אילת ועד פינת שדרות ירושלים מחשש לקריסה של מבנים נוספים הסמוכים למבנה שקרס, וכן של חלקים נוספים של המנוף שנראה כי ניתק מהקרקע.
על-פי מידע ראשוני שנבדק על-ידי המשטרה ועל-ידי חוקרי משרד העבודה מספר עובדים באתר הזהירו לאחרונה את הקבלן שמצב המנוף רעוע. החקירה הראשונית העלתה כי התאונה אירעה בעת עבודות להגבהת המנוף, המשטרה בודקת גם אם האתר הקים את מנוף על-פי נהלים ואישורים מתאימים. מנהל האתר ושני מהנדסים עוכבו לחקירה. מהמשטרה נמסר כי הגישה למקום תסגר סגורה עד מחר בבוקר.
תגובת החברה:
מנכ"ל חברת "אלמוג ים סוף", שהפעילה את המנוף, דורון זייד, מסר בתגובה: "אנו מביעים צער רב על התאונה ושולחים תנחומים למשפחות הקורבנות יחד עם איחולי החלמה לפצועים... הנושא נמצא בבדיקת הרשויות והורנו לכל הגורמים הקשורים בבניית הפרויקט לשתף פעולה עם חקירת המשטרה ומשרד העבודה. אנו ממתינים לקבלת מסקנות החקירה".

תאריך:  02/03/2006   |   עודכן:  02/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הבהיר: נפעיל אמצעים מיוחדים כדי להתמודד עם ניצני הטרור ונפעל בכל מקום    הודיע: אין לי כוונה להיפגש עם הנייה אך יש לי כוונה להילחם בטרור אם הוא יהיה מעורב בו
שוש מיימון
אורחות מרחבי העולם תגענה לפסטיבל: שרון סטון, ויקטוריה אבריל, והילארי קלינטון תברך באמצעות הלווי    6 ימים של יצירה נשית ישראלית ובינלאומית בתיאטרון, קולנוע, מוזיקה, זמר, מחול, ספרות, אמנות פלסטית, מדיניות, עיצוב וכלכלה
מירב לוי
התואר יוענק מטעם אוניברסיטת בר-אילן    המנהיג היהודי דניאל אברם יקבל פרס על מפעל חיים    תארי כבוד נוספים ינתנו לאיל התקשורת מורטי צוקרמן, איש העסקים הארווי קרוגר והנדבן אפרים פרופ
יואב יצחק
יהושע פולק - המכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים ויו"ר ועדת השימור, מאשר כי התוכניות אושרו    מאשר שידע שמדובר בבית החדש שרכש אולמרט    מפלגת העבודה: "אולמרט הוא שקרן כרוני, המשקר לציבור בכל הזדמנות"
עינב רוזיליו
יוניליוור ישראל מודיעה על על פרישתו של יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, פורש בתום הרבעון הראשון של 2006 ומסיים את תפקידו לאחר 11.5 שנות עבודה בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il