מנהלי הקמפיין של מפלגת 'קדימה' חשפו את תשדירי התעמולה שילוו את ציבור הבוחרים עד ליום הבחירות. "מורשת שרון תהיה השפיץ של הקמפיין. התשדירים יחולקו שני שליש תשדירי פוזיטיב ושליש נגטיב, כאשר עיקר הנגטיב יופנה כלפי נתניהו". כך אמר היום (א', 5.3.06) מנהל הקמפיין, ראובן אדלר, במסיבת העיתונאים.
האסטרטג של קדימה, אלי ארד, הוסיף: "מהבדיקות שלנו עולה כי לציבור זיכרון קצר והיריבים שלנו עונים על הזיכרון הקצר. הליכוד מנסה להראות את ביבי כמי שהיה ראש ממשלה טוב ומוצלח, ותפקידנו להזכיר לכולם שהוא לא היה".
התשדיר הפוזיטיבי הראשון שיעלה עם פתיחת תשדירי התעמולה שיחלו השבוע, נקרא 'דרך שרון'. בתשדיר נראים ראשי קדימה, בהם שמעון פרס, חיים רמון, ציפי לבני, אוריאל רייכמן, כשהם מדברים על שרון ועל דרכו. ברקע נראות תמונות של שרון בתקופות שונות של חייו, ואחד הדוברים אף משווה אותו לבן-גוריון בשעתו.
באחד מהתשדירים הנגטיביים, תשדיר הנקרא 'עיניים', נראה יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כאשר הקריין מסביר את תנועות הגוף של נתניהו פניו וידיו, ומסב את תשומת לב הצופה לכך שהעיניים זזות מצד לצד, ואז נאמר "הגוף יכול לשקר אבל העיניים אף פעם לא משקרות", לאחר-מכן מופיע כיתוב "ביבי זה אותו הביבי. פעם אחת הספיקה לנו".
מנהלי הקמפיין אף התייחסו לקרב על הקול הרוסי. האסטרטג ליאור חורב תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "ליברמן רוצה להחליף את בית המשפט העליון ומבטיח המון הבטחות. במציאות הוא חיבל בכל ממשלה בה הוא היה חבר ואנחנו נזכיר את הדברים האלה גם לציבור".
חורב הוסיף, כי מבדיקות שנערכו בקדימה בקרב עולי חבר העמים, המדיות הנצרכות על-ידם הם דווקא מדיות דוברות עברית, הרבה יותר ממדיה מגזרית.
בנושא קמפיין באינטרנט אמר חורב: "אנחנו משקיעים במדיית האינטרנט משאבים רבים, אין לנו חברה שעושה טוקבקים באתרי חדשות ואתר האינטרנט שלנו הוא מהמתקדמים ביותר".
במהלך מסיבת העיתונאים הושמעו שלושה תשדירי רדיו שילוו את תעמולת הבחירות של 'קדימה'. שלושת התשדירים נגטיביים ושלושתם עוסקים במפגש ודו-שיח של שני ישראלים. בשני תשדרים תוקפים בקדימה את בנימין נתניהו על-כך שנכשל בחיסולו של חאלד משעל ושיחרר את השייח' יאסין. בתשדיר השלישי הנושא הוא על יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, על-כך שאינו יודע אנגלית, ועל-כך שהגיע מתפקיד פקידותו למועמד לראשות הממשלה.