X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים אמר מנהל הקמפיין, ראובן אדלר, במסיבת עיתונאים בה הוצגו תשדירי התעמולה של המפלגה אחד התשדירים הנגטיביים עוסק בשפת הגוף של נתניהו
▪  ▪  ▪

מנהלי הקמפיין של מפלגת 'קדימה' חשפו את תשדירי התעמולה שילוו את ציבור הבוחרים עד ליום הבחירות. "מורשת שרון תהיה השפיץ של הקמפיין. התשדירים יחולקו שני שליש תשדירי פוזיטיב ושליש נגטיב, כאשר עיקר הנגטיב יופנה כלפי נתניהו". כך אמר היום (א', 5.3.06) מנהל הקמפיין, ראובן אדלר, במסיבת העיתונאים.
האסטרטג של קדימה, אלי ארד, הוסיף: "מהבדיקות שלנו עולה כי לציבור זיכרון קצר והיריבים שלנו עונים על הזיכרון הקצר. הליכוד מנסה להראות את ביבי כמי שהיה ראש ממשלה טוב ומוצלח, ותפקידנו להזכיר לכולם שהוא לא היה".
התשדיר הפוזיטיבי הראשון שיעלה עם פתיחת תשדירי התעמולה שיחלו השבוע, נקרא 'דרך שרון'. בתשדיר נראים ראשי קדימה, בהם שמעון פרס, חיים רמון, ציפי לבני, אוריאל רייכמן, כשהם מדברים על שרון ועל דרכו. ברקע נראות תמונות של שרון בתקופות שונות של חייו, ואחד הדוברים אף משווה אותו לבן-גוריון בשעתו.
באחד מהתשדירים הנגטיביים, תשדיר הנקרא 'עיניים', נראה יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כאשר הקריין מסביר את תנועות הגוף של נתניהו פניו וידיו, ומסב את תשומת לב הצופה לכך שהעיניים זזות מצד לצד, ואז נאמר "הגוף יכול לשקר אבל העיניים אף פעם לא משקרות", לאחר-מכן מופיע כיתוב "ביבי זה אותו הביבי. פעם אחת הספיקה לנו".
מנהלי הקמפיין אף התייחסו לקרב על הקול הרוסי. האסטרטג ליאור חורב תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "ליברמן רוצה להחליף את בית המשפט העליון ומבטיח המון הבטחות. במציאות הוא חיבל בכל ממשלה בה הוא היה חבר ואנחנו נזכיר את הדברים האלה גם לציבור".
חורב הוסיף, כי מבדיקות שנערכו בקדימה בקרב עולי חבר העמים, המדיות הנצרכות על-ידם הם דווקא מדיות דוברות עברית, הרבה יותר ממדיה מגזרית.
בנושא קמפיין באינטרנט אמר חורב: "אנחנו משקיעים במדיית האינטרנט משאבים רבים, אין לנו חברה שעושה טוקבקים באתרי חדשות ואתר האינטרנט שלנו הוא מהמתקדמים ביותר".
במהלך מסיבת העיתונאים הושמעו שלושה תשדירי רדיו שילוו את תעמולת הבחירות של 'קדימה'. שלושת התשדירים נגטיביים ושלושתם עוסקים במפגש ודו-שיח של שני ישראלים. בשני תשדרים תוקפים בקדימה את בנימין נתניהו על-כך שנכשל בחיסולו של חאלד משעל ושיחרר את השייח' יאסין. בתשדיר השלישי הנושא הוא על יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, על-כך שאינו יודע אנגלית, ועל-כך שהגיע מתפקיד פקידותו למועמד לראשות הממשלה.

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נאשמים ביצור ושיווק תוכנת הסוס הטרויאני    הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרם עד תום ההליכים    יוצא צו איסור פרסום על חומר ש"נגנב" בריגול העיסקי
שלומי דיאז
לוי התרעם על פגישת זילר עם אילנה דיין ועל הערה שלו שיש לשקול להעמיד לדין את הקצין הבכיר    השופט: מי שרוצה להשעות שיפנה לגורם מוסמך
גלית יצחק
חוקרים מהאוניברסיטה העברית גילו, כי למערכת הראייה יש 2 תפקודים שונים - האחד אחראי על זיהוי עצמים והאחר על הכוונת פעולות לעבר העצמים
הדר פרבר
כלב שהוכנס להסגר מאחר ששכנים טענו כי נשך חלה ככל הנראה בפרבו וכעת דורשים תשובות ממשרד החקלאות על מצב המכלאות העירוניות
שלומי דיאז
המשטרה עצרה בשבוע שעבר שלושה חשודים    סחרו בעשרות נשים    מדובר ברשת שפעלה במספר מדינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il