X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הקבוצה רפי ביסקר: 50% ויותר מפעילות הקבוצה תהיה בחו"ל משתתפים במרכז לקנית בית אבות באירופה גב ים תבנה 50,000 מ"ר משרדים, לאור השיפור בשוק זה יבנו עוד 1,000 דירות בר"ג
▪  ▪  ▪

"אנחנו עם הפנים לחוץ לארץ", אמר היום יו"ר החברה לנכסים ובנין, רפי ביסקר. הוא דיבר עם עתונאים לקראת פתיחת המרכז המסחרי החדש של החברה הבת, ישפרו, בירושלים (ראה ידיעה נפרדת). ביסקר אמר, כי החברה תעביר לחו"ל "50 אחוז ויותר" מכלל פעילותה.
ביסקר אמר כי על המהפך החליטו הוא ומנכ"ל נכסים ובנין, סגי איתן, כאשר נכנסו לתפקידיהם לפני כשנה. עד אז, פעלה נכסים ובנין רק בישראל. עם זאת הבטיח, כי החברה לא תזניח את ישראל ותמשיך לפתח גם בה עסקים, כמפורט בהמשך.
ביסקר אמר, כי החברה הגישה, יחד עם החברה-האם אי.די.בי. של נוחי דנקנר, הצעה במכרז גדול לרכישת בית אבות במערב אירופה. הוא אמר, כי החברות חתומות על הסכם סוגיות ואינו יכול להוסיף פרטים. עוד אמר, כי מתנהל מו"מ עם קרדן לרכישה משותפת של נכסים במערב אירופה.
כן הזכיר ביסקר עיסקות שכבר פורסמו באחרונה - החברה נכנסה ב-25% לפרויקטים גדולים לבניה בלאס וגאס, בהשקעה של 90 מיליון דולר. בנוסף, קנתה החברה 7 נכסים מניבים בגרמניה, בהשקעה של 110 מיליון אירו (שהם כ-130 מיליון דולר). לדבריו, החברה מנהלת מו"מ לעיסקת נוספות בגרמניה ובארה"ב. החברה תפעל בחוץ לארץ בשני מסלולים - יוזמות נדל"ן ורכישת נכסים מניבים.
יו"ר נכסים ובנין אמר, כי החברה נמצאת בתנופה של כניסה למרכזים מסחריים. הוא הזכיר את העיסקות האחרונות של החברה, שפורסמו כל אחת בזמנה: החברה הקימה פאואר סנטר בן 25,000 מ"ר במודיעין, ובונה שלב ב' שלו, 5,000 מ"ר, שרובו הושכר מראש לשופרסל, ויחנך בעוד זמן קצר. כן קנו עם כלל ביטוח את הפאואר סנטר של דיזנגוף סחר בנס ציונה, ב-33 מיליון דולר.
החברה לנכסים ובנין, אמר ביסקר, פעילה גם בבניה למגורים. היא מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת 50% מפרויקט של אוסיף בחיפה, לבנית 1,060 דירות. כן היא עומדת לחתום על עיסקה לבנית כ-1,000 דירות בקריית קריניצי, ר"ג.
זרוע המשרדים של הקבוצה, חברת גב ים, נכנסה גם היא לפרויקטים חדשים. היא תבנה לחברת צורן 10,000 מ"ר בחיפה, ושטח דומה לחברת ג'י.
גב ים גם תבנה 30,000 מ"ר נוספים בהרצליה פיתוח - 15,000 מ"ר במרכז גב ים על הכביש הראשי ת"א-חיפה, ו-15,000 מ"ר במרכז השני של החברה בעיר זו. החברה החליטה לבנות בנינים אלו, למרות שאין לה חוזים ביד, משום שהיא מעריכה שבעקבות השיפור בשוק, יהיה ביקוש.

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
התקבלה עתירת דואר ישראל נגד סוכנויות הדואר השובתות    בית המשפט המחוזי בת"א קבע כי חברת הדואר תוכל להוציא דברי דואר מהסוכנויות ואם לא יתאפשר הדבר בדרכי שלום - תוכל להשתמש בכוח
שלומי דיאז
מס הכנסה ערך מבצע באיזור חולון    12 כלי רכב עוקלו    הביקורת כלל בדיקת בתי עסק שעל-פי החשד לא דווחו על הכנסות
הדר פרבר
בקונגרס הלאומי אמר ר"מ סין, כי יש לסגור את הפערים בין העשירים לעניים במדינה    צופה צמיחה של 8%
גלית יצחק
שירי מימון תשתתף בחלק האומנותי של הקדם אירוויזיון    מנחות הערב: יעל בר זוהר ועדן הראל    שירי המשתתפים כבר נבחרו
שלומי דיאז
עוכב לחקירה לאחר שנצפה במלון דניאל בהרצליה ולדברי המשטרה ברשותו נתפס מיכל גז מדמיע וסכין קפיצית    לפני חודשיים היה מעורב באותו מקום בתקרית עם עמיר מולנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il