X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני מנהלים במפעל "פוליקרט" עוכבו לחקירה חשודים בקבל דבר במרמה המפעל מנהל מכרז של משרד הביטחון דובר המפעל: "נובע מההודעה ריח של פוליטיזציה שפשטה במשטרה"
▪  ▪  ▪

חוקרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות של המשטרה עיכבו (יום א, 5.3.06) לחקירה שני מנהלים במפעל "פוליקרט" בקיבוץ מצובה. במקביל לעיכובם נערך חיפוש בבתיהם ובמשרדי החברה, שם נתפסו מסמכים.
ממהשטרה נמסר, כי השניים עוכבו לחקירה בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, עבירות על חוקי המכרזים ועבירות מס. מפעל "פוליקרט" הוא זכיין מכרזים של משרד הביטחון. החקירה נפתחה בעקבות חשד שהעלו גורמים במערכת הביטחונית.
דובר חברת "פוליקרט", שלמה פרץ, מסר בתגובה: "החברה דוחה מכל וכל את החשדות לכאורה שהועלו נגד מנכ"ל החברה. כל הפעולות שנעשו בחברת "פוליקרט" היו בהתאם לסיכומים עם מערכת הביטחון ואין בהם כל רבב והדברים יוכחו בימים הקרובים. עילת החקירה היא בחברות המתחרות ל"פוליקרט" והיא נובעת מהצלחות החברה במו"פ ובאיכות מוצריה. החברה גם מביעה פליאה על זריזותו של היחב"ל, שלאחר פחות מחצי שעה של חקירת המנכ"ל במטה היחב"ל הוצאה הודעה לתקשורת אודות נושא שכלל לא נחקר עד תום ונובע מההודעה ריח של פוליטיזציה שפשטה במשטרה. נראה כי החוקרים רוצים למצוא חן בעיני מפקדים בכירים במשטרה ובעיני פוליטיקאים, המתמודדים כרגע בבחירות לכנסת ואשר רוצים לצבור הון פוליטי מחקירה זו".
לדברי אנשי "פוליקרט", החברה נהגה ללא רבב בכל התנהלותה. "ראוי כי האחראים על היחב"ל ינהגו מעט איפוק ושיקול דעת קודם שהם מנהלים "מסע ציד" מיותר, שפוגע בשמם הטוב של מנהלי החברה ועובדיה. ל"פוליקרט" ישנם את כל האישורים הנדרשים לעבודה עם מערכת הביטחון וזאת לאור שנים של ניסיון מוצלח במסגרת פעילותה", דברי פרץ.

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
האתר יספק לגולשים מידע על הסכנות הקיימות באינטרנט ועל הדרכים להתגונן מפניהן. כיצד להגן על המחשב שלהם מוירוסים ותולעים? כיצד להתגונן מהונאות מקוונות? מה זה צ'ט ופורום? מי מתמכר לאינטרנט ועוד
גלית יצחק
כך עולה מסקר שנערך באוניברסיטת חיפה    רק 5% מההורים מנסים להיות זמינים לילדיהם בכל עת    החוקרת ד"ר אסנת דור: "בקרב הורים רבים הולכת ומתבססת תפיסה לפיה הצבת צורכיהם לצד צורכי ילדיהם היא לגיטימית ואפשרית"
שלומי דיאז
מספר מיקרים יוצאי דופן של אלימות במשפחה טופלו בימים האחרונים במשטרת אשדוד    הבולטים שבהם: אישה שתקפה את בעלה במסיבת יום ההולדת של הילד ובעל שתקף את אשתו כי עלתה במשקל
ניר וייס
בני רגב יואשם בקבלת שוחד מאיש העסקים דוד אפל, במסגרת התמודדותו לראשות העיריה בבחירות המוניציפליות של שנת 1998    פרקליט המדינה, שנדר, סירב לשנות החלטתו, גם לאחר שימוע שנערך באחרונה לרגב
עינב רוזיליו
מגזין "COSMOPOLITAN" משיק לראשונה בישראל מגזין חדש לכלות: "COSMOPOLITAN BRIDE"    המגזין ייצא לאור פעמיים בשנה    ייצא לאור גם במהדורה דיגיטלית באינטרנט ויכלול כ-200 עמודי תוכן וכתבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il