X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפעול ומיתוג קווי הכותל בהתאמה למערך ההיסעים בירושלים 87% מהציבור החרדי נוסעים בתחבורה הציבורית
▪  ▪  ▪

"חברת ההיסעים אגד שוקלת בחיוב הפעלת קווים ייעודיים נוספים בשירות העירוני והבינעירוני", כך אמר אריק פלדמן, יו"ר מזכירות אגד בכנס פורום מנכ"לים של חברות התחבורה הציבורית, שהתקיים בים המלח.
נכון להיום מפעילה אגד 25 קווים ייעודיים, בשירות העירוני והבינעירוני, המשרתים את ריכוזי האוכלוסיה החרדית מערד שבדרום ועד חצור הגלילית בצפון. הפעלת הקווים הייעודיים מבוססת על שני עקרונות בסיסיים: התוויית מסלול המשרת נוסעים חרדיים בלבד ואישור הפעלת הקו ומסלולו על-ידי משרד התחבורה. הפעלתו של קו ייעודי נוסף לכותל המערבי מותנה בקבלת אישור ממשרד התחבורה.
ישנה חשיבות להפעלת קו נוסף לכותל, לאור התלונות הרבות של הנוסעים על צפיפות בלתי נסבלת בקווים שבין הכותל לשכונות החרדיות.
בסקירתו על שירותי אגד למגזר החרדי אמר פלדמן כי שירותי התחבורה הציבורית תופסים מקום מרכזי מאוד. זו הסיבה למעורבות הגדולה של ההנהגה בעיצוב שירותי התחבורה.
לדבריו, הנוסע החרדי הוא צרכן התחבורה הגדול ביותר בישראל. 87 אחוז מכלל הציבור החרדי נוסעים בתחבורה הציבורית, כאשר שירותי התחבורה הציבורית מהווים פרמטר ראשון בבחירת מקום המגורים. "ועדות תחבורה בערים החרדיות דומיננטיות מאוד. אגד מקיים שיח רצוף עם נבחרי הציבור ועסקני התחבורה. ההידברות ושיתוף הפעולה בכל הרמות יוצרים את התשתית לעיצוב בשרות ולהבנה מעמיקה יותר של אורח חייו וצרכיו התחבורתיים של הנוסע החרדי", אמר פלדמן.
בהתייחסו לתפעול התחבורה הציבורית בריכוזים החרדיים ציין פלדמן, כי אגד נותן מענה תחבורתי לפריסה הגיאוגראפית המתפתחת של ריכוזי האוכלוסיה החרדית. השרות לציבור החרדי מחייב הערכות מתאימה ומתן שירות ממוקד התואם את אורח חייו וצרכיו של הנוסע החרדי, הרגלי הנסיעה, חיי הקהילה וכללים תפעוליים שאינם נוגדים את תקנות התעבורה ומשרד התחבורה.
בהרצאתו הגדיר כמהפכה את הכשרתם ושילובם של נהגים חרדיים באגד. עוד אמר כי לפני למעלה משנה הובילה אגד מהלך אסטרטגי, כאשר בשיתוף עם הג'וינט ומשרד התעשיה, גייס והכשיר נהגים שומרי מצוות לקווים הייעודיים בשירות העירוני בירושלים. כיום מועסקים כ-20 נהגים חרדיים בקווי אגד בירושלים, לאחר שעברו הכשרה במסגרת אגד ועמדו בתנאי ההסמכה של משרד התחבורה.
פלדמן הסביר כי שילוב הנהגים החרדיים הביא לשינוי משמעותי בצמצום מתחים, שיפור השירות והידוק הקשר בין אגד לנוסע החרדי. נמסר, כי בקרוב יתחיל בהכשרתו מחזור חדש של נהגים שומרי מצוות.
את הפרק האחרון בהרצאתו הקדיש לשרטוט הקווים הכלליים של יחסי אגד והציבור החרדי. "אגד רואה בנוסע החרדי קהל יעד חשוב ומוערך הראוי למלוא השירות", הטעים יו"ר מזכירות אגד. ראייה זו תתבטא בשיפור השירות, העמקת ההידברות ושיתוף הפעולה עם המנהיגות הקהילתית ונציגי הציבור המוסמכים, בחינת הפעלת קווים ייעודיים נוספים בכפוף לאישור משרד התחבורה, תפעול קווי הכותל בהתאמה למערך ההיסעים בירושלים, הפעלת מערך מידע ייחודי לנוסע החרדי והמשך גיוס נהגים שומרי מצוות כחלק מייעול השירות.

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הרמטכ"ל חלוץ הזמין את נשות הארגון לפגישה בה שמע את טענותיהן    ציין כי חיילי צה"ל במחסומים מונעים פיגועים בלב ישראל
יואב יצחק
בתחקיר שערך רביב דרוקר נחשפת שיטת המינויים הבלתי תקינים של עמרי שרון, עם אהוד אולמרט ושרים נוספים    בעבודה דורשים להחיל על אולמרט את דין הנגבי
מתי טוכפלד
פרסום ראשון: יו"ר חזית יהודית לאומית נפגש בשבוע שעבר עם הרבנים הראשיים לשעבר, מנהיגי הציונות הדתית, הרב אברהם שפירא והרב מרדכי אליהו    בתוך כך נראה כי מרזל יאבד תמיכה חשובה מחסידי חב"ד
עידן יוסף
טירוף מערכות בקריית ביאליק לאחר שתושבת העיר שהובאה למנוחות התגלתה כגבר אחר    חברה קדישא: קורה...
מתי טוכפלד
כנס פוליטי ראשון לתנועת מימד התקיים בהיכל שלמה בירושלים    פרץ: אנחנו נשבעים היום שלא יהיה מצב שאדם שזקוק לתרופה, והמדינה לא תיתן לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il