X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת שיתוף הפעולה מציעה נס טכנולוגיות ללקוחותיה שילוב של מערכת SAP עם בסיס הנתונים DB2 של יבמ
▪  ▪  ▪

קבוצת התוכנה של יבמ ונס טכנולוגיות הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן בתחום שיווק מוצרים וכלי תוכנות תשתית של יבמ. שתי החברות הודיעו על הרחבת השת"פ לקראת כנס פתרונות מיחשוב דינמיים למערכות SAP שמקיימת נס טכנולוגיות בשבוע הבא באילת.
במסגרת שיתוף הפעולה בין חטיבת התוכנה של יבמ וקבוצת נס-פרו (NessPRO) בנס טכנולוגיות, מציעה נס ללקוחותיה שילוב של מערכת SAP עם בסיס הנתונים DB2 של יבמ. שילוב זה הוא תוצאה של שיתוף פעולה בינלאומי בין יבמ ל- SAP העולמית, שהוליד פתרונות משולבים, המציעים ביצועים טובים משמעותית מפתרונות אחרים.
הידוק שיתוף הפעולה בין יבמ לנס-פרו יבוא לידי ביטוי גם בשיווק פתרונות תשתית נוספים מתוצרת יבמ. נס-פרו משווקת עתה ללקוחותיה פתרונות של יבמ לשילוב מידע ושילוב תהליכים עסקיים.
דדי דבורסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת נס-פרו, אמר כי החברה מזהה שורה ארוכה של הזדמנויות לשילוב הפתרונות של יבמ בשירות לקוחות מקומיים. "נס-פרו מובילה כיום את השוק ברמת ההיכרות שלה עם מוצרי יבמ, וביכולתה לשלבם בפתרונות מקיפים וכוללים ללקוחותיה. שיתוף הפעולה ההדוק עם יבמ מתורגם לערך מוסף משמעותי ללקוח, ומניב חיסכון בזמן ובהשקעה", אומר דבורסקי.
שיתוף הפעולה הבינלאומי ההדוק בין יבמ ל- SAP, למשל, מתורגם בישראל לשורת פרויקטים בגופי משק מרכזיים, שיוצגו בכנס. כך לדוגמא תציג חברת החשמל, יישום רחב היקף של פתרון שילוב הנתונים של יבמ, WebSphere Business Integration, המשתלב בסביבת ה- SAP הארגונית תוך שילוב מערכות ותהליכים עסקיים המנוהלים בסביבה הטרוגנית.
ג'וני גולדברג, מנהל שותפים עסקיים בחטיבת התוכנה של יבמ ישראל, אמר, כי הרחבת שיתוף הפעולה עם נס והתוצאות החיוביות, שכבר נרשמו כתוצאה ממנו, מהוות חלק מההצלחה שרשמה יבמ בשנה שעברה בתחום התוכנה בישראל.
"הבשלה וחדירה מאסיבית של מוצרים חדשים ואימוץ מתרחב והולך של תפיסת התשתיות הפתוחות של יבמ על-ידי חברות ישראליות מכל גודל - מתורגמות למכירות בפועל. "השוק הפנים היטב את לקחי עידן הבועה וההשקעות מתמקדות בפתרונות היוצרים ערך אמיתי, חוסכים בהוצאות, ומשפרים את כושר ההתמודדות מול השוק", אמר גולדברג.

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אל"מ ב(מיל.) הרב אביחי רונצקי אומר כי אין די בסיכול הממוקד, שיש בו מימד של פחדנות, ויש צורך בפעולה קרקעית שתפגע במחבלים במיטותיהם    לדבריו, אין תועלת בירי תותחים אל עבר שטחים פתוחים מהם משוגרים הקסאמים
יואב יצחק
אלכסנדר טסלר קנה עט נובע לאולמרט בשווי 1750 דולר    קודם לכן פעל אולמרט עבורו לקידום עסקיו במלון הנסיכה וניצל לרעה את מעמדו    אולמרט: "לא היה ולא נברא"
הדר פרבר
עמותת תנו לחיות לחיות תממן את אגרת המשפט
ברוך לוי
11 שנה לאחר ההסכם האחרון, עופר עיני ושרגא ברוש יפתחו מחר במו"מ להסכם קיבוצי כללי    המו"מ ייפתח בחתימה של השניים על הסכם, הקובע לראשונה הסדרת יחסי עבודה בדרך של הדברות, משא-ומתן וחתימה על הסכמים קיבוציים - ולא בחקיקה
ברוך לוי
בשנת 2005 גדל יצוא הענף ב-35% והגיע ל-3.3 מיליארד דולר    יו"ר מכון היצוא מעריך: בתוך 5 שנים ניתן להכפיל את יצוא תעשיית מדעי החיים לכ-6.5 מיליארדי דולרים    6 חברות בתחום המכשור הרפואי יוצאות לתאילנד, לסינגפור ולאוסטרליה ב-12 במרס, בסיוע מכון היצוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il