X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמרה ח"כ גילה פינקלשטיין בדיון דחוף שהתקיים היום בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת מדובר בקוצב ואגוס המיועד לחולי האפילפסיה, ושעד להכללתו בסל התרופות, עלותו עומדת על 18 אלף דולר
▪  ▪  ▪

"חייבים להציל את הילדים חולי האפילפסיה". כך אמרה ח"כ גילה פינקלשטיין בדיון דחוף שהתקיים היום (ג', 7.3.06) בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת.
הדיון עסק בנושא הכללתו בסל הבריאות של קוצב לילדים חולי אפילפסיה עיקשת שאינה מגיבה לטיפול תרופתי. ח"כ פינקלשטיין הבטיחה במהלך הדיון לפנות לשר הבריאות, יעקב אדרי, בבקשה לסייע מיידית בהכנסת הקוצב לסל התרופות.
מדובר בקוצב ואגוס המיועד לכ- 25% מהילדים חולי האפילפסיה, ושעד להכללתו בסל התרופות, עלותו עומדת על 18 אלף דולר, סכום שידם של ההורים לילדים אלה אינה משגת וילדים אלה נאלצים לסבול עשרות התקפים ביום, נעדרים מבית הספר ואינם מצליחים לקיים סדר יום תקין.
השתלת הקוצב מפחיתה את מספר ההתקפים ואורכם וכך מאפשרת שיפור ניכר באיכות חיי הילד ובני משפחתו. עד היום בוצעו כ- 35,000 השתלות של הקוצב בהצלחה.
לדברי ח"כ פינקלשטיין, "הכללת הקוצב בסל הבריאות תאפשר הצלת חיי ילדים אלה, הסובלים מאפילפסיה קשה. עלות ימי האשפוז הרבים של הילדים בטיפול נמרץ ובמחלקות בתי החולים היא הרבה יותר גבוהה ממימון השתלת הקוצב. לא ייתכן שהקוצב נמצא בסל הבריאות של 35 מדינות בעולם ולא יינתן כטיפול לילדי ישראל".
היא ציינה, כי "קוצב זעיר זה מציל את חיי הילדים, בני המשפחה ובסופו של דבר גם מקל על מדינה מבחינת ההוצאות. הקוצב הוא התקווה היחידה לחיים תקינים עבור ילדים אלה שכבר ניסו את כל התרופות האפשריות האחרות. ילדים אלה אינם מבקרים באופן סדיר בבתי הספר ומצב לימודיהם מדרדר והם נזקקים לשיעורים פרטיים רבים".
יוסי אונטרמן, מנכ"ל האגודה הישראלית לאפילפסיה (אי"ל) מסר: "במדינת ישראל חיים כ- 15,000 ילדים ובני נוער הסובלים ממחלת האפילפסיה, מתוכם רק כמה עשרות זקוקים לקוצב. משפחות לילדים עם אפילפסיה קשה מתמוטטות כלכלית כיוון שההורים נאלצים לשמור על הילד 24 שעות ביממה ונאלצים להפסיק לעבוד".

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
גלוריה נוימן (45) מונתה למנהלת אדמיניסטרטיבית בסניף "אריאל מרכזים רפואיים בראשון לציון"
הדר פרבר
את דבריו אמר הנשיא האירני בשעה שבווינה התכנסה מועצת הנגידים של סבא"א ליום שני של דיונים
אורון חדי
אשה מהצפון ביקשה לנקום את מות בנה - והסתבכה בעצמה בעבירות חמורות    היא הואשמה בקשירת קשר ובשידול לרצח    ביהמ"ש קבע כי גרסתה לא אמינה והרשיע אותה
מחלקה ראשונה
שיפור מעמד הנציגות מהווה הכרה ביכולת הטכנית של אנקור    היקף המכירות השנתי של מערכות NetApp על-ידי אנקור - 75 מיליון שקל
ברוך לוי
גיל סבר, מנכ"ל סייפנד: הצלחת עסקה זו מחזקת את הביטחון שיש לנו במוצרים שפיתחנו, ומוכיחה שוב את יכולתנו לפרוץ לשווקים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il