X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בישיבה משותפת בין גדולי התורה של אגודת ישראל, לאלה של דגל התורה הישיבה תעסוק בנושא הבחירות בכיר ביהדות התורה: "מדהים כמה הציבור שלנו אדיש, חייבים לעורר אותו" ההפתעה: גם האדמו"ר מבעלז יגיע
▪  ▪  ▪

באירוע, המוגדר בציבור החרדי כנדיר ביותר, יפגשו מחר (ד', 8.3.06) מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ומועצת גדולי התורה של דגל התורה. מטרת הישיבה: לעורר את הציבור החרדי לקראת הבחירות.
חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה, שתי הפלגים המרכיבים את רשימת יהדות התורה, לא נוהגים להיפגש תכופות, וזה בלשון המעטה. מנהיגי הפלג הליטאי של היהדות החרדית, דגל התורה, ורבני הזרם החסידי, אגודת ישראל, מתאחדים לקראת הבחירות, אך חילוקי דעות מהותיים שוררים ביניהם בדרך כלל.
ישיבה משותפת מתקיימת בדרך כלל לקראת מערכת בחירות, אך רק ימים ספורים לפניהם. הפעם, נפגשים הרבנים זמן רב יחסית לפני יום הבחירות כיוון שבתנועה החרדית חשים כי "הציבור רדום". בתוך כך, הפתעת האירוע תהיה כאשר גם האדמו"ר מבעלז הודיע כי הוא מגיע לישיבה.
כזכור, נציג בעלז בכנסת, ח"כ לשעבר ישראל אייכלר, נותר מחוץ לרשימת יהדות התורה, לאחר חילוקי הדעות שהתגלעו בין הצדדים על-רקע הסכם הרוטציה בין דגל לאגודה. בימים שלאחר המקרה, הודיעו חסידי בעלז כי אין בכוונתם להצביע יהדות התורה.
גורמים בציבור החרדי אומרים כי לאחר הופעתו של האדמו"ר מבעלז בישיבה מחר, יתקשו החסידים להצביע עבור מפלגה אחרת. מנהיגה הרוחני של הזרם הליטאי, הרב אלישיב, אינו חבר במועצת גדולי התורה ולכן לא ישתתף מחר בישיבה. הרבנים שישתתפו הם, הרבנים: שטיינמן, לפקוביץ', ברגמן, טולדנו, אויירבך, מרקוביץ', זלזניק ושיינברג. חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל הם האדמו"רי החסידויות גור, ויז'ניץ, סדיגורא, ארלוי, מוז'יץ, וכאמור בעלז.
בציבור החרדי מודאגים מאדישות הבוחרים. "רואים השנה אדישות שלא ראינו כמותה במערכות הבחירות הקודמות", אומר בכיר במטה יהדות התורה, "האדישות ממש משגעת אותנו. החלטנו לכנס את הרבנים כמה שיותר מהר. מצאנו מועד שיהיה נוח לכולם. אנחנו יודעים כי עצם הכינוס יעורר את הציבור. פחות חשובות ההצהרות שיצאו מהישיבה, אלא עצם הכינוס חשוב מאוד. צריך לזכור, מדובר באירוע נדיר ביותר במגזר ואין ספק שההשפעה שלו קריטית".
הישיבה, שתהיה סגורה לציבור ולתקשורת, ישאו הרבנים את דברם. לאחר מכן, ינסחו באמצעות המזכיר וקבוצת אנשים מצומצמת ביותר ממטה המפלגה הודעה, הקוראת לציבור לפעול למען הצלחת המפלגה בבחירות. נושאים נוספים עליהם ידונו הרבנים, יהיו נושאי חינוך ונושאים נוספים הנוגעים לציבור החרדי.

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך אמרה ח"כ גילה פינקלשטיין בדיון דחוף שהתקיים היום בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת    מדובר בקוצב ואגוס המיועד לחולי האפילפסיה, ושעד להכללתו בסל התרופות, עלותו עומדת על 18 אלף דולר
גלית יצחק
גלוריה נוימן (45) מונתה למנהלת אדמיניסטרטיבית בסניף "אריאל מרכזים רפואיים בראשון לציון"
הדר פרבר
את דבריו אמר הנשיא האירני בשעה שבווינה התכנסה מועצת הנגידים של סבא"א ליום שני של דיונים
אורון חדי
אשה מהצפון ביקשה לנקום את מות בנה - והסתבכה בעצמה בעבירות חמורות    היא הואשמה בקשירת קשר ובשידול לרצח    ביהמ"ש קבע כי גרסתה לא אמינה והרשיע אותה
מחלקה ראשונה
שיפור מעמד הנציגות מהווה הכרה ביכולת הטכנית של אנקור    היקף המכירות השנתי של מערכות NetApp על-ידי אנקור - 75 מיליון שקל
רשימות נוספות
נתניהו: "יש לטפל בקסאם כפי שטיפלנו בקטיושות"  /  מתי טוכפלד
רוב הציבור מאמין: התקשורת עם קדימה  /  מירב לוי
כוכב הרכש של קמפיין העבודה: ביל קלינטון  /  מתי טוכפלד
אולמרט וקליגולה   /  אדי מלכא
איה אפי?  /  שלי יחימוביץ'
תחי השחיתות  /  אורה לב רון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il