X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
orange חתמה על הסכם קניית מדיה באינטרנט, עם יונייטד אינטראקטיב תשקיע בפרסום באינטרנט בשנת 2006 כ- 2 מיליון דולר תהיה בין חמשת המפרסמים הגדולים במדיה זו
▪  ▪  ▪

אורנג' חתמה, בימים אלו, על הסכם רכישת מדיה באינטרנט, עם חברת יונייטד איטראקטיב, זאת לאחר שלפני כשנתיים הצטרפה כלקוחה של יונייטד מדיה. אורנג' עובדת עם שלושה משרדי אינטראקטיב בשוק: איטראקטיב Y&R, נקסט-אין ואידיאולוגיק.
במהלך 2005 יצאה פרטנר במספר מהלכים במדיית האינטרנט דוגמת משחק "בונים עולם" - משחק אשר במסגרתו התחרו ביניהם קבוצות של ארבעה חברים, אשר הכינו ביחד, תוך שימוש באתר אינטרנט שנבנה במיוחד תרשים של יצירה פרי דמיונם, שהורכבה מתמונות אשר שלחו אליהם חברים.
הבאנר הכי נמוך בעולם: קמפיין אינטרנט ייחודי למבצע הודעות sms. לצורך הקמפיין מתחת לאתרים המובילים בישראל נוספה גלילה ארוכה מטה כאשר בתחתית הגלילה הופיע הבאנר הנמוך בעולם. חזרה לביה"ס - קמפיין שזכה להצלחה רבה בקרב בני הנוער, במסגרת הקמפיין הופיעו באנרים של מחברת ובהן ניתן היה לקשקש. כל אחד יכול לראות את הקשקושים של חבריו, הקשקושים נשמרים וניתן לאתרם אותם על-פי שם, ביה"ס ויישוב.
בנוסף, השבוע עלה קמפיין ייחודי ל- my playlist, הלקוח בונה את רשימת השירים האישית שלך בספריית המוזיקה של אורנג'.
יונטייד אינטראקטיב הינה מיזם המדיה הראשון בתחום האינטראקטיב, בו החליטו חברות האינטראקטיב השותפות בקבוצה לרכז את המדיה ליונייטד, על-מנת להביא ערכים מוספים ללקוחותיה. יונייטד אינטראקטיב היא חברת המדיה האינטראקטיבית הגדולה ביותר בישראל, עם היקפי מדיה של מעל ל- 8 מיליון דולר בשנה.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
טען כי שופט העליון לשעבר פגע בו במהלך נסיעה ברחוב אלבק בירושלים    חשין מצידו, טען כי דווקא הרוכב סטה הצידה ופגע ברכבו, והמדינה הגישה תביעה שכנגד    לאחר בחינת הראיות, התקבלה גרסת השופט, והתובע חוייב בפיצוי של כ- 13 אלף שקלים
מתי טוכפלד
הסתיים הכינוס המשותף של מועצת גדולי התורה    האדמו"ר מבעלז הגיע, אך לא דיבר    הרבנים יצאו נגד כל הגורמים אותם הם רואים "מהרסי הדת"
עינב רוזיליו
בלו בנד מקבוצת יוניליוור בשיתוף פעולה עם המרכז הגסטרונומי "על השולחן"    מובילות פרויקט של תיעוד מתכוני אפיה משפחתיים ומקיימות תחרות מתכוני אפייה במסגרתה יתבקשו הגולשים לשלוח "מתכונים מבית אמא" בהם נעשה שימוש במרגרינה
יוסי עבדי
אירן מתגרה בגורל: בתגובה לדרישה האמריקנית להעביר את שאלת הגרעין למועצת הביטחון, אומרים היום בטהרן: "גם לנו יש יכולת להסב נזק וכאב"    בארה"ב חושפים: בשבוע הבא הנושא יעמוד על שולחן מועצת הביטחון של האו"ם
מתי טוכפלד
סערה במערכת הפוליטית בעקבות דבריו של אבו מאזן, כי הוא מקווה שאהוד אולמרט ינצח בבחירות    מפד"ל: "יש קשר הדוק בין ראשי קדימה לראשי הטרור ברש"פ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il