אורנג' חתמה, בימים אלו, על הסכם רכישת מדיה באינטרנט, עם חברת יונייטד איטראקטיב, זאת לאחר שלפני כשנתיים הצטרפה כלקוחה של יונייטד מדיה. אורנג' עובדת עם שלושה משרדי אינטראקטיב בשוק: איטראקטיב Y&R, נקסט-אין ואידיאולוגיק.
במהלך 2005 יצאה פרטנר במספר מהלכים במדיית האינטרנט דוגמת משחק "בונים עולם" - משחק אשר במסגרתו התחרו ביניהם קבוצות של ארבעה חברים, אשר הכינו ביחד, תוך שימוש באתר אינטרנט שנבנה במיוחד תרשים של יצירה פרי דמיונם, שהורכבה מתמונות אשר שלחו אליהם חברים.
הבאנר הכי נמוך בעולם: קמפיין אינטרנט ייחודי למבצע הודעות sms. לצורך הקמפיין מתחת לאתרים המובילים בישראל נוספה גלילה ארוכה מטה כאשר בתחתית הגלילה הופיע הבאנר הנמוך בעולם. חזרה לביה"ס - קמפיין שזכה להצלחה רבה בקרב בני הנוער, במסגרת הקמפיין הופיעו באנרים של מחברת ובהן ניתן היה לקשקש. כל אחד יכול לראות את הקשקושים של חבריו, הקשקושים נשמרים וניתן לאתרם אותם על-פי שם, ביה"ס ויישוב.
בנוסף, השבוע עלה קמפיין ייחודי ל- my playlist, הלקוח בונה את רשימת השירים האישית שלך בספריית המוזיקה של אורנג'.
יונטייד אינטראקטיב הינה מיזם המדיה הראשון בתחום האינטראקטיב, בו החליטו חברות האינטראקטיב השותפות בקבוצה לרכז את המדיה ליונייטד, על-מנת להביא ערכים מוספים ללקוחותיה. יונייטד אינטראקטיב היא חברת המדיה האינטראקטיבית הגדולה ביותר בישראל, עם היקפי מדיה של מעל ל- 8 מיליון דולר בשנה.