X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במפלגה מתייחסים לכנס שייערך הערב כאל אירוע היסטורי "האיחוד הפוליטי שלנו, הביא גם את הרבנים לגשר על הפערים ביניהם", הם אומרים
▪  ▪  ▪

כ- 500 רבנים מרבני הציונות הדתית צפויים לקחת חלק הערב בכנס בחירות של האיחוד הלאומי-מפד"ל. עבור המפלגה מדובר באירוע פוליטי משמעותי ביותר, שכן לראשונה יתכנסו יחד הרבנים המייצגים את כל זרמיה של הציונות הדתית.
רבני הציונות הדתית מעולם לא היו קבוצה הומוגנית. בתקופת ההינתקות אף גבר הקרע בין המחנות, כאשר מצד אחד היו רבנים, הנחשבים למובילי הזרם המתון, שקראו לציית לפקודות צה"ל ויצאו נגד סירוב פקודה. הם קראו לציבור להתנהג בממלכתיות, לא להתנגד בכוח רב מדי לכוחות המפנים ולהמשיך לראות במדינה כערך עליון. ואילו מולם ניצבו הרבנים שקראו לנקוט בצעדים קשים יותר נגד הפינוי, ואף הורו לחיילים הסרים למרותם לסרב פקודה ולהתנגד לפינוי בכוח. הכינוס הערב אמור להיות מפגן של אחדות, שבו יישבו כל הרבנים זה לצד זה, ויביעו תמיכה במפלגת הימין המאוחדת.
בין הרבנים שיגיעו הערב לבנייני האומה בירושלים: הרב זלמן מלמד, הרב צוקרמן, הרב אבינר, והרב אליקים לבנון. הרב הראשי לשעבר, אברהם שפירא, ראש ישיבת מרכז הרב, לא יגיע לכנס, אך הוא שלח מכתב תמיכה במפלגה. חברי הכנסת והמועמדים מטעם המפלגה לכנסת, ישתתפו אף הם באירוע.
במפלגה מעריכים, כי לאחר הכנס יפחת באופן דראסטי האפקט הציבורי שעורר הרב יואל בן נון, כשהודיע שהוא תומך בקדימה. כבר בתחילת השבוע, עם הודעתו של בן נון על תמיכתו באולמרט, יצאו חברי מפלגת הימין במתקפה נגדו. כעת, לקראת הכנס הערב, הם שבים ומחדדים את המסר.
"הרב בן נון מייצג את השוליים שבשוליים של הציונות הדתית", אומרים במפלגה, "אין איתו איש שעומד מאחוריו. בקדימה יבינו מהר מאוד שהאלקטוראל שהוא מביא איתו, הוא חסר משמעות בעליל".
עם זאת, גורמים במפלגה אומרים, כי מבחינתם מוזמן הרב בן נון לקחת חלק באירוע הערב, ולהודיע כי טעה, וכי "אין לציונות הדתית בית אחר מלבד מפלגת האיחוד הלאומי-מפד"ל".

תאריך:  09/03/2006   |   עודכן:  09/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
קמפיין חדש ל"דיזיין סנטר", באווירת הבחירות    הסלוגן הנבחר: "לא משנה מי אתם, בדיזיין סנטר תמצאו משהו גם לבית שלכם"    תקציב הקמפיין: 350 אלף דולר, כ- 25% מתקציב הפרסום השנתי של ה"דיזיין סנטר"    יכלול פרסומות בעיתונים בלבד, על-מנת לנצל את הגידול בקריאת העיתונים ערב הבחירות
עינב רוזיליו
לרגל פורים, תעלה "קלוגס", יצרנית דגני הילדים פרוסטיס, קמפיין ייחודי באינטרנט בהשקעה של 150 אלף שקל    הסלוגן שילווה את הקמפיין: "פרוסטיס נותן לך כוח לנצח"
עינב רוזיליו
חברת IBBLS, שרכשה לאחרונה את "יקב תבור", יוצאת בקמפיין תדמיתי תחת הכותרת: "תבור אדמה לטעום את ההבדל"    הקמפיין יתמוך במכירות היין החדש מסדרת "תבור אדמה", המושק בימים אלו בחנויות היין והאלכוהול ובמסעדות המובחרות    עלות הקמפיין: 300 אלף שקל
שלומי דיאז
הפרקליטות התחייבה להגיש אותו בתחילת השבוע הבא    היום קוצרה תקופת המעצר של בני המשפחה
הדר פרבר
מגיבה להחלטה להעביר את הטיפול בגרעין האירני למועה"ב    נשיא אירן מאיים בשימוש בנפט כסנקציה    "אויבותינו לא יצליחו לאלץ את אירן לוותר על זכויותיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il